Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Triviale dingetjes]
Triviale dingetjes
Yup, het is weer tijd voor Arnoud`s triviale dingetjes uur!(Met andere woorden, een nieuwspost van 10 kilometer lang)

[MacEdit]
"(Arnoud) Nu nog hopen dat mensen niet te beroerd zijn om uberhaupt de nieuwspost te lezenPlaatje"
Lezen dus! Morgen schriftelijke overhoring, iedereen met een 7 of lager krijgt 3 dagen ban. Hup!
[/MacEdit]

Als eerste beginnen we met de onvermijdelijke PvP-update. Deze zat er natuurlijk al aangekomen, en deze heeft ons wat kleine veranderingetjes toegestaan.

Ten eerste, is de Magic Badge #3 Requirement, opnieuw veranderd. De requirement luidt nu weer als volgt: `Cast een DUIDELIJK ZICHTBARE teleblock op je tegenstander. Hiervoor mag je geen boosts gebruiken. Deze screenshot mag je NIET in Bounty-Hunter hebben genomen. Deze badge mag niet in de Multi-combat gedaan worden.` Verder geldt er dat de oude screenshots met Level 6-Enchantments niet meer goed worden gekeurd. Heb je nu een magic badge #3, dan zul je die natuurlijk houden.

Ten tweede liepen we tegen een klein probleempje aan. Er was `n kleine issue met onze F2P-homeworld, die vroeger van RA was. Hoewel dit voor RA een soort van helderziend gevoel kan worden genoemd, is het voor RsR niet erg handig als deze world een PVP-world is. De RsR F2p-Homeworld is vanaf vandaag dan ook 120, en niet 62. 62 blijft wel een RsR-Homeworld in de zin van PvP(-events).

Ten derde, ons goede oude PlayerKillbord. We vonden dat deze wel een boost kan gebruiken, en daardoor hebben we besloten dat Clan-Discussion op dat bord vanaf nu officieel is toegestaan. Je mag dus fijn kletsen over je favoriete clan, maar aangezien sommigen toch de verantwoording zullen gaan verliezen en zullen gaan flamen, staat er dus wel een leuke ban op flamen, ook op dit bord. Veel discussierplezierPlaatje Ik wilde overigens nog wel even vertellen dat Clan-Recruitment NOG STEEDS, TEN STRENGSTE VERBODEN IS.

Uitgesproken zijnde over de PVP-updates, zijn er nog wat triviale dingetjes. Zo wil ik nogmaals benadrukken dat het een leuke toevoeging zou zijn als jullie wat meer skillpage-inzendingen deden. Deze zullen dan uiteindelijk online komen, zodat heel RSR gebruik kan maken van je guide. De Admin werkt aan mijn kant weer, en daardoor zal ik je inzending dus sneller kunnen processen. Veel instuurplezierPlaatje

Daarbij zijn posts op het Quests&Skillpagesbord vanaf nu ONWISBAAR. Dit omdat er soms inzendingen niet worden ingestuurd, en omdat ze nog niet zijn geupload, verdwijnen ze dan doodleuk. Als de verzender vervolgens ook nog geen back-up heeft, is dat dus niet zo heel erg handig. Postcount blijft als een kleine incentive voor het verzenden van guides overigens nog wel. Ga alleen niet spammen op dat bord, want dan krijg je problemen met de grote boze Arnoud. Ik zal er zelf op toezien dat dit bord overzichtelijk blijft, dus als je topic plotseling weg is, is hij gewist omdat hij te oud is geworden.

Blijft over te vertellen dat de Skillpage-batch aan updates er in mijn herfstvakantie, die voor mij van 17-10 t/m 28-10 duurt, komt. Hierin zullen onder andere guides van Waterfall Quest, Defender of Varrock, All Fired Up, Temple of Ikov, en nog wat dingetjes verschijnen. Ook maak ik dan het merendeel van Cluebatch 2 af, zodat deze page nog completer dan eerst is.

Laatste puntje is dat zondag de inschrijvingen voor het Epic Tournament of Doom(dub) openen. Ik ga jullie nog steeds niet verklappen wat het inhoudt, dat krijgen jullie zondag(of zaterdagavond) wel te horen. Ik kan jullie al wel vast vertellen dat het weer een Team-tournament wordt, waarin de één iets langer meedoet dan de ander. Het toernooi zal ook volledig F2P zijn. De inschrijvingen voor dit toernooi zullen op 25-10 sluiten, om 23:59.

Ik wilde jullie ook nog even herinneren aan het Clanevent van Morgenavond. Vergeet dit vooral niet, en kom dus langs bij het FoG-event. Tot morgen!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 17-10-2008 20:30
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik wilde een dikke recruit post maken op playerkill ffs. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-10-2008 13:43
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Elanthiel zei: Wonderbaarlijk genoeg was dat eigenlijk gewoon een willekeurige gedachte die bij me opkwam toen ik de tekst van Greg las.
Rofl. Er zit wel waarheid inPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-10-2008 14:10
Pttim

Moderator (7)

quote:
Deemril zei: *vraagje*
Verlies ik dan men ribbon van het vorige toernooi?

Ik heb begrepen van niet. Volgens mij is dat tijdens de laatste vergadering gemeld.

WTF: Helemaal gelezen. Dat is meer dan dat ik gemiddeld in een dag op school lees!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-10-2008 11:18
Paulus55

Rune Member (6.9)

Pttim dat zegt meer iets over je school...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2008 22:32
Folkie5

Gewist lid

Ik had een 1 voor dit SO hoorde ik van ArnoudPlaatje
21-10-2008 22:38
Antwoord 16-20 van 20 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.