Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[Toernooi] De finale!]
[Toernooi] De finale!
[Catedit]
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat onze toernooi host Arnoud nog een clannews topic zou maken met de banneruitreikingen, maar helaas heeft hij het erg druk op het moment.
Nu zou het natuurlijk niet eerlijk zijn om onze deelnemers nog veel langer te laten wachten, dus mag ik jullie bij deze met de prijzen uitreiken:
Ribbon voor de winnaar: (Thojohn22)
Plaatje[http://i44.tinypic.com/262pfa1.png]>
Ribbon voor de 2e plaats: (Hendrik73)
Plaatje[http://i42.tinypic.com/4l3pn5.png]>
Ribbon voor de 3e plaats: (Alabuka2)
Plaatje[http://i43.tinypic.com/ezl3zb.png]>
Ribbon voor de top 10: (Dark Nike7, Dark G Unit, Nouno2, Catznc00kies, Soldier4018, Delft0, Zubat Freak)
Plaatje[http://i44.tinypic.com/2uek2mx.png]>
[/Catedit]

Jazeker dierbare RSR lidpersoontjes, vanavond is het dan toch eindelijk zo ver: de allerlaatste challenge van RSR`s langste, origineelste, dramatieste (sp?) en complexte toernooi aller tijden:
HET RSR SURVIVAL TOERNOOI.

Na de start eind oktober zijn van de 36 kandidaten er nog maar 2 over,
Hendrik73 en Thojohn22
zullen het vanavond tegen elkaar opnemen in de laatste challenge. Het wordt een ware titanenstrijd, dus je mag het absoluut niet missen! Bovendien zijn er duimen te verdienen Plaatje

De finale zal vanavond om 20:00 van start gaan op de IRC Chat in #Toernooi.
Bij deze wens ik beide heren alvast heel veel succes!

Zoals de opmerkzamen onder jullie natuurlijk al hadden gezien is er vanavond ook een event. Dit event zal beginnen om 20:15, zodat iedereen de gelegenheid heeft om 100% aandacht aan de intro van de finale te besteden. Daarna is het event natuurlijk uitstekend te combineren met het volgen van de finale, door gewoon je chat open te laten staan. Plaatje

Edit:
De volledige ranking:
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 5-3-2009 18:08
Antwoorden:
Soldier4018

Inactief

quote:
Nouno2 zei:
Btw, hoelang blijven deze ribbons? 1 jaar of voor altijd?
Waarschijnlijk tot het volgende toernooi. (Dus minstens tot 2010) Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-3-2009 20:43
Elanthiel

Leader (9)

Er was al eerder aangekondigd dat - gezien de moeilijkheid van het toernooi en de toewijding van de deelnemers - dat deze ribbons blijven.

Ja, je leest het goed, ze blijven, ze worden niet verwijderd, de eer die je hebt behaald zal voor eeuwig en eeuwig onder je naam, avatar, clearance level en mogelijk andere ribbons blijven schijnen.

Gefeliciteerd Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-3-2009 20:47
Deemril

Inactief

"Ja, je leest het goed, ze blijven, ze worden niet verwijderd, de eer die je hebt behaald zal voor eeuwig en eeuwig onder je naam, avatar, clearance level en mogelijk andere ribbons blijven schijnen."

Plaatje Ik heb dan voor eeuwig deze toffe Ribbon.4 mensen van héél rsr hebben ze zo eentje.

Oké Folkie jij bent de enigste met een deatmatch...Dat ownt alles Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
10-3-2009 19:53
Elanthiel

Leader (9)

Ehm, ik heb niks gezegd over andere ribbons, alleen over de ribbons van het survivaltoernooi.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-3-2009 21:14
Slang91

Gewist lid

leuke ribbons en ook wel fijn dat je ze blijft behouden Plaatje (volgende tournooi ga ik ook meedoen lijkt me wel leuk zo`n tournooi binne rsrPlaatje)
10-3-2009 22:59
Dark G Unit

Inactief

yay eternal fame is mine

Het is wel leuk dat de 1e tien zo`n ribbon kregen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-3-2009 23:03
Mzzlaersword

Inactief

Gratz winnaars Plaatje

quote:

dus mag ik jullie bij deze met de prijzen uitreiken:

Die zin klopt niet, Cat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
11-3-2009 01:08
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Deemril zei: "Ja, je leest het goed, ze blijven, ze worden niet verwijderd, de eer die je hebt behaald zal voor eeuwig en eeuwig onder je naam, avatar, clearance level en mogelijk andere ribbons blijven schijnen."

Plaatje Ik heb dan voor eeuwig deze toffe Ribbon.4 mensen van héél rsr hebben ze zo eentje.

Oké Folkie jij bent de enigste met een deatmatch...Dat ownt alles Plaatje.

De skilltoernooi ribbons zijn WEL "wisselbekers" zoals dat heet. Daar staat dan ook het jaar niet op Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-3-2009 08:27
Deemril

Inactief

quote:
Elanthiel zei: Ehm, ik heb niks gezegd over andere ribbons, alleen over de ribbons van het survivaltoernooi.

pastazuivelpedo! Wil dat nu zeggen dat ik hem kwijt ben?
Nee Plaatje, ik win gewoon opnieuw dat toernooi samen met men dreamteam!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-3-2009 14:55
Antwoord 31-39 van 39 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.