Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Downtime van vandaag en gisteren]
Downtime van vandaag en gisteren
Onze excuses voor de downtime van vandaag en gisteren - Xs4all had onze verbinding afgesloten omdat er spam werd verstuurd vanaf onze verbinding.
We weten nog steeds niet zeker of dit gevolg was van een virus op de computer van m`n broertje, of een verkeerde instelling van de mailserver. Zoek ik nog uit. Ondertussen staan beide uit (mailserver en computer broertje) zodat het internet weer aan kon. Yay.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 6-11-2008 17:43
Antwoorden:
Alabuka2

Inactief

tof dat de site weer terug is Plaatje
dacht even dat de site een onderhoud kreeg maar dat was dus niet het geval Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-11-2008 17:47
Rutgerino

Inactief

Ik was alweer bang dat er iets permanent gecrashed was, en er 3 maanden geleden voor het laatst een back up was gemaakt. Gelukkig was dat `t niet.

<@Cat> Jaron? zou t kunnen dat spam verstuur gedoe iets te maken heeft met ons grote aantal cl 0s?
<~Thulinma> kans

Maak als instelling dat je binnen een uur op de link moet klikken. En zo nee, verwijder dan de account. Dan zijn we in elk geval van die shitload aan CL 0 af. Al vermindert het aantal gestuurde emails dan natuurlijk niet.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-11-2008 17:51
Thexcamelot

Inactief

gelukkig, ja de vorige keer toen had ik arnoud wat belangrijks gestuurd. wat ie anders kwijt was. en wat zie je dan gelukkig stuurde een noobje mij dat ! papspuitklootzak ARNOUD Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
6-11-2008 18:00
Just Ne Pker

Leader (9)

Die broertjes toch eh, niets als last...Hopelijk vind je snel wat er scheelt/scheelde en geraakt alles in orde. Mooi werk om de site/chat terug online te brengen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
6-11-2008 18:19
Knuffelboom

Gewist lid

De familie Viëtor had een virus in de pr0n folderPlaatje
6-11-2008 18:21
Thexcamelot

Inactief

xD rik soms kan je daar pech mee hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
6-11-2008 18:37
Mzzlaersword

Inactief

De broer die ik gezien heb ?Plaatje Naja blij dat `ie et weer doet (Y) Spammert !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
6-11-2008 19:17
Deemril

Inactief

Toffe pc heeft je broer! Je broer kan nu wel alleen niet op zijn pc Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-11-2008 20:20
Nighthell14

Inactief

Oh well, ik had andere zaken tijdens het offline zijn van de server. Fijn dat het weer werkt en succes met het probleem oplossen Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-11-2008 21:02
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ah, daarom was de website/chat down! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-11-2008 17:25
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.