Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het zesde clanevent!]
Het zesde clanevent!
[Catedit]Wegens wat technische problemen met de bot gister (gewoon te veel lag door veel spelers Plaatje ) zou er zondagavond nogmaals CE zijn. Echter, wegens een storing bij XS4ALL, de provider van RSR, is er wederom lag.
---
Er wordt nog gezocht naar een tijdstip waarop het CE wel kan doorgaan.
---
De antwoorden van zaterdag worden gewist.
Duimpjes van zaterdag én zondag worden wel gewoon uitgedeeld, ook als je wel in #trivia zat maar niet meegedaan hebt.
Duimpjes van zaterdag en zondag zijn uitgedeeld, evenals de organisatieduimen.
[/Catedit]

[GlowEdit]
quote:
Thulinma zegt:
xs4all heeft technische problemen in m'n regio
Thulinma zegt:
en ze zijn nog niet opgelost
Thulinma zegt:
dus alle verbindingen vallen random weg
Vandaar ook de tragere site. We zullen 'm nog wel doen, misschien volgende week als het dan opgelost is, maar niet vandaag. [/GlowEdit]

Hier zijn we weer, met iets totaal anders deze keer! (Dat rijmt =D)

Het zesde clanevent zal NIET plaatsvinden op RuneScape, maar op de IRC-chat. Já, dit is stiekem een manier om jullie naar daar te lokken. Anyway, het is deze keer een RSR-quiz in het kanaal #Trivia.

Hoe daar te geraken:
mIRC/Trillian/Een andere client: jullie zullen het wel weten, meestal is dit /join #Trivia.
De RSR-client van Thulinma (irc.exe; in het menu `Vergadering/Chat`): Klik op `spellen`.
De Javaclient (irc.php; in het menu `RSR IRC Chat`): /join #Trivia

De quiz begint om 8 uur en duurt tot 9 uur. Dit wil echter niet zeggen dat je al die tijd online moet zijn. De quiz zal circulair ronddraaien (4 à 5 keer), en zal bestaan uit 25 vragen. Het is mogelijk om bij eender welke vraag te beginnen, maar zorg dat je op tijd begint als je hem wil afmaken. Je moet toch op een klein kwartier rekenen.

Het is aangeraden om tijdens de quiz je RSR-naam te gebruiken, om alle verwarring te voorkomen. Soms (voor zover ik weet enkel als je naam met een cijfer begint) zijn daar echter problemen mee. In dat geval mag je natuurlijk een afgeleide ervan gebruiken. Het is dus geen probleem als 6Warhammer6 op Warhammer speelt. Eventueel mag ook bv Bloodlover99 op Bloodlover meedoen, maar verdere afwijkingen gaan we niet toestaan. Bij enige twijfel wordt geen duimpje uitgedeeld.

Tijdens de quiz zal het kanaal op +m gezet worden. Enkel Quizbot (de bot die ik speciaal voor jullie geskript heb Plaatje) zal praten en de vragen en mogelijke antwoorden (het is multiple choice) in het channel spammen. Jullie hebben 30 seconden de tijd per vraag, maar om excess flood tegen te gaan, wordt elke regel pas om de 2 seconden gezegd. Pas na 6 seconden zijn alle mogelijkheden overlopen. Antwoorden doen jullie door in PRIVATE met QUIZBOT (niet in het één of ander channel, en niet in iemand anders zijn/haar private) a, b of c te zeggen, eventueel met een . of ) achter, of in hoofdletter, maar da`s de enige variatie toegelaten. Als controle zul je bij je antwoord het bericht "Uw antwoord is genoteerd." terugkrijgen.

Zoals gezegd kun je op elk moment van de quiz beginnen. Daar voeg ik nu aan toe dat dat zelfs béter is. Er mogen natuurlijk mensen al vanaf het begin beginnen, maar het is beter als jullie een beetje verspreid zijn. Ook hier weer om eventuele excess flood tegen te gaan.

Ohja, voor de mensen die bij elke keer dat ik `excess flood` zei met hun wenkbrauwen zaten te fronsen: dat wil zeggen dat je van de server gegooid wordt omdat je teveel data tegelijk verstuurt. Een soort van beveiliging is dat Plaatje

Ik denk dat ik bij deze alle belangrijke informatie wel heb gezegd. Indien er nog vragen zijn, kun je die stellen op dit topic (aangeraden, want hier kijken ook andere MOLB`ers, en bovendien wordt dit topic dan meteen een mini-FAQ) of in pm op RSR of op de chat.

Veel plezier morgen!

Jullie altijd lieve - behalve voor Folkert - modje,
Tim
[edit] Namens het hele MOLB natuurlijk :x [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
Gepost door Glowball02Rune Member (6.9) op 25-7-2008 21:18
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

Zou het kunnen dat de quiz niet werkte op de Jaron client? Ik zal het vanavond nog es proberen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-7-2008 13:32
Tisiptgemak

Inactief

nice "De quiz zal circulair ronddraaien (4 à 5 keer)"
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
29-7-2008 21:02
Antwoord 16-17 van 17 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.