Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De Eventpluim!]
De Eventpluim!
Goedesmorregens beste RSR leden,

Ik heb het meest heugelijke nieuws voor jullie:
De admins voor de langverwachte Event Medal zijn vannacht voltooid door onze grote Leider Thulinma. (mede door omkoping van Just Ne Pker met een colaatje) Het Ledenbestuur zal deze medal dit keer dus gaan uitdelen.
Ik zie hier een topic van 7-10-2007 erover, dus we hebben er in ieder geval lang genoeg over nagedacht Plaatje

Plaatje
De Eventpluim is een ontwerp van Sir MVL, die de wedstrijd daarvoor won in oktober vorig jaar.

Nu iedereen dus als de duvel goede events maken! Plaatje

-Cat,
namens de MOLs en het LB.

PS: Geen paniek! Eidor heeft de eventpluim even tijdelijk gekregen om te testen en zodat jullie ernaar kunnen kwijlen. Zodra de medals worden uitgedeeld is Eidor hem kwijt, tenzij hij hem wint natuurlijk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 5-8-2008 10:00
Antwoorden:
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

paulus nee Plaatje (of de mols moeten het wel willen om wat extra stimulans Plaatje )
p.s het waren er toch 4999999 xD(jk)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
6-8-2008 13:33
Knuffelboom

Gewist lid

PixuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulsPlaatje
6-8-2008 18:58
Jules

Inactief

Ik zie al 3 nieuwe events w00t Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-8-2008 13:34
Nighthell14

Inactief

Nou, laat al die nieuwe events maar komen, ik ben benieuwd wie de allereerste zal gaan winnen Plaatje.

Mooi werk trouwens dat hij er eindelijk is, 1 cola`tje is nog relatief goedkoop voor zo`n dienst Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-8-2008 16:38
Habbostery

Inactief

Maar als iemand telkens events bedenkt, maar vanwege afwezigheid laat hij iemand anders ze doen, wie krijg dat de pluim? Degene die hem uitvoert voor de afwezige persoon of de afwezige persoon Plaatje Want de een doet eigenlijk de theorie en de ander de praktijk...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-8-2008 16:41
Flikkerman

Gewist lid

Iedereen weet dat de Irl Meet in Hasselt natuurlijk zal winnen Plaatje. Ik heb Tim cola uit zijn neus doen spuiten, is dat geen pluim waard dan haha Plaatje?
7-8-2008 16:41
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.