Zoek in het forum!
7+1=8
Tja, we hadden eens zitten rekenen, en we hebben besloten dat de huidige Moderators eigenlijk alle 3 zeer capabel zijn en een up verdienen.
Met hun 8 kunnen ze de meeste dingen dingen zelf, zodat RSR nóg soepeler wordt gemanaged. (en wij, de 8+, nog langer op onze luie reet kunnen liggen)

Gefeliciteerd dus aan Just Ne Pker, Glowball02 en Sir MVL die vanaf vandaag alle 3 de zwarte trim van een operator mogen dragen.

Die laatste naam lazen jullie goed ja. Sir MVL, onze eeuwige 7, het einde van een era. Laten we nog even stilstaan bij de 3 jaar en 5 maanden die zijn moderatorschap geduurd heeft. Moge je 7+heid nog lang duren, Michiel. Plaatje

Dat de heren meer powers krijgen betekent namelijk niet dat ze hun verantwoordelijkheden als 7 mogen verwaarlozen. Daarom zijn er voorlopig geen plannen om nieuwe 7s aan te stellen.

Tot zover dit bericht,
over en uit,
~ Cat,
namens de Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 12-12-2008 23:39
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

Leipe shit. Wedden dat we binnen nu en eind februari toch een nieuwe 7 hebben?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2008 23:58
Kippendoder

Inactief

Congratz aan alle 3.
En rutger, de kans dat er ooit een 7 komt bestaat. Plaatje
I`m sure of that Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
13-12-2008 00:45
Catznc00kies

Inactief

De grafiek van het powerabusen zal je weer zien stijgen Plaatje
Gratz8`jes, hf met je nieuwe rank, en hf 8+`jes met nog meer op jullie luie kont te liggen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2008 04:08
Glowball02

Rune Member (6.9)

w00t?

Dit had ik echt niet verwacht tbh Plaatje
Ik dacht echt dat `t alleen Stijn ging zijn. Ik kan namelijk niet ontkennen dat hij actiever is en meer doet voor RSR (Vooral met de RS-related stuff hou ik me maar nauwelijks bezig).
[edit] Ohja, en Stijn slijmt ook meer Plaatje [/edit]

En Michiel.. Wow? Een übergratz voor jou. Na al die jaren heb je het zeker verdiend Plaatje

P.S. Stijn kan nu niet meer zeggen dat hij boven mij staat omdat hij langer 7 was (voor de rest: dat is geen grootheidswaanzin, dat deed hij maar voor de grap Plaatje), want we zijn samen 8 Plaatje
P.P.S. Cat, ik sla je als je nu zegt "Pech, Tim, ik heb hem enkele seconden voor jou ge-upt".
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-12-2008 08:59
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:

P.S. Stijn kan nu niet meer zeggen dat hij boven mij staat omdat hij langer 7 was (voor de rest: dat is geen grootheidswaanzin, dat deed hij maar voor de grap ), want we zijn samen 8
P.P.S. Cat, ik sla je als je nu zegt "Pech, Tim, ik heb hem enkele seconden voor jou ge-upt".

Slaan zou powerabuse zijn, Tim.
Maar ja, ik heb eerst Stijn geupt, daarna jou, en daarna een einde gemaakt aan de eeuwige 7.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2008 09:35
Stomme Kaas

Gewist lid

Zeer netjes.
Iedereen verdient het ook zeer.

Vooral mijn gratz aan Michiel eindelijk een rangetje omhoog Plaatje.

Maar ook Tim en Stijn gratz, maak er het beste van als de O`s in MOL`s.
13-12-2008 09:36
Twan

Rune Member (6.9)

Gratz, dit zag ik niet echt aankomen. Ik heb snel even geslijmd bij Tim. Veel plezier met bannen, want dat kan nu. (Als ik het goed heb tenminste)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-12-2008 09:53
Sir Mvl

Inactief

3 jaar en 5 maand, best lang, ik ga het missen :`) En de eeuwige 7 heeft daardoor toch ook getwijfeld, ben niet zoo actief meer als ooit het geval was en kon in mijn ogen alles wat ik nodig had..
Maar heb dan ingezien dat posts kunnen bewerken en bannen inderdaad soms wel eens handig kan zijn om het gewoon zelf even te kunnen `fixen` i.p.v. voor die kleine zaken weer naar een ander te hoeven stappen.
Die extras zullen zeker nog van pas komen en me helpen bij het niet verwaarlozen van die verantwoordelijkheden van de 7`s! (buiten de badges die ik na 1.5 jaar praktisch alleen te keuren al (AL???) was beginnen verwaarlozen)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2008 10:24
Elanthiel

Leader (9)

Alle drie van harte gefeliciteerd. Jullie verdienen het helemaal. Veel plezier met jullie nieuwe banpowers, edit powers en zwarte trim. Nog maals van harte Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2008 10:49
Ken

Inactief

Ik eis meer blauw!
Maak Tim terug 7? Plaatje

(Owee als je deze post edit, Tim Plaatje.)

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2008 10:49
X Ranged Z

Gewist lid

Grats alle 3 met jullie 8.. Ben het er niet helemaal mee eens, maarja Plaatje
13-12-2008 11:10
Bert

Rune Member (6.9)

Congratz iedereen, en in het bijzonder, congratz Michiel Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
13-12-2008 11:28
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

wil dit nu zeggen dat we tim echt moeten gehoorzamen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-12-2008 11:34
Just Ne Pker

Leader (9)

Tuurlijk niet Pieterjan, ben je maf?! Plaatje

Bedankt voor het vetrouwen, de powers gaan goed van pas komen (in de positieve zin jongens, geen paniek!)..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
13-12-2008 11:46
Folkie5

Gewist lid

Gratz aan alle 3 de heren, die het in mijn ogen allemaal verdiend hebben. Maar nu moet ik echt gaan oppassenPlaatje
13-12-2008 11:49
Antwoord 1-15 van 41 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.