quote:
• Over the week, at least 8 of the registered 10 names must spend at least 5 hours on the Woodcutting.
• During that session, the majority of XP gained must be Woodcutting.
• Before you start a skilling session, equip a chef’s hat (that will identify to us that you are starting a skilling session, this is essential) You do not have to wear the Chef`s Hat for the whole duration of skilling, only at the start of the session. Each session must be at least an hour long.
• We will then take an average of all the time spent skilling and the XP gained to give each clan an average score per hour, the highest clan over both sessions wins.
• The week will run from 00:01 BST 20th April / 7:01 pm EDT (EST) 19th April until 23:59 BST / 6:59 EDT (EST) 26th April.
Woodcutting-specific Guidelines
- Having `Runners` is not a problem.
- People requesting assistance of you, or you requesting someone else`s assistance, is not a problem either.
- Using Summoning familiars is OK.
- You must not use any Minigame/Distraction and Diversion rewards. This includes Stealing Creation rewards, Inferno Adze or Lumberjack set as examples.
- You must only gain XP by chopping down trees.(Gaining XP from any other method such as XP Lamps, Penguin Points/Evil Tree or Minigame/Quest rewards will invalidate that session from being scored)
- There is no restriction on where you can cut with regards to location or world.
- You can chop whatever tree you like if you think that it will help you win!
quote:
Just Ne Pker: Ik heb fuc<>king guides nodig om te werken ja!
Rutgerino Inactief | Allememachies. Project Scolaris, dat moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken... Ziet er goed uit! Oh wacht, het moet nog gerealiseerd worden. Nou ja, moet toch lukken, met al die hyperactieve mensen bij ons in de clan? 17-4-2009 22:42 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Jarre9 zei: "als er nog mensen zijn die niet willen wcen, ik wil wel." We hebben onze wcer? Verder kan iedereen die meedoet ook mijn D hatchet lenen als ik offline ga/ iets anders doe. Gl met wcen iedereen! Project scolaris lijkt me een goed plan. Het is wel een vet idee dat we dan van alle quests een guide hebben. (Moet idd nog wel gebeuren. ) 17-4-2009 23:23 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | Wow Arnoud! Zo`n lap tekst en slechts één klein logisch foutje! "bovendien geef je mij een blij gevoel als je ze gebruikt, omdat ik DAN niet voor niets mijn uren heb besteed aan het uploaden en schrijven van guides." [edit] spellingstechnisch aan elkaar [/edit] Verder wens ik jullie p2p`ers veel succes met hakken 17-4-2009 23:31 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Dat Jarre mee wil doen is fijn, maar hij heeft ook al meegedaan met de fishing week; en we hebben nog een paar anderen die ook wel willen wcen maar al met week 1 meededen. Daarom geven we voorrang aan hen die nog nÃet de kans hebben gehad om mee te doen met de Jagex Cup. 17-4-2009 23:46 | ||
Arjan Gewist lid | Dat project Scolaris bevalt me wel! ik zal wel een groot aantal quests insturen, aangezien questen mijn favoriete bezigheid is. 18-4-2009 00:03 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Leuk allemaal. Ik zal me alleen niet gaan bezighouden met de skillpages aangezien ik waardeloos verhalen kan schrijven. De Jagex Cup met ik natuurlijk wel aanwezig. 18-4-2009 06:07 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Ik heb nog steeds ergens een Family crest guide liggen die ik af moet maken. Dat is dat alvast 1 onderdeel . Zal kijken of ik me erzelf toe kan zetten hem af te maken. 18-4-2009 12:36 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Ik ga ook eens een standaard HTML lay-out maken voor de skillpages, zodat leden alleen de inhoud moeten invullen . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-4-2009 12:45 | ||
Nouno2 Inactief | Misschien dat ik dan ook maar eens moet proberen een quest guide te gaan schrijven Btw, nu ik lees dat je min. 1uur moet woodcutting trainen zonder log out te gaan, wordt het wel wat vervelend.. [/edit] cat heeft enkele vragen beantwoordt en wat uitleg gegeven waardoor ik het beter snap. Dus doe ik toch volledig mee, gl iedereen^^ [/edit] 6de plaats survival toernooi 2008/2009 18-4-2009 16:56 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | Misschien kunnen jullie mijn pwnage runemining guide verplaatsen uit het playerkiller board? Anywayz: 19-4-2009 01:57 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Erg flauw hoor, Marijke. 19-4-2009 23:44 |