Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 5e Clanevent]
Het 5e Clanevent
Allereerst een mededeling:
Er zijn vandaag een groot aantal vreemde posts gemaakt door Hendrik73. Reken het hem niet aan, er zat namelijk iemand anders op zijn account. Zijn pass is nu veranderd, en de posts zijn gedeletet.

Maar inderdaad, vanavond om 8u is het weer zo ver!
Na uitstel vorige week vanwege voetballend Oranje, is het hoog tijd om Eidor aan te pakken.

Details:
quote:
Datum en tijd: Za 28 Jun om 20:00
World: 62
Plaats: voor het paleis in Varrock

Beschrijving:
Sinds jullie Eidor 2 maanden geleden hebben verslagen, is hij zeker niet stil geweest. In tegendeel! Na zijn respawn in Lumbridge was heldhaftig ingrijpen van onze eigen ArnoudX dan ook hard nodig. Arnoud wist Eidor te verbannen naar de wilderness, door gebruik te maken van een oud ritueel tegen The Fabric. (Killermenace series)
We dachten dat dit voldoende was.. Maar helaas!
Vorige maand hebben we aan den lijve ondervonden wat voor een kwaadaardige wezens er in de wilderness rondzwerven. Door onze grote getalen hebben we ons staande weten te houden, maar wat als Eidor deze creaturen doet samenwerken?
Eidors gestoorde geest zou de Revenants kunnen doen vechten onder één bannier, ze zouden hem ongekende macht geven!

DIT MOET VOORKOMEN WORDEN.

Gelukkig voor ons liet Eidor, toen Arnoud hem verbande, een stuk papier achter. Op dat moment schonk hij er niet veel aandacht aan, maar op het vod stond een aanwijzing over waar Eidor voortaan te vinden zou kunnen zijn.

Jullie missie:
Komt allen op het plein samen, en neem mee:
-Orange cape (voor de herkenning)
-Training sword (Eidors zwakheid - zoals we 2 maanden terug ontdekten kan Eidor alleen met een trainingssword gedood worden)

Op het plein zullen jullie verder ingelicht worden.

We zullen de wilderness in gaan. Zolang je bij de groep blijft zal je niets gebeuren, maar misschien is het toch verstandig om geen rares etc mee te nemen.

Tot vanavond,
-Cat
namens de MOLBs.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 28-6-2008 13:26
Antwoorden:
Ewout

Inactief

Jaja, hij wordt elke dag sterker! Ik zag hem overlangs hoge lvls pwnen in FoG omdat die hoge lvls geen trainng sword hadden! Plaatje
Volgens mij zit hij berserker shields te verzamelen om zijn revenants te versterken ;(
Anyway, ik zal er zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 13:53
Glowball02

Rune Member (6.9)

Weer lekker op tijd, Cat Plaatje
Ik mag het feest verlaten straks, nu alleen nog zorgen dat ik het niet vergeet :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
28-6-2008 13:56
Jules

Inactief

Ik zal slechts enkele minuten aanwezig zijn in verband met een belangrijke war van RE :$.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 15:30
Monnik

Inactief

Cat does it mind that i come 30 minutes later? IVM werk
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 15:37
X Ranged Z

Gewist lid

Ik kom wel als ik het niet vergeet en als ik een orange cape heb
28-6-2008 15:52
Sir Mvl

Inactief

Als ik kan komen zal ik slechts enkele minuten aanwezig zijn in verband met een belangrijke war van RE :$. (Ja half gecopypasted van Jules` post)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 16:06
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodlover99 zei: Ik zal slechts enkele minuten aanwezig zijn in verband met een belangrijke war van RE :$.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 16:26
Folkie5

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Ik zal er de hele tijd zijn in verband met een geen belangrijke war van RE :$.
28-6-2008 17:47
Nj541

Gewist lid

quote:
X Ranged Z zei: Ik kom wel als ik het niet vergeet en als ik een orange cape heb

capes worden er uitgedeeld Plaatje

anyay ik heb er zin in!
28-6-2008 18:05
Alabuka2

Inactief

awel over die hendrik he: ik vond het echt wel raar want er was een post van waar hij zij dat hij 99farming had gehaalt terwijl hij maar 46 had. toen ik later nog is naar zen topic wou kijken vond ik hem niet meer terug dus het is goed dat jullie zijn raare posts er hebben afgehaalt.

en en het clan event daar kom ik op af Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 19:26
Proyarn

Gewist lid

was keileuk het event en eidor is weer geownd!!!!
28-6-2008 21:16
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

lol eid0r had bijna glowball geownt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-6-2008 21:37
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Het was leuk =) Jammer dat er bijna geen revs waren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-6-2008 21:45
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.