Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[The Jagex Cup] Het wordt fishing!]
[The Jagex Cup] Het wordt fishing!
Ja jongens en meisjes, heren en dames, gisteravond heeft Jagex bekend gemaakt wat de 1e skill zal zijn die we volgende week met zn 10en zullen trainen:
Fishing!

Nu is het aan ons natuurlijk om de 18 man die zich hebben opgegeven te verdelen in een groep van 10 die nu gaat fishen, en een groep van 8 die de volgende skill in ieder geval gaat doen.

Dus nu hebben we weer wat vraagjes aan de deelnemers:
(Ilovearagorn Zubat Freak Nollie28 Emavg Opm3 Pieterjan29 Irl Rs Dark Nike7 Dark Dart2 Thojohn22 Hendrik73 Dark G Unit Delft0 Chocoman77 Arnoud X122 Pttim Mzzlaersword en Soldier4018)
- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 1? (6 apr tot 12 apr)
- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 2? (20 apr tot 25 apr)
- Wil je graag fishen of vind je het een vakgrasverdommeskill en doe je liever in de 2e week mee?

Oh, en ze hebben de rules alweer veranderd:
quote:
You must only gain experience from skilling and skilling alone. Using quest rewards, minigame rewards, penguin points and any other will be an automatic disqualification from the Cup.

En:
quote:
A question that came up in my own mind while answering the previous one. We will take the 5 best hours if you manage to skill for 6 hours or more with the Hat equipped and following the rules. This seems only fair if people forget or just want to skill more!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 30-3-2009 08:53
Antwoorden:
Twan

Rune Member (6.9)

Blij dat ik me niet heb opgegeven.^^ Fishing is een schijfjesmilleniumnecrofiel skill.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
30-3-2009 09:08
Dark G Unit

Inactief

ow ow, ik wil wel mee fishen

Die levels kan ik altijd gebruiken Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 09:35
Jarre9

Inactief

Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 1? (6 apr tot 12 apr) nee

- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 2? (20 apr tot 25 apr)
nee
- Wil je graag fishen of vind je het een protoplasmaprefabdingesskill en doe je liever in de 2e week mee? fishing is ftw dus ik doe graag mee! Plaatje (atm 80 fishing)

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 10:22
Hendrik73

Rune Member (6.9)

- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 1? (6 apr tot 12 apr) nee
- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 2? (20 apr tot 25 apr) nee
- Wil je graag fishen of vind je het een paracetamoltandprotoplasmaskill en doe je liever in de 2e week mee? Ik vind het niet super erg om te fishen. Die skill moet ik toch nog trainen. Maar ik ben niet pro in het trainen van fish (70 fish. Plaatje). Dus als er meer mensen willen fishen kan ik wel wachten tot de 2e week. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 11:34
Rndom Angl

Inactief

Kun je nog mensen toevoegen aan het roster?
If so, mag je mij wel toevoegen want fishing ligt me wel.
PM maar ofzo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hijdoetutweereensnietofzo Hi mom!
30-3-2009 13:51
Dark Dart2

Inactief

Ik wil wel fishen Plaatje (71 fish nu)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
lol
30-3-2009 14:03
Leon

Gewist lid

succes leden!
wel een slobbersteenlikkerskill tho :$
30-3-2009 15:07
Just Ne Pker

Leader (9)

Succes aan de tien deelnemers zou ik zeggen! Ik kan in ieder geval niet meedoen, druk druk druk. Misschien de tweede week, want ik geloof dat je nog mensen kon bij-inschrijven. Maar dat zien we dan wel Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
30-3-2009 15:55
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

5 uren vissen zie ik wel zitten spijtig dat het geen woodcutting is
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
30-3-2009 16:13
Opm3

Inactief

- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 1? (6 apr tot 12 apr)nee
- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 2? (20 apr tot 25 apr)nee
- Wil je graag fishen of vind je het een spuitcitroenallochtoonskill en doe je liever in de 2e week mee? ja ik wil graag fishen, ging het toch trainen na agility Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 21:09
Nighthell14

Inactief

Ik wens iedereen veel succes en hopelijk halen we een aardige ranking in de Jagex Cup, dus zet hem op!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 21:13
Elanthiel

Leader (9)

Zou ik er nog in mogen? 99 fishing komt dit keer erg goed van pas, namelijk.

- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 1? (6 apr tot 12 apr) -- nope. Heb alleen nog een chef hat nodig..
- Ben je zodanig verhinderd dat je niet 5 uurtjes mee kan trainen in week 2? (20 apr tot 25 apr) -- Weet ik niet, ik zie wel.
- Wil je graag fishen of vind je het een sintdonkerkonijnskill en doe je liever in de 2e week mee? -- FISHING, FISHING, FISHING!!! (fishing graag)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-3-2009 21:16
f

Gewist lid

De hoogste levels komen toch gewoon `t beste uit? Succes met de wedstrijd iedereen! Plaatje
30-3-2009 21:27
Dark Nike7

Gewist lid

Ik heb maar 77 fishing maar , maar dat doe ik dan toch liever als runecrafting en ik denk echt dat het rcgaat zijn volgede week

ik eb in de eerste periode paasvakantie maar ik snap niet goed wat nu eiig de bedoeling is magje maar 5uur skllen? of zoveel als je kan Plaatje want die 5 uur brengen me in de war Plaatje

30-3-2009 21:40
f

Gewist lid

Zij kijken hoeveel experience jij haalt in vijf uur. Als jij bijvoorbeeld 10 uur per week hebt getraind. Kijken ze naar de beste 5 uur.
30-3-2009 21:46
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.