Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Wederom een paar mededelinkjes]
Wederom een paar mededelinkjes
Één goeden-whatever,

Yup, ditmaal heb ik weer wat meldinkjes voor jullie. Deze nieuwspost bevat de volgende subonderwerpen:
Jagex Cup, tweede ronde (Ilovearagorn)
Overig Batch #1 (Just ne Pker)
Project Scolaris (Arnoud X122)

Aangezien deze lijst nogal lang kan worden, komt Cat haar melding eerst. Dit ook, omdat deze kwa chronologische volgorde het eerst komt(Al is Overig Batch #1 al uit, you get my point). Hieronder volgt daarom Cat`s toelichting bij de tweede ronde van de Jagex-Cup!

The Jagex Cup:

Jagex heeft inmiddels de specifieke regels voor de 2e skill week online gezet, en ook zijn onze 10 houthakkers opgegeven.

Samengevat:
- GEEN clay hatchets, GEEN lumberjack equipment, GEEN inferno adze
- GEEN penguin points, GEEN quest rewards, GEEN evil trees hakken
- NIET je chefs hat vergeten op te zetten aan het begin van een sessie
- Sessies MOETEN 1 uur of langer duren
- WEL familiars gebruiken

Volledig:

quote:

• Over the week, at least 8 of the registered 10 names must spend at least 5 hours on the Woodcutting.
• During that session, the majority of XP gained must be Woodcutting.
• Before you start a skilling session, equip a chef’s hat (that will identify to us that you are starting a skilling session, this is essential) You do not have to wear the Chef`s Hat for the whole duration of skilling, only at the start of the session. Each session must be at least an hour long.
• We will then take an average of all the time spent skilling and the XP gained to give each clan an average score per hour, the highest clan over both sessions wins.
• The week will run from 00:01 BST 20th April / 7:01 pm EDT (EST) 19th April until 23:59 BST / 6:59 EDT (EST) 26th April.

Woodcutting-specific Guidelines
- Having `Runners` is not a problem.
- People requesting assistance of you, or you requesting someone else`s assistance, is not a problem either.
- Using Summoning familiars is OK.
- You must not use any Minigame/Distraction and Diversion rewards. This includes Stealing Creation rewards, Inferno Adze or Lumberjack set as examples.
- You must only gain XP by chopping down trees.(Gaining XP from any other method such as XP Lamps, Penguin Points/Evil Tree or Minigame/Quest rewards will invalidate that session from being scored)
- There is no restriction on where you can cut with regards to location or world.
- You can chop whatever tree you like if you think that it will help you win!

Veel succes iedereen!
~ Cat

PS: Mijn D Hatchet is beschikbaar om uit te lenen aan wcers gedurende de week.

+ Even on a side-note, dit geldt ook voor mijn Dragon Hatchet. Als dit ook voor jouw Dragon Hatchet geldt, feel free to post, maar de kern van dit topic is niet alleen het uitlenen van je Dragon Hatchet, but still, feel free.
+ My0wnsolve is vanwege recentelijk gedrag van de deelnemerslijst geschrapt. Hierdoor is er nog steeds één plaats open voor de Jagex Cup. Dit betekent dat we je nog in kunnen schrijven tot 23:59 BST / 6:59pm EDT (EST) op 19 April, dit staat gelijk aan 00:59 op 20 April GMT+1, oftewel om theoretisch gezien 11 uur `s avonds voor ons. Wees eens lief, doe mee, schrijf je in. En ga woodcutten, opdat wij winnen. Zorg alleen wel dat je de bovenstaande regels goed kentPlaatje

Dat brengt me bij mijn tweede punt, Stijn`s Overig #1 Batch. Jullie hebben hierin geluk, aangezien deze melding ietwat korter is.

Overig batch #1:

Ik kan jullie melden dat bij de skillpages Overig batch #1 nu up `nd running is. Dit houdt in dat jullie een Aviansieguide (Just Ne Pker, Barrowguide (Just Ne Pker) en The Great Orb Project-guide (Hendrik73) ter beschikking hebben. Natuurlijk zijn we altijd op zoek naar meer guides om erbij te zetten. Wil je graag een questguide schrijven, neem dan contact op met Arnoud, voor minigame- of monsterhuntingguides kan je even bij Just Ne Pker langsgaan.
quote:
Just Ne Pker: Ik heb fuc<>king guides nodig om te werken ja!

Deze batches bij Overig zullen natuurlijk nog veel uitgebreider worden, en dit is nog niet het laatste wat jullie aan updates hebben gezien. Dit brengt mij verder bij Project Scolaris. Mijn nieuwste project, en een fruitful projectje ook. Als het slaagt dan, en daar is jouw hulp voor nodig.

Project Scolaris:

Project Scolaris, is, zoals de ietwat interessant lijkende naam al impliceert, een Quest/Skillpages-gebonden project. Deze naam is natuurlijk interessanter dan de werkelijkheid, zodat jullie überhaupt de moeite gaan doen om dit te lezen. Nu jullie dit fijn gaan negeren, zal ik de essentie/strekking van Project Scolaris verduidelijken.

Project Scolaris is een project wat ik recentelijk heb opgesteld om de gehele questpage te voltooien. Dit concept heeft natuurlijk altijd al bestaan, maar wat het project nieuw maakt is de coole naam en het tijdslimiet. Natuurlijk, vooral het laatste, doet er voor jullie toe. Ik zal wederom proberen om hen die toch zonodig moeten `guiden`, oftewel guides moeten gebruiken om hun `vreselijk moeilijke` quest te voltooien, aan te sporen de guides van RSR te gebruiken. Ze zijn simpel, gebruiksvriendelijk, cool, en bovendien geef je mij een blij gevoel als je ze gebruikt, omdat ik niet voor niets mijn uren heb besteed aan het uploaden en schrijven van guides. Over dit schrijven gesproken, je doet natuurlijk de questguide-auteurs er ook een plezier mee.

Dit is juist waar Project Scolaris om draait. Samen gaan we de questpage opstellen, om hem samen voor een bepaald tijdstip af te hebben. Dit tijdstip heb ik vrij ruim gesteld, het einde van de Zomervakantie. Om een leukere datum te stellen, 1 September. Ik zal op het Quests & Skillpages bord een leuke post opstellen over Project Scolaris. Hier zul je de namen van alle Quests in RuneScape aantreffen, en of hier een guide voor is of niet. Dit zal duidelijk worden als ik er een auteur achter zet. Is deze auteur er wel, maar de guide nog niet geupload, dan staat er een uitroepteken achter zijn/haar naam. Er zijn dus nog plaatsen die openstaan, en daarvoor kun jij je aanmelden, om daarover een guide te schrijven.

Al met al is het mogelijk, indien jullie een klein beetje meewerken, en me spellings-technisch niet te veel tijd bezorgen, om dit project te voltooien. Als we eindelijk alle questguides hebben, zijn de coole pages eindelijk voltooid. Je zult de verdere vorderingen van Project Scolaris dus kunnen volgen op het Quests & Skillpages Bord, waar binnenkort deze post te vinden zal zijn.

Ik wilde ook nog even dit moment aangrijpen om jullie te verzoeken geen guides te schrijven als je de quest zelf voor honder procent `geguide` hebt. Dit leidt vaak tot overschrijfsituaties, en we willen unieke guides. Guides die ook maar een beetje lijken op een andere guide, kwa schrijfstijl, en waaruit duidelijk blijkt dat de inspiratie uit een andere guide is opgedaan, moeten we helaas afkeuren.

Ik wens jullie veel succes, en hoop op veel aanmeldingen voor Project Scolaris. Op naar een beter questland!

Na deze drie meldingen te hebben gedaan sluit ik deze nieuwspost weer af. Ik hoop dat jullie niet een stel egoïstische eikels zijn geweest en mijn post gewoon niet hebben gelezen, want je mist een hoop. In either case: Nog een prettige whatever, en tot de volgende keer!

~ Arnoud
~ Cat en Stijn
~ Het MOLB
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 17-4-2009 22:34
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

Allememachies. Project Scolaris, dat moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...

Ziet er goed uit! Oh wacht, het moet nog gerealiseerd worden. Nou ja, moet toch lukken, met al die hyperactieve mensen bij ons in de clan?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 22:42
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Jarre9 zei: "als er nog mensen zijn die niet willen wcen, ik wil wel." We hebben onze wcer? Plaatje

Verder kan iedereen die meedoet ook mijn D hatchet lenen als ik offline ga/ iets anders doe.

Gl met wcen iedereen!

Project scolaris lijkt me een goed plan. Het is wel een vet idee dat we dan van alle quests een guide hebben. (Moet idd nog wel gebeuren. Plaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 23:23
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Wow Arnoud! Zo`n lap tekst en slechts één klein logisch foutje!
"bovendien geef je mij een blij gevoel als je ze gebruikt, omdat ik DAN niet voor niets mijn uren heb besteed aan het uploaden en schrijven van guides."
[edit] spellingstechnisch aan elkaar Plaatje [/edit]

Verder wens ik jullie p2p`ers veel succes met hakken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
17-4-2009 23:31
Ilovearagorn

Leader (9)

Dat Jarre mee wil doen is fijn, maar hij heeft ook al meegedaan met de fishing week; en we hebben nog een paar anderen die ook wel willen wcen maar al met week 1 meededen.

Daarom geven we voorrang aan hen die nog níet de kans hebben gehad om mee te doen met de Jagex Cup.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 23:46
Arjan

Gewist lid

Dat project Scolaris bevalt me wel! ik zal wel een groot aantal quests insturen, aangezien questen mijn favoriete bezigheid is.
18-4-2009 00:03
Twan

Rune Member (6.9)

Leuk allemaal. Ik zal me alleen niet gaan bezighouden met de skillpages aangezien ik waardeloos verhalen kan schrijven.Plaatje

De Jagex Cup met ik natuurlijk wel aanwezig.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-4-2009 06:07
Stomme Kaas

Gewist lid

Ik heb nog steeds ergens een Family crest guide liggen die ik af moet maken.
Dat is dat alvast 1 onderdeel Plaatje.

Zal kijken of ik me erzelf toe kan zetten hem af te maken.
18-4-2009 12:36
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik ga ook eens een standaard HTML lay-out maken voor de skillpages, zodat leden alleen de inhoud moeten invullen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-4-2009 12:45
Nouno2

Inactief

Misschien dat ik dan ook maar eens moet proberen
een quest guide te gaan schrijvenPlaatje

Btw, nu ik lees dat je min. 1uur moet woodcutting trainen
zonder log out te gaan, wordt het wel wat vervelend..

[/edit] cat heeft enkele vragen beantwoordt en wat
uitleg gegeven waardoor ik het beter snap. Dus doe
ik toch volledig meePlaatje, gl iedereen^^ [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
18-4-2009 16:56
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Misschien kunnen jullie mijn pwnage runemining guide verplaatsen uit het playerkiller board?

Anywayz:
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
19-4-2009 01:57
Paulus55

Rune Member (6.9)

Erg flauw hoor, Marijke.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-4-2009 23:44
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.