Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Ledenbestuur Stemmingen]
Ledenbestuur Stemmingen
[MacEdit]Voor de mensen die geen zin hebben in dat gezwam van Arnoud: LB-verkiezingen. Stemmen. NU![/MacEdit]
[Xedit]Zeur niet! Lange posts zijn cool! Oh, en het stemmen is pas over anderhalf uur, PolPlaatje[/Xedit]
[ThulEdit]Door een kleine oeps klopte de lijst met stembare mensen niet. Dit is nu gefixt. Sorry 8 mensen die al gestemd hadden, ik heb de votes gereset om het eerlijk te houden Plaatje[/ThulEdit]

Goeden-whatever mensjes van RSR,

Hierbij meld ik jullie dat de LB-stemmingen op het tijdstip 00:00 van 1 de eerste oktober openen. Jullie zullen vanaf dat moment op de ingeschreven leden kunnen stemmen. De vijf meest geliefde leden zullen dan toegang krijgen tot het felbegeerde LB-bord, en zullen zich voor een periode van één jaar lang 6.95 kunnen noemen.

Ik hoop dat jullie wijze keuzes maken, niet alleen op je vriendjes stemmen, maar ook op degene die werkelijk potentieel hebben, en niet stemmen vanwege omkoping of dergelijken. Ik wil alle deelnemers hierbij dan ook vermelden dat omkoping ten strengste verboden is. Mensen die de regels van de stemming verbreken zullen alsnog gekicked worden.

Ook wil ik jullie aanraden je tijdens je stemperiode te gedragen, en vooral ook rekening te houden met de interpunctie. Mensen die zich misdragen zullen natuurlijk nog altijd gebanned worden, maar dit maal is de kans op het LB dan ook compleet verspeeld. Dit zullen sommige mensen die tijdens de inschrijfperiode een ban ontvingen vast hebben gemerkt.

Tijdens de 2-weken lange stemperiode, zullen de ingeschreven leden de kans krijgen om hun ideeën en plannen als ze in het LB zitten naar voren te brengen op het daarvoor bestemde bord, de Conferentiezaal. Hier krijgen ze in tegenstelling tot de eerder vermelde laatste week, die alleen voor de top 10 gold, de volledige 2 weken voor, en iedereen die meedoet in de verkiezingen mag een topic maken. Zo geven we meer mensen de kans om te laten zien wat ze waard zijn, en weten de leden beter op wie ze willen stemmen.

Ik wil alle deelnemers succes wensen, en moge de beste winnen!
--------------------------------
In ander nieuws:

Binnenkort komt er een grote skillpage-update aan, inclusief een paar van mijn eigen guides, zoals Temple of Ikov. Blijf dus vooral materiaal insturen, en wanhoop niet, hulp voor jullie quests is onderweg!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 30-9-2008 22:24
Antwoorden:
Maximasje

Gewist lid

Eindelijk stemmen!
Succes iedereen!
30-9-2008 22:28
Elanthiel

Leader (9)

Goed, dus iedereen die zich ingeschreven heeft mag - ongeacht zijn ranking - een topic aan maken?

Tijd om er aan te gaan werken, dus Plaatje

In ieder geval, ik wens iedereen veel stemplezier en mijn mededeelnemers veel succes tijdens de stemperiode. Dat de besten mogen winnen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-9-2008 22:30
Knuffelboom

Gewist lid

Succes iedereen, moge de beste winnenPlaatje
30-9-2008 22:32
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

ik zou zeggen Succes maar dan zou ik liegen Plaatje

neenee ik wens ook iedereen succes Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
30-9-2008 22:49
Leon

Gewist lid

Succes
iedereen!

Mogen de beste winnen Plaatje
30-9-2008 23:35
Rutgerino

Inactief

Ik hoop dat iedereen eerlijk `speelt`, de beste winnen zal en dat iedereen zich daarna bij de stemming neerlegt. Op de beste!

Nee serieus, iedereen moet goed z`n best doen op het stemmen en doen wat hem/haar het beste lijkt voor RSR, ook als het niet je vriendje/homeboy/holmattie is.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-10-2008 00:01
Mzzlaersword

Inactief

Ja succes guys, maak er wat van! Nou moet er toch wel een leuk team uitrollen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
1-10-2008 00:49
Nollie28

Operator (8)

Er staat een foutje in de stemlijsten.
De oud lb`ers staan er niet in. Dus Sharonf en Leon1988.
Ik zie deze graag zo spoedig mogelijk toegevoegd.
Voor de rest iedereen fijne verkiezing verder en succes aan iedereen. En hopelijk kan het deze keer wel in 1 keer zonder de score te moeten resetten zoals vorig jaar.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-10-2008 00:50
Ilovearagorn

Leader (9)

Jongens denk er aan dat jullie vrij zijn om topics over de verkiezingen aan te maken op het conferentieboard. Het ziet er zo dood uit met alleen maar dat topic van Riemis naast de stickies Plaatje
En de PPTs, ja.

Ik moet zeggen dat ik zeker geen moeite zou hebben met de huidige top 5 als LB btw Plaatje
(en dat is deze:
Plaatje[http://i36.tinypic.com/302apmv.png]>)

Succes allemaal!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-10-2008 08:38
Mzzlaersword

Inactief

die PPT moet toch nog even wachten tot maandag?

Ik ben er al mee bezig en Cat, met die top5 zou ik het ook kunnen vinden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
1-10-2008 10:31
Sir Mvl

Inactief

Pol heeft gelijk, in al die newsposts van jou staat alleen maar gezwam! :@

Maar soit, succes allen! :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-10-2008 10:35
Just Ne Pker

Leader (9)

Succes aan alle deelnemers, hopelijk rolt een leuk team uit, maar ik heb er vertrouwen in Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-10-2008 12:10
Nouno2

Inactief

Succes iedereen, ga zometeen even stemmenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
1-10-2008 12:38
6warhammer6

Inactief

Ladies and gentlemen, please start voting now.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
1-10-2008 12:46
Tisiptgemak

Inactief

Vond maar 6 mensen waar ik op wou stemmen :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
1-10-2008 14:15
Antwoord 1-15 van 35 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.