Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 7e Clanevent!]
Het 7e Clanevent!
[Catedit]
..is weer voorbij. Bedankt voor het komen Plaatje De duimen zijn als het goed is nu voor iedereen aangekomen. Was je op het event aanwezig en heb je je duim nog niet, stuur dan een PM naar Ilovearagorn, als je het hebt met screen.

Vanwege een groot aantal 6.95+ dat weg moest hebben we op het event zelf wat hulp gehad in de organisatie van Mzzlaersword (Simon) en Knuffelboom (Rik). Applausje voor hun dus! Plaatje

Verder, voor degenen die het gemist hebben of die niet opletten: de verhaallijn!
quote:

-RSR kreeg de opdracht om armour te halen, waarmee Eidor flink bang gemaakt kon worden, zodat hij ons verder met rust zou laten.
-Daarvoor werd de groep opgesplitst in kleinere teams die elk een paar items moesten halen om te traden tegen het armour stuk.
-Toen het armour compleet was, ging de groep op pad naar Eidor..
-..en vond die bij de outlaws! Maar huh wat was dat? Eidor was in gesprek met.. zichzelf? Eid0r level-72 wilde de outlaws op RSR afsturen.. E I D O R level-5 was wat bang van de outlaws en wilde stoppen RSR te belegeren.. Maar Eid0r vond dat onzin! Helaas hadden de Eidor's daarna RSR in de gaten en maakten ze zich uit de voeten..
-Toen was daar in eens een vreemdeling.. Hij zei dat we beter, in plaats van Eidor te terroriseren, hem konden helpen. Hierdoor zou zijn goede kant, E I D O R level-5, meer de overhand krijgen op de nu nog sterke Eid0r-level 72!
-Dus werd besloten om het armour aan E I D O R te geven, zodat hij wat kon trainen.

[/Catedit]

Vanavond is het tijd voor alweer het 7e clanevent. Zorg dus dat je er bent voor zon mooie glimduim Plaatje

quote:

Het 7e Clanevent
Informatie
Organisator: De Leaders
Datum en tijd: Za 16 Aug om 20:00
World: 62
Plaats: het ommuurde stuk voor Varrock Palace

Deze maand gaan we ons weer richten op Eidor. Hem telkens weer vermoorden lijkt niet te werken (stomme respawns ook, ffs Jagex!) dus dit keer nemen we een andere aanpak. Als we hem nu eens goed bang maken durft hij waarschijnlijk niet meer terug te komen!
Jullie zullen in groepjes opdrachten uitvoeren om aan items te komen waar Eidor bang voor is.
Meer informatie krijgen jullie natuurlijk op het event zelf!

Tot dan,
-Cat
namens de MOLs en het Ledenbestuur.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 16-8-2008 09:15
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Glowball02 zei: We hadden genoeg 6.95+. Sharon, Stijn en ik waren er alledrie. Maar nee, wij zijn niet goed genoeg :@

P.S. Je weet dat het maar een grapje is, toch? :x

Stijn was er helemaal niet vandaag, jij kwam misschien en Sharon moest vroeg weg. Bovendien waren jullie er niet bij de laatste voorbereiding.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-8-2008 22:37
Arjan

Gewist lid

Jammer want ik kon niet komen, stond net klaar toen een paar schoolvrienden van me langskwamen (ja, in de vakantie)
16-8-2008 22:37
Ohno

Rune Member (6.9)

Wat een vet verhaal Plaatje
Jammer dat ik er niet kon zijn. Volgende keer beter Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-8-2008 12:27
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik was zoals eerder vermeld dus te laat en mijn excuses daarvoor. Mooi werk van Rik, Simon, Carina en Jaron, was toch nog een leuk clanevent, hoewel ik het grootste deel waarschijnlijk heb gemist! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-8-2008 12:43
Jeeweejong

Inactief

quote:
Pieterjan29 zei: en uh waarom moet je prescies rsr hebben ze brengt toch maar 3.40 euro op in een half jaar Plaatje

pwnd
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
17-8-2008 15:31
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik was het vergeten. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 17:16
Nouno2

Inactief

Spijtig dat ik net op dat moment thuiskwam van reis..
Maarja, dan kom ik wel volgende keer.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
20-8-2008 17:56
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.