Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Afscheid Greg]
Afscheid Greg
Gregoryw was een uitstekende leader de afgelopen jaren.
Iedereen is vast en zeker al bekend met zijn werk aan de newsflash elke keer, maar ook achter de schermen deed Greg altijd zijn best, door het beantwoorden van vragen van leden, mensen op inactief te zetten, enzovoorts. All-in een prima kerel dus.
Helaas zit het Greg de laatste tijd niet zo mee In Real Life, en dat heeft onder andere als gevolg gehad dat hij niet zoveel tijd meer had voor RSR. Daardoor is de communicatie tussen hem en de rest van het MOLteam niet erg soepel meer, en is samenwerken erg lastig geworden.
Vandaar dat Greg hierbij aftreedt als Leader, en de felbegeerde Ex-Leader Ribbon mag ontvangen.
Greg, nog even persoonlijk: Bedankt voor de vele jaren inzet en hard werk, we zullen dat niet vergeten! Er is altijd een plek voor je in de clan.

Het doet misschien een beetje onrecht aan Greg`s tijd als leader, maar om het leader team aan te sterken is er direct na het verlaten van Greg unaniem besloten om Cat (Ilovearagorn) de rank van volledige leader te geven. Gratz Cat, en onthoud: with great power comes great responsibility to abuse that power.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-12-2008 20:40
Antwoorden:
Baswai

Rune Member (6.9)

Gz Cat!

En Greg altijd goed lid en goede leader geweest.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 20:44
Maxime

Inactief

Greg , we zullen je missen , je was een superleader !
Veel geluk irl !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 20:44
Alabuka2

Inactief

Ondanks ik nog niet zo lang in rsr zit vond ik greg een uitstekende actieve leader. Het ga je goet greg Plaatje

En Cat, gratzz met je full-leadership
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 20:47
6warhammer6

Inactief

We zullen je missen Greg! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
3-12-2008 20:49
Scizor20

Inactief

Inderdaad! Jammer dat Greg ons verlaat. We will never forget you! Newsflash was altijd wel interressant om te lezen maar nu..

Aan de andere kant ook: Cat, gratz met je nieuwe leiderschap
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 20:51
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Al ben ik niet akkoord met mijn down, ik respecteer die keuze en blijf ik actief.

Maak er het beste van Cat.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 20:51
Knuffelboom

Gewist lid

Noooooo, een stukje clangeschiedenis wordt afgesloten.Plaatje
3-12-2008 20:55
X Ranged Z

Gewist lid

Jammer Greg, mocht je echt. Inderdaad, een stukje RSR Geschiedenis wordt afgesloten.

Gratz Cat... Ik vind het niet helemaal terecht, maar toch. Maar als het iemand moest zijn die al hogere functie had, dan Carina/Cat.

Greg: You'll never walk alone!

En: No-one should go where
Gregory dare!
3-12-2008 20:58
Folkie5

Gewist lid

Bedankt Greg, en hf abusing Cat!
3-12-2008 21:02
Leon

Gewist lid

Godverdomme, Waarom Greg de-oppen Plaatje

Greg, bedankt voor alles!
Ik ben het er niet mee eens, maar ik weet natuurlijk niet wat zich achter de schermen heeft afgespeeld..

Succes Cat, het is je gegund!
3-12-2008 21:17
Ilovearagorn

Leader (9)

Greg, bedankt voor alles dat je voor RSR gedaan hebt, je was een prima leader, en ik vind t spijtig dat we op dit punt zijn gekomen.

Bedankt voor die laatste up, ik zal mn best doen om aan jullie hooggespannen verwachtingen te voldoen. (behalve als die zijn dat ik de site sloop of iets dergelijks natuurlijk)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 21:21
Folkie5

Gewist lid

Ik verwacht meer dat we een katten achtergrond op RsR krijgenPlaatje
3-12-2008 21:23
Nollie28

Operator (8)

OMG this is scary. Een kat als leader.
*Luc shivers*
Anyways, gratz Cat. Als iemand dit verdient ben jij het wel actieveling Plaatje. TH PWNAGE!!!!

En Greg, jammer van je down maar je was een goede leader. Ik vind het goed van je dat je toch besluit te blijven ook al heb je het irl ook heel druk. Hopelijk blijf je bij dit besluit want het zou zonde zijn als we je zouden moeten missen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 21:37
Kamelescheet

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Al ben ik niet akkoord met mijn down, ik respecteer die keuze en blij ik actief.

Maak er het beste van Cat.

pff
ik d8 ff dat je ging stoppe met rsr

proficiat cat met je volledige leaderschap Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 21:40
Ewout

Inactief

Nee hé, dan telt de volgende Gent-meet niet als échte meet Plaatje
Spijtig Greg, ik kan begrijpen waarom dit een pijnpuntje was voor de MOLs.
Ik vind persoonlijk (ik heb niet kunnen meebeslissen hierover) dat je je meer gedroeg als "lid" dan als leader, op Lb board hadden je posts meer iets als een goedkeuring of afkeuring dan als iets waar we dieper op in konden gaan.
Ach ja, zolang je maar een aardige gozer blijft met je fancy Ex-leader ribbon, een hartelijk applaus voor Gregory!
*claps*
Ps: ik joinde RSR vlak nadat je leader werd, en heb je dus heel mijn RSR-carriëre als leader gekend
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2008 21:44
Antwoord 1-15 van 74 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.