Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Yay, het is weer orange dag!]
Yay, het is weer orange dag!
En dat betekent dat ik mooi gebruik kan maken van het feit dat jullie met een extreem irritant layout zitten opgescheept, om skinning system V2 af te maken!

Dan valt het namelijk niet op dat alles lelijk is, want dat is het toch al Plaatje

Ik ga dus random dingen breken en fixen vandaag aan de site, aangezien jullie allemaal toch niet binnen horen te zijn.
Met wat geluk werkt alles morgen... zo niet is morgen elke layout lelijk Plaatje

En voor de Belgen: Zoals alle voorgaande jaren hebben jullie gewoon pech. Tip: kom naar Amsterdam en doe alsof je geen belg bent. Het helpt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 30-4-2009 00:31
Antwoorden:
Stanley

Rune Member (6.9)

Woehoe, lekker irritant Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 00:40
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Kun je deze ook achteraf beschikbaar maken?
Ik vind em cool Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
30-4-2009 00:40
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Oh nee oranje! Veel plezier aan de Nederlanders onder ons..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 00:50
Tisiptgemak

Inactief

wat voor pillenskin lol, flashy flashy en een hoop rare dngetjes die over je scherm twarellen.... `k smaak hem eigenlijk best nog wel

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
30-4-2009 00:53
Kingjr56

Gewist lid

ik ga vandaag naar Amsterdam met mijn neef Plaatje
muahahahah
en tsja die skin daar is niets mis mee
30-4-2009 08:01
Mrkuolematon

Gewist lid

Wow, fashed.. 1 voordeel, mijn sig past hier bij..
30-4-2009 08:53
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Hmm, behalve die irritante knipperende delen aan de zijkanten vind ik hem ook nog steeds best wel leuk. Plaatje
Gl met de skins!
En hf aan alle mensen die meedoen met koninginnedag.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 10:14
Jules

Inactief

Och na zoveel jaren RSR had ik dit wel verwacht en maakt het me eigenlijk ook niet zo veel meer uit weetje Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 12:04
Paulus55

Rune Member (6.9)

Nou, koninginnedag is ook weer snel afgelopen. :/
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 12:56
6warhammer6

Inactief

quote:
aangezien jullie allemaal toch niet binnen horen te zijn.

Moet je zelf ook niet naar buiten? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
30-4-2009 13:27
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Paulus55 zei: Nou, koninginnedag is ook weer snel afgelopen. :/
Ja, erg spijtig.

Mijn steun aan de Nederlanders..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 14:59
Ijmuide 222

Inactief

Wat een lelijke skin, verschrikkelijkPlaatje.
En de Belgen hebben niet veel gemist want konninginnedag was snel over.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2009 17:02
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Hendrik73 zei: Hmm, behalve die irritante knipperende delen aan de zijkanten vind ik hem ook nog steeds best wel leuk. Plaatje
Gl met de skins!
En hf aan alle mensen die meedoen met koninginnedag.
Welke knipperende delen? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
30-4-2009 19:52
Deemril

Inactief

Ombetante knipperende oranje skin waardoor mijn pc blokkeerd.. ja, dit is iets van een nederlander Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
30-4-2009 20:44
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Deemril: het zijn de kroontjes die je moet afzetten, die knipperende oranje skin is enkel voor epilepsiepatiëntjes lastig te vallen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
30-4-2009 21:55
Antwoord 1-15 van 17 totaal.
>> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.