Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Questpage Update]
Questpage Update
Yup, een Questpage update.

Hierbij ff een kort meldinkje dat er vanaf vandaag 5 nieuwe questguides beschikbaar zijn:

* Defender of Varrock door Nollie28
* All Fired Up door Jeeweejong
* Waterfall Quest door Stomme Kaas
* Summer`s End door Nollie28
* Temple of Ikov door Arnoud X122

De derde Clue Batch is er helaas nog niet. Hiervoor is nog geen tijd geweest, maar deze zal zo snel mogelijk wel online komen.

Ik wilde ook even vermelden dat ik samen met de hulp van Thulinma het questpage-systeem een beetje heb aangepast. Een kleine verhuizing, om het zo te zeggen. Dit maakt updaten in de toekomst op zich gemakkelijker, en voorkomt eenvoudige foutjes die kunnen leiden tot fouten op de pagina`s.

Er is ook geconstateerd dat de Shield of Arrav Questguide momenteel kadoek is. Dit komt door het gebruik van php binnen de page, wat het de nieuwe verhuizing niet zo lief vindt. Dit probleem wordt aan gewerkt: Binnenkort is deze guide weer zo helder als wat.

Als laatste wilde ik nog even kwijt dat er binnenkort alweer een nieuwe reeks questguides binnenkomt. Dit zijn onder anderen novice p2p quests, maar ook Mahjarrat Quests. Gelieve dus géén questguide van de volgende lijst quests te maken, tenzij je dit vantevoren aan mij hebt gevraagd:
*Alle Novice P2P quests, zoals Wolf Whistle
*Desert Treasure
*Enakhra`s Lament
*Hazeel Cult(Specifiek genoemd, omdat het een Mahjarrat quest is)
*The Dig Site
*The Shadow Sword en The Ghostly Robes mini-quests.

Ook werk ik momenteel aan de guides van twee van de drie nog te guide-i-ficeren Gnomequests. Gelieve ook van dezen af te blijven:
*The Grand Tree
*Tree Gnome Village

Oh, en nog een klein dingetje. Ik mis momenteel de quest complete screenshot van The Temple of Ikov. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn EIGEN Quest-Complete-screenshot voor deze quest in mijn PM-box te plaatsen? Bij voorbaat dank.

Veel van deze guides zijn namelijk momenteel in de maak. Ik wens jullie veel leesplezier toe, en blijf vooral inzenden!

Arnoud uit.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 31-10-2008 22:03
Antwoorden:
Nouno2

Inactief

quote:
Deemril zei: Nollie houd er haar mee bezig, goed zo! Dit verdient een ribbon! En die heb je al....

lol, haar^^

Btw, ik probeer ze zeker eens uit als ik terug member wordt^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
2-11-2008 17:30
Antwoord 16-16 van 16 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.