Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 11e Clanevent]
Het 11e Clanevent
Organisator: De Leaders
Datum en tijd: Za 20 Dec om 20:00
World: 120
Plaats: Voor Varrock Castle bij de guards

Beschrijving:
JOIN DE CLANCHAT (RSR CLANCHAT)

Welkom bij alweer het 11de clanevent, na vorige keer de Eidor hopelijk voor goed te hebben uitgeschakeld en zijn spion te hebben ontmaskerd kon RSR eindelijk in vrede doorgaan met bestaan.
Helaas niet alles is zo rooskleurig als het eruit ziet, het molb team is met de horizon verdwenen om een goed verdiende vakantie te nemen.
Maar nu is het hoog tijd dat onze lieve MOLBjes weer terug komen. Maar niemand weet waar ze zitten.
Het enige wat bekend is over de locaties is dat ze zich ergens in w120 bevinden in de f2p wereld. De enige die weten waar de molbs zich bevinden zijn alleen de andere MOLBs.

Wanneer je er 1 vind kan deze wel een hint loslaten over de locatie van zijn mede molbs, dit doen ze natuurlijk niet zo maar.
Hij of zij al eerst een opdracht voor jullie hebben die jullie op moeten lossen voor de hint.

RSR leden, jullie missie is simpel: doorzoek Runescape op zoek naar de vermiste MOLBs.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 20-12-2008 10:10
Antwoorden:
Soldier4018

Inactief

Joepie!
Ik zal er het eerste deel iig zijn Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-12-2008 10:11
Alabuka2

Inactief

Ziet er wel leuk uit Plaatje
Normaal gezien moet ik vanavond kunnen komen.
Dat wordt dan weer mijn 3de glimduimpje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-12-2008 11:00
Monnik

Inactief

Jammer ik kan er weer niet bij zijn
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-12-2008 11:05
Thexcamelot

Inactief

Klinkt leuk, ik denk dat ik nog eens langs ga komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
20-12-2008 11:23
Catznc00kies

Inactief

WOOHOO! olbs zoeken!!
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jullie gevonden worden, als het niet gebeurd zal ik me opofferen om alleenheerser van RSR te worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-12-2008 18:04
Nouno2

Inactief

Spijtig dat ik er weer niet bij kan zijn..
iedereen veel plezier^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
20-12-2008 18:07
Nighthell14

Inactief

Waarom vertelt niemand hoe het was want ik ben wel erg benieuwd of het jullie nou gelukt is of niet Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2008 13:19
Just Ne Pker

Leader (9)

Het was best leuk, ik heb mijn geld kunnen meenemen! Als ik straks tijd heb, post ik wel het hele verhaal hoor Plaatje.

Edit: waar het CE over ging;

De MOLB's waren met zijn allen op vakantie gegaan, maar helaas genoeg niet teruggekeerd. Het was de taak van de deelnemers om actief te gaan zoeken naar de verschillende vermisten. Natuurlijk, de F2P-wereld is groot en daarom werkt er met hints gewerkt. De eerste hint werd door Arnoud gegeven en leidde naar mij, ik zat bovenin Varrock west bank Plaatje. Daar aangekomen moesten ze een opdracht vervullen alvorens ze de tip naar de volgende MOLB'er kregen, een opdracht die altijd iets met de verstopplek te maken had.

Was ook een van de, zoniet HET langste clanevent ooit! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
21-12-2008 13:24
Jarre9

Inactief

het was best leuk Plaatje 5de mooi gewassen duimpje voor mij Plaatje!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2008 14:31
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Nighthell14 zei: Waarom vertelt niemand hoe het was want ik ben wel erg benieuwd of het jullie nou gelukt is of niet Plaatje.
Tof, zeer tofPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2008 14:48
Rutgerino

Inactief

Het was best een geslaagd event. Ik heb lekker lopen zoeken, al duurde het even voor ik bedacht dat ik natuurlijk de clanchat moest joinen. Misschien volgende keren toch maar investeren in wat teleports, want dit was wel echt heel sloom...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2008 15:02
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.