Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het RSR Survival Toernooi]
Het RSR Survival Toernooi
Ja, het grote (boze) RSR Survival toernooi!

In dit kleine meldinkje lezen jullie wat het inhoudt. Ook meld ik hierbij dat de inschrijving zijn geopend, die vanaf vandaag tot 25-10-`08, tot volgende week zaterdagavond(23:59) zijn geopend!

Jullie zullen je misschien afvragen wat het idee achter dit geheel is, maar daarom lezen jullie dit dus ook.

Het idee is dus een Elimination-round aan opdrachten. Jullie worden verdeeld in 2 EERLIJKE, EVEN GROTE teams door het MOLB. Jullie teams zullen het tegen elkaar opnemen in een reeks van uitdagingen, totaal van elkaar verschillend. Ieder van deze ronden zal moeten worden gewonnen met een cominatie van Skills, Samenwerking, Inzicht, en Tactiek. In de ene ronde speelt de één een wat grotere rol dan de ander, maar dit wordt door het grote aantal challenges wel opgeheven.

Iedere ronde moet natuurlijk een verliezersteam kennen. Als je team verliest, dan zul je als hele team een stem uit moeten brengen over wie van JOUW team, helaas, het toernooi moet verlaten. Zo kun je bijvoorbeeld krijgen dat Team A 13 mensen overheeft, en team B nog maar 6 mensen. Hier WORDT in de uitdagingen dan ook rekening mee gehouden, zodat alles wel eerlijk blijft.

Overigens zal iedere ronde zich afspelen in de F2P-Homeworld van RsR, 120, tenzij dit anders vermeld is. Er zullen zich ook ronden BUITEN RuneScape afspelen, maar dit is een verhaal op zich, waar ik niet over uitwijd. Daar kom je bij je challenge wel achterPlaatje

Jullie zullen strijden, vele mini-events winnen, of natuurlijk verliezen, en uiteindelijk zullen er mensen zijn die vele uitdagingen hebben overwonnen. Uiteindelijk zal er één winnaar zijn. De winnaar van de RSR Survival Ribbon!

Nog even een side-note, het MOLB gaat NIET meedoen met de uitdagingen. De uitdagingen blijven strict geheim tot op het moment waarop hij moet worden uitgevoerd, en ze worden dan ook NIET aan leden worden doorverteld.

De uitdagingen zullen gepost worden op het speciale bord wat daarvoor is gemaakt, het RSR Survival Toernooi Bord. Hierop kunnen jullie ook speculeren, maar de hoofdzaak is toch VOORLOPIG het inschrijven. We hopen dat jullie allemaal meedoen, zodat we een leuk toernooi krijgen!

Succes iedereen!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 19-10-2008 10:52
Antwoorden:
Stomme Kaas

Gewist lid

Teveeel total drama island gekeken Arnoud? Plaatje

Het klinkt leuk, ik doe alleen niet mee.
Ik speel nauwlijks rs dus dat zal een beetje nadelig zijn voor me team.
19-10-2008 10:55
Deemril

Inactief

wow ziet er echt wel vet uit! Ik schrijf me mischien wel in Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
19-10-2008 10:56
Pttim

Moderator (7)

Klinkt leuk!
Ik heb me maar eens ingeschreven voor een RSR-toernooi. Hopelijk niet teveel opdrachten op vrijdag of zaterdagavond, want dan kan ik helaas nooit...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-10-2008 11:14
Dark Nike7

Gewist lid

ik wil zeker meedoen Plaatje waar kan je inschrijven.?
19-10-2008 11:22
Jules

Inactief

Klinkt hip, denk alleen niet dat ik hier tijd voor wil gaan vrijmaken (Ik gok zo dat dit op avonden gebeurt, ik ga dan liever iets anders doen :$)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-10-2008 13:06
Just Ne Pker

Leader (9)

Jammer dat ik niet kan meedoen, de challenges zijn de moeite waard! Plaatje Succes aan alle deelnemers Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
19-10-2008 17:58
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

jammer dat arnoud niet met iets orgineels kwam.
rip off...
arnoud kijk eens wat minder TDI
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
19-10-2008 18:55
Kamelescheet

Inactief

ziet er egt leuk uit

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-10-2008 19:00
Woodcut X

Gewist lid

In dit kleine meldinkje lezen jullie wat het inhoudt. Ook meld ik hierbij dat de inschrijving zijn geopend, die vanaf vandaag tot 25-10-`08, volgende week zaterdagavond(23:59) zijn geopend!

^
Die zin klopt volgens mij niet helemaal...
21-10-2008 11:25
Zubat-freak

Inactief

inderdaad woodcut ^^ Plaatje

Anyway , ik hoop dat het niet teveel van dat een hele week tijd voor zoveel met team opdrachten ofzo
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
21-10-2008 18:44
Ruben 101

Gewist lid

Ik heb er erg veel zin in enzo, maar ik heb die week dus wel gewoon school en activiteiten. Heb dus niet heel veel tijd om elke dag aan de opdrachten te werken. Plaatje

Nou ja ik hoop (en weet eigenlijk wel zeker) dat de MOL`s hier een beetje rekening mee houden zodat we allemaal mee kunnen doen. Plaatje
21-10-2008 19:48
Alabuka2

Inactief

klein vraagje:
waneer gaat het tornooi van start?
want ik ben in de vakantie een paar dage weg.
en is het dan erg als je eens niet mee kan doen door sommige redenen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2008 20:26
Paulus55

Rune Member (6.9)

Klinkt best wel vaag Boertje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2008 22:30
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.