Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vergadertijd!]
Vergadertijd!
[Catedit]
Het verslag is nu gepost en het topic is geopend zodat jullie over de vergadering kunnen discussieren.
[/Catedit]

Juist, hedenavond is weder den tijd voor den chatvergadergebeuren aangebroken. Jullie kunnen wederom aanschouwen wat we ditmaal te blaten hebben vanaf 20:00 vanavond.

Iedereen die tussen 19:45 en 20:15 inlogt via RSR IRC Chat in het menu, ontvangt automatisch zijn pixels, maar de rest zal even, ook weer tussen 19:45 en 20:15 een PRIVATE message naar Pino moeten sturen met "!duimpje (rsrnaam) (wachtwoord op rsr)". Doe dit dus niet in public, want dan bezorg je mij weer werk(Dan moet ik je pass namelijk changen omdat iedereen deze dan weet. Gebruik dus maar gewoon /msg Pino !duimpje -NICK- -PASSWORD- Plaatje )

In ieder geval, tot vanavond, we hopen jullie allen te zien!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LB
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 1-3-2009 12:50
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Ook deze maand werd de vergadering weer door Cat geopend, en zij kondigde ook het eerste puntje aan.

Onze nieuwste LBer, Knuffelboom (Rik) mocht even een paar dingen aan de leden vertellen. Rik is een paar dagen geleden formeel aangesteld als Ledenbestuur, na het vrijwillige vertrek van Riemis (Ewout). Hij beloofde dat hij de leden goed zou vertegenwoordigen en vooral Cat erg dwars zou gaan zitten.

Het tweede punt kwam dan van Cat. Er komt weer een Newsflash aan. Ook deze keer zijn er weer inzendingen nodig. Weet je nog een leuke mop, of wil je graag met de hele clan die ene uitspraak van de chat delen, stuur dan in. Het inzendpanel kan je vinden onder Communicatie > newsflash inzenden. Stuur dus vooral dingen in, en dan komen ze misschien wel in de aankomende Newsflash!

Na een aantal maanden zonder puntje, kwam Jaron dit keer weer aan het woord. Onze almachtige leider had twee dingen te melden. Hij heeft een flinke lijst met updates aan de site liggen. Admins voor bierduimpjes, vaandels, tabs in de signature, enzovoorts. Jaron heeft het echter de laatste tijd nogal druk, maar hij heeft wel zin om het te gaan maken.
Ook was jaron teleurgesteld in de community. Hij verbaasde zich over de hoeveelheid gezeur die er is over dingen als welk plaatje de badges/vaantjes/etc moeten hebben. Om Jaron te quoten: "We zitten hier voor de fun, niet om het elkaar lastig te maken en zo"

Om Jaron`s puntjes nog even samen te vatten: Binnenkort updates, en wees een beetje lief voor elkaar.

De volgende mededeling kwam van Arnoud, over de aankomende finale van het Survivaltoernooi. Vorige maand is nog gezegd dat de finale in februarie ging plaats vinden, dat is echter niet gelukt. De finale vindt binnenkort plaats, maar omdat beide finalisten (Hendrik73 en Thojohn22) zo goed als nooit allebei kunnen, is de precieze datum, tijd en locatie nog niet bekend. Houdt wel het Clan Nieuws in de gaten, want daar komt op de dag van de finale de aankondiging. Iedereen is van harte uitgenodigd om te komen, degenen die aanwezig zijn houden er zelfs nog een eventduimpje aan over!

Het volgende punt komt van Tim, hij kondigde het Clanevent van deze maand aan. Dit wordt het spel Gotcha. Een soort Extreme Tikkertje. Precieze uitleg kan gevonden worden in de Eventbeschrijving op de kalender. Iemand "killen" kan door hem traden en een screenshot te nemen.

Luc had ook nog wat te melden. Naast dat er minigamevaantjes komen, krijgen de badges ook een nieuwe stijl. Iedereen is welkom om zelf badges te ontwerpen, en hun ontwerp te posten op Andere Projecten. Bedenk wel dat, om een ontwerp er in te krijgen, je aan de volgende dingen moet denken:
-Er moeten ook miniaturen komen.
-De grote versie mag niet groter zijn dan de huidige badges.
-Je moet badges hebben voor alle skills, voor alle drie badgelevels.
-Als er een skill bij komt, moet daar ook een badge voor komen.

En daarmee was het alweer het einde van de vergadering voor deze keer. Tot volgende maand!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 20:38
Leon

Gewist lid

het was gezellig Plaatje

quote:
Hij verbaasde zich over de hoeveelheid gezeur die er is over dingen als welk plaatje de badges/vaantjes/etc moeten hebben.

Precies.
Get over it. Riemis heeft gewonnen. Laat die van hem doorvoeren.

Met het ledenbestuur verkiezen had Knuffelboom ook nipt "verloren" met 2 punten verschil. Werd er toen ook zo moeilijk gedaan om een nieuwe stemming te houden voor alleen die 2? Nee.
Werd er toen ook gekozen om ze beide de LB-functie te geven? Nee.

Winnen is winnen, verliezen is verliezen. Hoe klein het verschil ook is. Get over it!
1-3-2009 21:10
Arjan

Gewist lid

whahaha, ik weet de beste manier om niet getrade te worden Plaatje nu maar hopen dat ik het kan betalen (nee, ik ga mijn 0wn4g3 truckje niet vertellen!)
1-3-2009 21:16
Ewout

Inactief

Ik ook Mega, het heet "trade off" Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 21:31
Rutgerino

Inactief

Inderdaad Ewout Plaatje Maar ja, dat is valsspelen en dat wordt niet getolereerd.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 21:59
Catznc00kies

Inactief

Als ik weiger in te loggen, dan kan ook niemand met me traden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 22:03
Jules

Inactief

Het was de meest epische vergadering ooit, vooral omdat ik alleen voor het blaadje kwam Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 22:41
Bert

Rune Member (6.9)

Een paar fijne updates in het vooruitzicht !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
2-3-2009 15:27
Jeeweejong

Inactief

quote:
We zitten hier voor de fun, niet om het elkaar lastig te maken en zo

als je Tim(okee leaders/molbs) niet mag pesten is de fun er al vanaf.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
2-3-2009 16:13
Thojohn22

Inactief

quote:
Riemis zei: Ik ook Mega, het heet "trade off" Plaatje

Gf, doen jullie maar, als je dan probeert te traden komt er message dat hij niet wil traden dus dan kan je ook screen nemen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-3-2009 17:14
Deemril

Inactief

Om Jaron te quoten: "We zitten hier voor de fun, niet om het elkaar lastig te maken en zo"
Jaron heeft het voor 101% gelijk!

Dat gotcha spel van Tim is volgens mij wel zalig! Ik probeer zeker te komen!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
2-3-2009 19:28
Nouno2

Inactief

KOmen er dan nog ribbons voor de laatste 10 spelers in het survival toernooi?

Heb er nog niet echt een antwoord op gekregen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
3-3-2009 15:44
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Deemril zei: Om Jaron te quoten: "We zitten hier voor de fun, niet om het elkaar lastig te maken en zo"
Jaron heeft het voor 101% gelijk!

Dat gotcha spel van Tim is volgens mij wel zalig! Ik probeer zeker te komen!

Van Luc*
Ere wie ere toekomt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
3-3-2009 18:58
Arjan

Gewist lid

quote:
Riemis zei: Ik ook Mega, het heet "trade off" Plaatje

Dat is een ander trucje, dat heet vals spelen Plaatje
ik kwam in mijn f2p tijd ooit een member tegen die een goede manier had gevonden om f2p`ers fun te laten hebben, zo heb ik nog 5k verdient, whahahaha... -_-
3-3-2009 21:19
Antwoord 1-14 van 14 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.