Elanthiel Leader (9) | De vergadering van Mei 2009 begon vrij rommelig, aangezien Jaron in het updaten van het volledige rewards systeem vergeten was Pino mee up te daten. Je kon dus alleen een duimpje krijgen als je via de RSR Java IRC client inlogde. Deze was en is nog steeds te vinden in de zijbalk onder communicatie. Na de gebruikelijke aankondigingen over spammen, kon de vergadering echt beginnen. Het eerste puntje was over de medals, die komen er 18 mei aan. Kort puntje.. Het tweede puntje was over de NewsFlash! Die komt er ook weer aan, en komt op 15 mei uit. Arnoud is zijn taken kwijt, als hij nog wat wil doen, moet hij het op tijd insturen. Verder zijn inzendingen voor moppen en uitspraken zeer welkom. Deze kunnen ingestuurd worden via communicatie > NewsFlash inzenden. Verder zoeken we nog mensen voor verhaal van een lid, dag uit het leven van, interview met een lid, etc. Mocht je hier interesse in hebben, stuur dan een mailtje naar newsflash@rsrclan.com . Erg belangrijk: via dit email adres willen we geen inzendingen voor moppen en uitspraken, aangezien emails naar dit adres automatisch gewist worden na verloop van tijd. Het volgende punt kwam van Arnoud. Hoewel (eigenlijk is "omdat" het goeie woord) het erg afgezaagd is, zijn er net als elke maand weer events nodig. Mocht je een leuk idee hebben, en tijd om het te organiseren, maak een event aan! Mocht je een geweldig goed idee hebben, en geen tijd om het te organiseren, mail het dan naar ledenbestuur@rsrclan.com want we hebben nog ideeën voor het ClanEvent nodig! Het volgende puntje kwam ook van Arnoud. Hij heeft een project lopen op het moment, Project Scolaris. Dit houdt in dat hij voor elke quest een questguide wil voor de zomervakantie eindigt. Hij doet er zelf een hoop aan, en heeft altijd hulp nodig. Mocht je een quest gaan doen waar nog geen guide voor beschikbaar is, maak er een en stuur hem in! Let hierbij wel op de volgende punten: -Lever alleen je eigen werk in, jat geen guides van anderen! Dit is zo belangrijk dat zelfs Arnoud boos wordt als je guides van iemand jat. -Zorg zelf voor plaatjes. -Let op SpeGrIn: Spelling, Grammatica en Interpunctie. -Vraag eerst aan Arnoud of de guide al in de maak is. Het is zonde om dubbel werk te gaan doen. Stijn is bezig met een soortgelijk project, maar dan voor minigames. Pm hem voor meer informatie. Cat wilde vervolgens nog wat zeggen over de MOLmail. Er is tijdens de vergadering meerdere malen naar verwezen, en hier is wat achtergrondinformatie. De MOLmail geldt als een gezamelijke PM inbox voor het LB en het MOL team. Een email gestuurd naar ledenbestuur@rsrclan.com kan gelezen worden door het ledenbestuur en hoger, een pm naar banappeal@rsrclan.com alleen door leaders. Inactiefverzoeken moeten dan ook naar inactief@rsrclan.com gestuurd worden, en inactiefverzoeken in PM van een leader worden over het algemeen niet meer geaccepteerd. Maak dus goed gebruik van de MOLmail, laat het voor je werken. Jaron had vervolgens nog een redelijk groot punt. De afgelopen maand is er aardig wat gebeurd aan de site, dus dat heeft hij even kort toegelicht. Als eerste, het skinning systeem. Jaron is op dit moment bezig alle skins voor de site volledig customizable te maken. Dit heeft nogal wat voeten in de aarde, daarom ziet de site er nu niet zo mooi uit, maar dat gaat snel genoeg veranderen. De komende week gaan de populairdere skins geupdate worden. Dit heeft onder andere tot gevolg dat ze er beter uit gaan zien, en dat ze in meer browsers werken. Ook gaat Jaron met wat handig scriptwerk de verversende online lijst aanpassen. Daarna werd Ewout nog even gevoiced. Hij kondigde aan dat hij tegen het eind van volgende week waarschijnlijk zijn winnende vaandelontwerp af zou hebben. Dit ontwerp wordt dan bij iedereen standaard. Zijn badgesontwerp is waarschijnlijk binnen 3 weken af. Uiteindelijk werd er nog wat over en weer gepraat over de sovjet client. Jaron geeft zichzelf een grote kans dat hij opnieuw probeert de sovjet client compatible te maken met de huidige IRC server. Daarna werd de vergadering afgesloten. Tot volgende maand! 3-5-2009 20:43 | ||
Nighthell14 Inactief | Heb het even allemaal gelezen aangezien ik aan het eten was en dus niet echt aanwezig kon zijn, helaas. Ben erg benieuwd naar het skins gedeelte wat Jaron gaat fixen . 3-5-2009 23:47 | ||
Dark G Unit Inactief | klinkt allemaal wel leuk Hopelijk kome die skins der snel, die wil ik echt wel ies uitprobere, en dat lijkt ook het interessantste te worden. 4-5-2009 08:45 | ||
Laurensho Rune Member (6.9) | Ik kwam wat later binnen, maar alles wat ik heb gemist heb ik dankzij dit topic toch nog meegekregen! Bedankt! 5-5-2009 12:23 | ||
Leon Gewist lid | Ik was weekendje weg. Hopelijk zijn die skins snel up-to-date. 5-5-2009 12:42 | ||
Deemril Inactief | "Uiteindelijk werd er nog wat over en weer gepraat over de sovjet client. Jaron geeft zichzelf een grote kans dat hij opnieuw probeert de sovjet client compatible te maken met de huidige IRC server." Mmmm...sovjet client..wat is dat? Ik heb al een paar mopjes ingestuurd ik zal er nog een paar insturen ! 5-5-2009 18:19 |