quote:
Het 8e Clanevent
Organisator: De Leaders
Datum en tijd: za 20 sep 2008 20:00
Plaats: World 141 bij Varrock castle courtyard
Maxime Inactief | het event was 1 grote chaos , marja 21-9-2008 09:04 | ||
Sir Mvl Inactief | "... stuur dan een PM naar mij, Ilovearagorn." Dus niet op topics zoals dit erom zagen :nono: Was lichtjes chaotisch, in het begin, deel van RSR wist ook niet wat te doen, misschien hadden we vooraf op het topic wat duidelijker het moeten uitleggen met eventueel ook een kaartje etc. of eerst een toertje door FFA in een lege wereld moeten doen om het uit te leggen o.i.d. maar voor eenders welke maatregelingen van die aard is het toch te laat nu :p Het was wat te druk daar om RSR op een makkelijke manier bijeen te houden/het uit te leggen/... ;p 21-9-2008 09:24 | ||
Pttim Moderator (7) | Iets meer uitleg vooraf was waarschijlijk wel handig geweest. Nu hebben we niet echt als clan geopereerd... Nahja van fouten leer je, dus een volgende keer zal het vast beter zijn! 21-9-2008 10:02 | ||
Habbostery Inactief | rofl is het altijd zo`n chaos? Bij varrock tot de reis naar Clanwars ging het perfect, vervolgens was ik meer aan het fotogroenteturkn daarbinnen en stuff omdat ik niet wist wat ik moest doen XD MAAR, ik heb wel wouter EN Simon geowned terwijl ze mij wouden pilen OWNED BIATCHES!!! 21-9-2008 11:18 | ||
P R 0 V 3 N Gewist lid | Hoop dat het leuk is geweest, ik kon niet komen moest werken . 21-9-2008 12:03 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Je werd gekillt omdat je mij aanviel toen ik een fall in deed. (en bleef hitten..) 21-9-2008 13:14 | ||
Jules Inactief | Lijkt erop dat ik niks belangrijks heb gemist! 21-9-2008 13:33 |