Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Ledenbestuur Stemmingen]
Ledenbestuur Stemmingen
[MacEdit]Voor de mensen die geen zin hebben in dat gezwam van Arnoud: LB-verkiezingen. Stemmen. NU![/MacEdit]
[Xedit]Zeur niet! Lange posts zijn cool! Oh, en het stemmen is pas over anderhalf uur, PolPlaatje[/Xedit]
[ThulEdit]Door een kleine oeps klopte de lijst met stembare mensen niet. Dit is nu gefixt. Sorry 8 mensen die al gestemd hadden, ik heb de votes gereset om het eerlijk te houden Plaatje[/ThulEdit]

Goeden-whatever mensjes van RSR,

Hierbij meld ik jullie dat de LB-stemmingen op het tijdstip 00:00 van 1 de eerste oktober openen. Jullie zullen vanaf dat moment op de ingeschreven leden kunnen stemmen. De vijf meest geliefde leden zullen dan toegang krijgen tot het felbegeerde LB-bord, en zullen zich voor een periode van één jaar lang 6.95 kunnen noemen.

Ik hoop dat jullie wijze keuzes maken, niet alleen op je vriendjes stemmen, maar ook op degene die werkelijk potentieel hebben, en niet stemmen vanwege omkoping of dergelijken. Ik wil alle deelnemers hierbij dan ook vermelden dat omkoping ten strengste verboden is. Mensen die de regels van de stemming verbreken zullen alsnog gekicked worden.

Ook wil ik jullie aanraden je tijdens je stemperiode te gedragen, en vooral ook rekening te houden met de interpunctie. Mensen die zich misdragen zullen natuurlijk nog altijd gebanned worden, maar dit maal is de kans op het LB dan ook compleet verspeeld. Dit zullen sommige mensen die tijdens de inschrijfperiode een ban ontvingen vast hebben gemerkt.

Tijdens de 2-weken lange stemperiode, zullen de ingeschreven leden de kans krijgen om hun ideeën en plannen als ze in het LB zitten naar voren te brengen op het daarvoor bestemde bord, de Conferentiezaal. Hier krijgen ze in tegenstelling tot de eerder vermelde laatste week, die alleen voor de top 10 gold, de volledige 2 weken voor, en iedereen die meedoet in de verkiezingen mag een topic maken. Zo geven we meer mensen de kans om te laten zien wat ze waard zijn, en weten de leden beter op wie ze willen stemmen.

Ik wil alle deelnemers succes wensen, en moge de beste winnen!
--------------------------------
In ander nieuws:

Binnenkort komt er een grote skillpage-update aan, inclusief een paar van mijn eigen guides, zoals Temple of Ikov. Blijf dus vooral materiaal insturen, en wanhoop niet, hulp voor jullie quests is onderweg!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 30-9-2008 22:24
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Terug een update om een beetje te volgen:

Tussenstand
# Naam Punten
1 Nollie28 416
2 Sharonf 398
3 Riemis 313
4 Mzzlaersword 303
5 Elanthiel 296
6 Knuffelboom 286
7 Kobe 152 281
8 Ohno 204
9 Leon1988 166
10 Ricothamen 151

Het zal nog erg spannend worden. Tot de laatste minuut!Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2008 21:49
Nollie28

Operator (8)

quote:
T4i4mo zei: Noes, Sharon eruit en Kobe erin! Plaatje

Sharon eruit? Hoezo?
Ok ik ben er wel voor om Kobe erin te hebben maar dan in plaats van Elanthiel of Knuffelboom.

Tussenstand nu trouwens:
Tussenstand
# Naam Punten
1 Nollie28 416
2 Sharonf 398
3 Elanthiel 312
4 Kobe 152 306
5 Mzzlaersword 303
6 Riemis 303
7 Knuffelboom 277
8 Ohno 199
9 Ricothamen 174
10 Leon1988 166
? Nollie28 416

Dus Riemis moet er nog even in voor Elanthiel, dan heb ik mijn top 4 erin Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-10-2008 08:10
Pk-jos

Inactief

nOO KNUFFEL MOET ERIN (capslock soz change et niet meer)

old skool gasten moeten in lb! :X

Btw die 264`s die greg poste was door mij xD
en die all 4`s op einde van met de 264`s was door mij+wouter xD

atm 4okt 20:05

Tussenstand
# Naam Punten
1 Nollie28 430
2 Sharonf 400
3 Elanthiel 350
4 Riemis 350
5 Mzzlaersword 337
6 Kobe 152 310
7 Knuffelboom 305
8 Ohno 220
9 Ricothamen 174
10 Leon1988 170
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-10-2008 08:32
Jules

Inactief

Riemis heeft een behoorlijke jump gemaakt. Met het huidige LB ben ik uitermate tevreden, ik hoop dat ze voor wat leuke dingen kunnen zorgen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2008 17:22
Ijmuide 222

Inactief

Ik heb op 2 mensen gestemd, 1 van die 2 zou nooit denken dat ik op hem zou stemmen. Ik ga misschien later weer stemmen, ik zal wel even proberen te herinneren wie ik wel goed binnen RA vond, wie dus de taken van een euh... waarvoor gestemd wordt aankan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2008 19:10
Antwoord 31-35 van 35 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.