quote:
Datum en tijd: Za 28 Jun om 20:00
World: 62
Plaats: voor het paleis in Varrock
Beschrijving:
Sinds jullie Eidor 2 maanden geleden hebben verslagen, is hij zeker niet stil geweest. In tegendeel! Na zijn respawn in Lumbridge was heldhaftig ingrijpen van onze eigen ArnoudX dan ook hard nodig. Arnoud wist Eidor te verbannen naar de wilderness, door gebruik te maken van een oud ritueel tegen The Fabric. (Killermenace series)
We dachten dat dit voldoende was.. Maar helaas!
Vorige maand hebben we aan den lijve ondervonden wat voor een kwaadaardige wezens er in de wilderness rondzwerven. Door onze grote getalen hebben we ons staande weten te houden, maar wat als Eidor deze creaturen doet samenwerken?
Eidors gestoorde geest zou de Revenants kunnen doen vechten onder één bannier, ze zouden hem ongekende macht geven!
DIT MOET VOORKOMEN WORDEN.
Gelukkig voor ons liet Eidor, toen Arnoud hem verbande, een stuk papier achter. Op dat moment schonk hij er niet veel aandacht aan, maar op het vod stond een aanwijzing over waar Eidor voortaan te vinden zou kunnen zijn.
Jullie missie:
Komt allen op het plein samen, en neem mee:
-Orange cape (voor de herkenning)
-Training sword (Eidors zwakheid - zoals we 2 maanden terug ontdekten kan Eidor alleen met een trainingssword gedood worden)
Op het plein zullen jullie verder ingelicht worden.
Ewout Inactief | Jaja, hij wordt elke dag sterker! Ik zag hem overlangs hoge lvls pwnen in FoG omdat die hoge lvls geen trainng sword hadden! Volgens mij zit hij berserker shields te verzamelen om zijn revenants te versterken ;( Anyway, ik zal er zijn. 28-6-2008 13:53 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Weer lekker op tijd, Cat Ik mag het feest verlaten straks, nu alleen nog zorgen dat ik het niet vergeet :$ I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 28-6-2008 13:56 | ||
Jules Inactief | Ik zal slechts enkele minuten aanwezig zijn in verband met een belangrijke war van RE :$. 28-6-2008 15:30 | ||
Monnik Inactief | Cat does it mind that i come 30 minutes later? IVM werk 28-6-2008 15:37 | ||
X Ranged Z Gewist lid | Ik kom wel als ik het niet vergeet en als ik een orange cape heb 28-6-2008 15:52 | ||
Sir Mvl Inactief | Als ik kan komen zal ik slechts enkele minuten aanwezig zijn in verband met een belangrijke war van RE :$. (Ja half gecopypasted van Jules` post) 28-6-2008 16:06 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | quote: 28-6-2008 16:26 | ||
Folkie5 Gewist lid | quote: 28-6-2008 17:47 | ||
Nj541 Gewist lid | quote: capes worden er uitgedeeld anyay ik heb er zin in! 28-6-2008 18:05 | ||
Alabuka2 Inactief | awel over die hendrik he: ik vond het echt wel raar want er was een post van waar hij zij dat hij 99farming had gehaalt terwijl hij maar 46 had. toen ik later nog is naar zen topic wou kijken vond ik hem niet meer terug dus het is goed dat jullie zijn raare posts er hebben afgehaalt. en en het clan event daar kom ik op af 28-6-2008 19:26 | ||
Proyarn Gewist lid | was keileuk het event en eidor is weer geownd!!!! 28-6-2008 21:16 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | lol eid0r had bijna glowball geownt 28-6-2008 21:37 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Het was leuk =) Jammer dat er bijna geen revs waren. 28-6-2008 21:45 |