Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 8e Clanevent [FFA]]
Het 8e Clanevent [FFA]
[Catedit]Event over en duimen uitgedeeld, thanks for coming![/Catedit]

Vanavond om 8 uur is het weer tijd voor het 8e clanevent!

quote:

Het 8e Clanevent
Organisator: De Leaders
Datum en tijd: za 20 sep 2008 20:00
Plaats: World 141 bij Varrock castle courtyard

Het plan is om met de clan de Free For All (Safe) arena van Clan Wars onveilig te maken voor wie we maar tegenkomen.
(Voor de laatkomers: dat is dus het WITTE portal.)

Deze arena lijkt heel erg op de klassieke wildy, maar hij is kleiner, en je kan er geen items verliezen of winnen.

Voor de organisatie is het belangrijk dat iedereen de team cape aan heeft. (Nummer 3, voor 50gp te koop bij clanwars zelf) Heb je die cape niet aan, heb je grote kans dat je wordt aangevallen door ons.
Verder vragen we jullie RSR leden niet aan te vallen. Doe je dit wel, krijg je of geen duimpje, of worden orders gegeven om jou aan te vallen, afhankelijk van de situatie.
Join ook allemaal de clanchat: "RSR ClanChat"

Na afloop hoef je niet te posten in een topic voor een duimpje. Ik zal in dit ClanNews topic aangeven wanneer de duimen uitgedeeld zijn. Als je hierna nog niet kan stemmen bij "Events Stemmen", stuur dan een PM naar mij, Ilovearagorn.

Ten slotte: er is een kleine kans dat ik wat later kom.

Veel plezier vanavond!

-Cat,
namens de MOLs en het LB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 20-9-2008 13:58
Antwoorden:
Maxime

Inactief

het event was 1 grote chaos , marja Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2008 09:04
Sir Mvl

Inactief

"... stuur dan een PM naar mij, Ilovearagorn." Dus niet op topics zoals dit erom zagen :nono:

Was lichtjes chaotisch, in het begin, deel van RSR wist ook niet wat te doen, misschien hadden we vooraf op het topic wat duidelijker het moeten uitleggen met eventueel ook een kaartje etc. of eerst een toertje door FFA in een lege wereld moeten doen om het uit te leggen o.i.d. maar voor eenders welke maatregelingen van die aard is het toch te laat nu :p

Het was wat te druk daar om RSR op een makkelijke manier bijeen te houden/het uit te leggen/... ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2008 09:24
Pttim

Moderator (7)

Iets meer uitleg vooraf was waarschijlijk wel handig geweest. Nu hebben we niet echt als clan geopereerd...
Nahja van fouten leer je, dus een volgende keer zal het vast beter zijn!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
21-9-2008 10:02
Habbostery

Inactief

rofl is het altijd zo`n chaos? Plaatje Bij varrock tot de reis naar Clanwars ging het perfect, vervolgens was ik meer aan het fotogroenteturkn daarbinnen en stuff omdat ik niet wist wat ik moest doen XD

MAAR, ik heb wel wouter EN Simon geowned terwijl ze mij wouden pilen Plaatje OWNED BIATCHES!!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2008 11:18
P R 0 V 3 N

Gewist lid

Hoop dat het leuk is geweest, ik kon niet komen moest werken Plaatje.
21-9-2008 12:03
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Dark Nike7 zei: het was niet zo leuk tbh , ik werd eerst gekilled door iedereen van rsr en daarna was er een enorme chaos.

het enige leuke was dat ik met glowball lekker geownd heb tegen nubjes Plaatje

Je werd gekillt omdat je mij aanviel toen ik een fall in deed. (en bleef hitten..)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2008 13:14
Jules

Inactief

Lijkt erop dat ik niks belangrijks heb gemist!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2008 13:33
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.