Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Rewards systeem]
Rewards systeem
Hallo Clanlui,

Zoals al een tijdje bekend komt het "rewards" systeem eraan.
Dit is een combinatie van duimpjes, vaantjes, badges, medals en lintjes, allemaal in 1 grote database.
Dit heeft een aantal voordelen:

- Je verliest geen duimpjes of badges meer als je gewist wordt
- De datum dat je een reward haalt gaat in de toekomst opgeslagen worden (die je in het verleden haalde staan natuurlijk niet gesaved, puur omdat we dat niet meer weten)
- De requirement van/voor een reward die er was op het moment dat je hem haalde, zal blijven staan bij je reward - dus als de requirement veranderd, veranderd die alleen voor nieuwe rewards - oude zien nog steeds de oude requirement staan.
- Dit zorgt dat het nieuwe "tabs" systeem kan bestaan (je gaat zelf mogen instellen welke rewards je waar ziet staan op het forum, verdeeld over tabs waar ook o.a. het sig van de gebruiker in staat). Veel overzichtelijker dus dan hoe alles nu rommelig staat.

We zijn vanaf gisteravond bezig met alles omzetten naar het nieuwe systeem, dus even een waarschuwing dat er badges/duimpjes/lintjes/vaantjes random kunnen verdwijnen en verschijnen bij random mensen de komende paar dagen. Geen zorgen, dat is gewoon het systeem dat we aan het updaten zijn, je zal niets kwijt raken.

Delen van het rewards systeem zullen in deze post (of volgende posts) worden vermeld zodra ze actief zijn gemaakt.
Op het moment ben ik bezig de badges om te zetten, dus gelieve even geen badges aan te vragen, want alles staat bevroren op gisteravond - een nieuwe badge die na gisteravond (31 maart) is gehaald kan dus verdwenen zijn na de update. Dit ook als bericht aan de badge-keurders, gelieve geen badges te keuren tot deze update voltooid is. Event duimpjes zijn veilig en zullen niet zomaar verdwijnen, ook niet als je ze vandaag of later nog haalt.

UPDATE: Badges zijn nu allemaal omgezet naar het nieuwe systeem, en draaien op de "unlimited" skin (dat is waar ze voor het nieuwe systeem allemaal op stonden). De keuze voor skins komt pas zodra alle rewards zijn omgezet naar het nieuwe rewards systeem. Mis je nog een badge (note: de beer badge wordt een beer duimpje, dus die bestaat niet meer!), laat het dan even weten in dit topic.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 1-4-2009 01:50
Antwoorden:
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Haha! 1 april!
Je gaat me toch niet komen vertellen dat je werkelijk iets gedaan hebt he Plaatje

Mkay, ziet er wel tof uit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
1-4-2009 01:54
Mzzlaersword

Inactief

Lol Marijke Plaatje

Good job Jaron, hoop dat t systeem snel is omgezet en ik mn vaandels kan gaan halen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
1-4-2009 02:00
Catznc00kies

Inactief

Rommelig is oldskool Plaatje

VAANDELS! ze komen er eindelijk aan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 02:03
Habbostery

Inactief

NOOOOOOO, my badges are gone >: ( Me is a vewy angry kitteh nauw! GRAUW!

Maar die nieuwe system ziet er goed uit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 07:41
f

Gewist lid

Neeee! Al mijn badges weg?! Waarom?! Plaatje

Plaatje
1-4-2009 08:17
Ilovearagorn

Leader (9)

Badges weg, zomg Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 08:29
Nighthell14

Inactief

Moeten we nu tijdelijk alleen maar opscheppen met onze medals? Dat is nou ook niet eerlijk, daar heb ik er niet zoveel van! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 08:50
Pk-jos

Inactief

Waar is die pink skin van gisterenavond? Plaatje

En m`n badges aaaaaah!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 09:05
Ewout

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Moeten we nu tijdelijk alleen maar opscheppen met onze medals? Dat is nou ook niet eerlijk, daar heb ik er niet zoveel van! Plaatje

Haha, ik heb er meer! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 10:11
Ilovearagorn

Leader (9)

Maar ik versla jou weer, EwoutPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 10:32
Rutgerino

Inactief

Is gaaf, I like. Maar Thul, moest dit nou op 1 april? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 10:56
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk Thul & Mol`s. Ik kijk eral naar uit..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 10:57
Ewout

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Maar ik versla jou weer, EwoutPlaatje

Pff, maar jij hebt geen originality Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 11:32
Just Ne Pker

Leader (9)

Ewout is noob. Maar goede updates Jaron, ik kijk er al naar uit ^,^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-4-2009 11:48
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

UPDATE: Badges zijn nu allemaal omgezet naar het nieuwe systeem, en draaien op de "unlimited" skin (dat is waar ze voor het nieuwe systeem allemaal op stonden). De keuze voor skins komt pas zodra alle rewards zijn omgezet naar het nieuwe rewards systeem. Mis je nog een badge (note: de beer badge wordt een beer duimpje, dus die bestaat niet meer!), laat het dan even weten in dit topic.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2009 13:39
Antwoord 1-15 van 17 totaal.
>> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.