Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ditmaal houden we 2 wedstrijden in 1, (zie hieronder), je mag aan 1 van de 2 meedoen, of aan allebij. Bij elk onderdeel wordt een winnaar gekozen, en dus voor elk onderdeel kan je 100000 GP winnen! Lees hieronder voor meer info en regels: 1. Maak een layout voor de clan in het algemeen.Maak een layout zoals je ook bij instellingen kunt kiezen, alles mag je zelf bepalen, waar er info over de clan komt, het komende event, badges en medals, het menu, ALLES! Je mag zelfs dingen weglaten of bijvoegen. Er zijn maar een paar regels:
5-4-2003 12:56 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | we geven dus in totaal 2x 100k weg Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 5-4-2003 12:56 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | hmm ik wil wel jury worden eeuh omdat... euh... ik dat wil ik ben slecht in goede redens 5-4-2003 13:21 | ||
Superjongen Gewist lid | Ik wil ook wel jury worden, het zou gewoon leuk zijn om al die lay-outs te bekijken. 5-4-2003 14:13 | ||
Jules Inactief | waar kan ik layout maken.................... en anders wil ik best in de jury, kben goed in beoordelen en btw : hoe wordt er beoordeeld dat iedereen een cijfer geeft van 1 tot 10?/ ofzo ietz ?.. Greetz C-Yah Mzzl Bloodlover99 5-4-2003 14:49 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | lol shit iedereen wil jury worden, niemand wil een design maken 5-4-2003 15:03 | ||
Killa Stef Gewist lid | [www.illusivedesign.org] als je toch goede designs wil hebben, en ik ga voor 100k echt zelf geen goede design maken, aangezien ik bezig ben met designs maken voor me eigen site, en die zijn met fireworks. Als fireworks mag, dan kan ik meedoen, moet je zelf maar uitzoeken of je dat kan combineren met php, zou ik dus echt niet weten 5-4-2003 16:46 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | zie de regels, gebruik van maak progs is toegestaan. Je moet wel je eigen designs insturen, jatten is verboden! Bloodlover, als je niet weet hoe je layouts maakt is deze wedstrijd niets voor jou oja, ik ga denk ik 5-8 mensen in de jury laten, en elk lid geeft een cijfer van 1-10, gebaseerd op een lijst met waar je op moet letten die ik nog aan de juryleden ga geven. Verder wil ik nog iedereen eenmoedigen, GA VOOR GOUD! of zoiets dergelijks Denk aan de 100k die je strax in je account kan hebben.... EDIT: oja, als er veel inzendingen zijn, ga ik de beste 10 of zo medals geven als 2e en 3e prijs (en de 1e prijs krijgt natuurlijk dan ook een vette medal ) Dus doe mee, en maak niet alleen kans op 2X 100k, maar ook op een medal! (Medals worden niet gewist als je uit de clan gaat en later weer terugkomt, dus iedereen zal je eeuwig aanbidden) 5-4-2003 18:51 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | shit maat ik zou beter ook meedoen maar nee.. ik kan niet zo'n layout maken... spijtig maar ja 5-4-2003 19:27 | ||
Jules Inactief | nouw maar ik ben jury geen gearmworstelspuitpoliticus want ik bening streng (krijg je geld als jurylid ? ) bijv. 10k per jurylid..hehe... 5-4-2003 19:38 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | quote: hmm geld, ik denk et nie maat en niet te streng zijn he bloodlover 5-4-2003 19:41 | ||
Kill12 Gewist lid | ik kan ook geen layouts maken, maar kweet wel een vet proggie ervoor. verkoop die voor 2x 100k . ik ben ook wel jury 5-4-2003 20:57 | ||
Jamesbond 00 Gewist lid | lol niemand maakt een lay out 5-4-2003 22:02 | ||
Lord P D Gewist lid | ik wil wel jury worden ken daar veel van 6-4-2003 19:16 | ||
Killa_rules Gewist lid | ik wil ook wil in de jury :ik heb al redelijk veel clan site's gemaakt en soms met sucses dus ja ik weet deus wel wa een lay-out is 6-4-2003 19:25 |