Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De Jagex cup]
De Jagex cup
Met het survival toernooi vers in het geheugen is het alweer tijd voor het volgende toernooi. Dit toernooi is niet vanuit RSR georganiseerd maar vanuit Jagex zelf.
Het is een skill toernooi waar je je met je clan kan opgeven. Jagex beslist vervolgens een skill waar vervolgens de clans 10 leden van hun ledenaantal afstaan om vervolgens in deze skills zoveel mogelijk exp te gaan halen.
Iedereen mag zich via een bepaald bord opgeven als die zich geroepen voelt. Hierna word onder deze leden gestemd welke 10 mee mogen doen. Doe dit al voor Jagex de skills bekend maakt, want daarvoor moeten wij de lijst opgegeven hebben. Uiteindelijk maakt jagex bekend welke skill als volgende behandeld word.
More info over het toernooi.
quote:

Hello and welcome to the registration thread for the Skilling Competition. This thread will remain open for 2 weeks and will close on 23rd March - 10pm GMT. Below is the way that the Cup will work and rules on registering members.

It`s easy to sign up! Read all of the rules and if you want to sign up, hit `Post Reply` with the template copied, paste the template in to the text box and fill it out. Go on then, what are you waiting for? Plaatje

The Rules:

There will be two 1 week skilling sessions. Each week will have a different skill for the clan to work on and will be chosen live in-game.

• All clans wishing to participate should register in the registration thread within the next two weeks.
• Each clan must submit a list of 10 names prior to the first skill being named in the Skilling Cup thread. We will give a time of when we will be announcing the skill to give you time to get your members listed.
• The skills may consist of one of the `Resource` skills. These skills are Woodcutting, Fishing, Mining, Thieving, Agility, Hunter or Runecrafting.
• You will be able to use the Grand Exchange in order to help you with the skill but not directly earn any experience.
• You must not use any Stealing Creation items or Brawling Gloves during your hours of skilling towards the Cup.
• Over the week, at least 8 of the registered 10 names must spend at least 5 hours on the selected skill in at least one hour blocks.
• During that session, the majority of XP gained must be in the selected skill.
• Before you start a skilling session, equip a chef’s hat (that will identify to us that you are starting a skilling session, this is essential).
• We will then take an average of all the time spent skilling and the XP gained to give each clan an average score per hour, the highest clan over both sessions wins.
• The week will run from 00:00 Monday to 23:59 Sunday in GMT.
• Any conflicts should be made in writing within 24 hours of the results being posted in the Jagex Cup Management thread.

Things to remember:
- A player must only be registered to one clan.
- The players registered will belong to that clan for the duration of the competition.
- Members can be added during the competition, as long as they weren`t previously registered to another clan. In order to update your memberlist, make a post on the `Jagex Cup Management` sticky.
- You must not edit your registration post. If you want to update your memberlist before the end of the registration period, make a new post.
- You can register a clan on behalf of people who can not post here. Please make it clear at the beginning of the post that you are posting on behalf of another clan *AND* you have their permission to do so.

How to register:
Below is a rundown of what we need you to respond back to this thread with. The `Clan Leaders` are the people that we can contact regarding that clan. Any names that are filtered, try to bypass the filter with either spaces, M o d T i m b o, or putting the filtered letter in brackets, M(o)d Ti(mb)o. Please try to stick to the template listed as this will be a lot easier for us to keep a track of. Plaatje

Clan Name:
Clan Initials:
Clan Leaders:
Timezone:
Amount of Members registering:
Full Memberlist:

Als allereerste wil ik jullie meningen of inschrijven wel de moeite waard is. Als er van tevoren al te weinig animo voor is gaat de inschrijving niet door. Het zou echter wel een leuke bezigheid zijn voor ons samen als community om hier aan deel te nemen eb eindelijk rsr eens een beetje te promoten om zo te groeien als community. En misschien krijg je wel eindelijk de tijd om die ene skill te trainen die je al zo lang wilt trainen.

Al je reacties op dit nieuws graag op Clannieuws forum posten.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Nollie28Operator (8) op 18-3-2009 19:16
Antwoorden:
Chocoman77

Inactief

Ik geef me op want ik ben str trainen een beetje beu...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 07:20
Twan

Rune Member (6.9)

Ik zal me waarschijnlijk niet opgeven, anagezien er toch genoeg animo voor is en ik niet echt zo`n no-life type ben.Plaatje
Vindt het wel een super leuk idee!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-3-2009 08:53
Dark Nike7

Gewist lid

Ik wil hier supergraag aan meedoen Plaatje wil al lang een nieuw skilltornooi maar dit is gewoon 10 keer leuker Plaatje !

19-3-2009 08:58
Pk-jos

Inactief

Het ligt aan de datum voor mij, als het in de paasvakantie is kan ik niet komen (15dagen op reis naar Thailand).

Anders vind ik het wel een leuk initiatief en doe ik misschien mee. Ik hoop Agility of wc, mining is gewoon een dropskill :X. Fish en Thief mogen ook Plaatje staan allemaal op men road to 99smith Plaatje. Hunter mag ook niet, ben dat echt beugespeeld Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 09:48
Emavg

Inactief

Oke, ik wil wel mee doen, maak ik me speciaal member voor jullie Plaatje

Voor de eer van onze clan xD

Hopelijk fletching ofzo? of een skill waar je geld aan kan wasten.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 09:52
Habbostery

Inactief

Ik wil wel meedoen maar ik snap het nog niet 100%.
Dus je krijgt een skill voor je neus, 10 mensen moeten gekozen worden om dit te doen. Vervolgens krijg je een nieuwe skill en kiest elke clan weer 10 mensen om dit te doen? Klinkt lullig als elke clan dan telkens de hoogste mensen kiest zodat de lage eigenlijk voor niks inschrijven toch?

Kan iemand dit bijlichten voor mij? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 10:42
Dark G Unit

Inactief

ik wil hier ook wel aan meedoen, da is altijd een extra boost om skills te trainen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 11:14
Ilovearagorn

Leader (9)

- Je geeft 10 mensen op die gaan skillen
- Jagex maakt de 1e skill bekend en wanneer er geskilt moet worden (Woodcutting, Fishing, Mining, Thieving, Agility, Hunter of Runecrafting)
- Gedurende een week halen die 10 members zo veel mogelijk XP in de tijd die ze aan het toernooi besteden. Ze moeten per week 5 uur (in units van 1 uur of meer) (met een chefs hat op) xp halen in de skill die Jagex koos
- Dan wordt er een nieuwe skill gekozen
- En is er weer een week skilling tijd
- De clan met het hoogste gemiddelde over de 2 weken samen wint
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 11:15
Jarre9

Inactief

ik wil wel meedoen! ik ben een no-lifer type Plaatje!
lijkt me wel leuk! Plaatje
voor mij maakt het niet uit welke van de skills het is, ik kan ze allemaal wel gebruiken en vind ze niet echt saai, behalve mining dan maar dat kan er nog wel mee door als je voor een toernooi skilled word alles leuker imo Plaatje.

(op irl rs wel natuurlijk Plaatje)

quote:
• You must not use any Stealing Creation items or Brawling Gloves during your hours of skilling towards the Cup.

wil dat zeggen dat het NIET mag? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 12:02
Paulus55

Rune Member (6.9)

Als ik überhaupt mee zou doen zou het onder RE zijn, maar wij doen al mee met de war toernooi. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 12:17
Habbostery

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei:
- Dan wordt er een nieuwe skill gekozen
- En is er weer een week skilling tijd

De rest snap ik, maar wordt hier dan wel weer 10 nieuwe mensen gekozen of niet? Zo ja, moeten dat dan 10 andere of mag je nog uit dezelfde 10 vorige doen?

Zo nee, dan kunnen er toch maar 10 meedoen? Dus eigenlijk worden dat de 10 mensen uit rsr met de hoogste skills (jij bent dus al van een plaatsje verzekerd) omdat die het snelste exp kunnen krijgen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 13:51
Alabuka2

Inactief

Kunnen met rsr niet dat combat tournooi ook doen?
Dat vraagt minder tijd en is dus handiger voor de iets minder no-lifers Plaatje

Het is maar een idee he
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 16:23
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Habbostery zei:

De rest snap ik, maar wordt hier dan wel weer 10 nieuwe mensen gekozen of niet? Zo ja, moeten dat dan 10 andere of mag je nog uit dezelfde 10 vorige doen?

Zo nee, dan kunnen er toch maar 10 meedoen? Dus eigenlijk worden dat de 10 mensen uit rsr met de hoogste skills (jij bent dus al van een plaatsje verzekerd) omdat die het snelste exp kunnen krijgen

We kunnen inderdaad 10 nieuwe doen. Hoeft niet, kan. Eerst maar ns zien wie wil.

Meedoen met het combat gedoe lijkt me eigenlijk niet zo goed voor de motivatie :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 16:34
Scizor20

Inactief

Is dit fake? Ik zie het nergens staan bij de updates van Runescape. Maarja als het toch echt was deed ik niet mee:

1): ben f2p
2): ik speel niet actief tijdens schooldagen

GL voor de 10 uitverkorene van RSR Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2009 17:16
Deemril

Inactief

Ik zou héél graag meedoen maar:

1) Ik ben f2p
2) Ik speel niet véél tijdens de schooldagen.

@Kamele jij bent f2p he... hoe kan je dan agility of hunter trainen Plaatje.

Dus, spijtig genoeg, geef ik me niet op Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
19-3-2009 17:22
Antwoord 16-30 van 60 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.