quote:
-RSR kreeg de opdracht om armour te halen, waarmee Eidor flink bang gemaakt kon worden, zodat hij ons verder met rust zou laten.
-Daarvoor werd de groep opgesplitst in kleinere teams die elk een paar items moesten halen om te traden tegen het armour stuk.
-Toen het armour compleet was, ging de groep op pad naar Eidor..
-..en vond die bij de outlaws! Maar huh wat was dat? Eidor was in gesprek met.. zichzelf? Eid0r level-72 wilde de outlaws op RSR afsturen.. E I D O R level-5 was wat bang van de outlaws en wilde stoppen RSR te belegeren.. Maar Eid0r vond dat onzin! Helaas hadden de Eidor's daarna RSR in de gaten en maakten ze zich uit de voeten..
-Toen was daar in eens een vreemdeling.. Hij zei dat we beter, in plaats van Eidor te terroriseren, hem konden helpen. Hierdoor zou zijn goede kant, E I D O R level-5, meer de overhand krijgen op de nu nog sterke Eid0r-level 72!
-Dus werd besloten om het armour aan E I D O R te geven, zodat hij wat kon trainen.
quote:
Het 7e Clanevent
Informatie
Organisator: De Leaders
Datum en tijd: Za 16 Aug om 20:00
World: 62
Plaats: het ommuurde stuk voor Varrock Palace
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Stijn was er helemaal niet vandaag, jij kwam misschien en Sharon moest vroeg weg. Bovendien waren jullie er niet bij de laatste voorbereiding. 16-8-2008 22:37 | ||
Arjan Gewist lid | Jammer want ik kon niet komen, stond net klaar toen een paar schoolvrienden van me langskwamen (ja, in de vakantie) 16-8-2008 22:37 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Wat een vet verhaal Jammer dat ik er niet kon zijn. Volgende keer beter 17-8-2008 12:27 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Ik was zoals eerder vermeld dus te laat en mijn excuses daarvoor. Mooi werk van Rik, Simon, Carina en Jaron, was toch nog een leuk clanevent, hoewel ik het grootste deel waarschijnlijk heb gemist! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 17-8-2008 12:43 | ||
Jeeweejong Inactief | quote: pwnd [IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG] 17-8-2008 15:31 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Ik was het vergeten. 20-8-2008 17:16 | ||
Nouno2 Inactief | Spijtig dat ik net op dat moment thuiskwam van reis.. Maarja, dan kom ik wel volgende keer. 6de plaats survival toernooi 2008/2009 20-8-2008 17:56 |