Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het nieuwe event systeem is een feit!]
Het nieuwe event systeem is een feit!
Jawel! Je hoort... leest het goed het nieuwe systeem is hier!
In het menu zal je nu onder het kopje Communicatie de nieuwe link "Events stemmen" vinden. Hier kan je stemmen voor alle events waar je ooit naartoe geweest bent.
Was een event zo lang geleden dat je niet meer weet wat je er van vond, of heb je echt geen mening, kan je de optie "Geen mening" kiezen.

Stemmen op events is VERPLICHT als je ze bezocht hebt, en vanaf morgen zal er een popup komen (net zoals de "je moet nog stemmen"-popup) als er events zijn waar je nog niet op gestemd hebt. De tip is dus om VANDAAG te stemmen, zodat je MORGEN geen last van popups hebt Plaatje

Ook de event admin is veranderd. Invullen van namen gaat nu met een heel cool systeem dat zwaar gebruik maakt van o.a. javascript. De namen vul je in in drop-down boxes, (net zoals bij het versturen van PMs dus!) en mensen die op jouw event hebben gestemd kan je niet meer aanpassen in je duimen-lijst. Als iedereen in je duimen lijst gestemd heeft, zal de event uit je admin verdwijnen om ruimte te maken en laadtijd te besparen.

Er zijn een paar dingen die binnenkort gaan werken, maar nu nog niet:
- Stemmen op events ouder dan 2 weken zal niet meer kunnen. Je stemt daar automatisch voor "Geen mening". Dit is nog niet gedaan, omdat anders ALLE events geen mening zouden hebben, ze zijn immers allemaal meer dan 2 weken geleden... En het gaat er juist om dat we kunnen uitlezen welke events beter en slechter waren.
- Events verdwijnen nog niet uit de admin. Dit is omdat we over zijn naar het nieuwe systeem, en er waarschijnlijk een heleboel duimpjes missen. We laten alle events dus even staan totdat alle problemen met missende duimpjes zijn opgelost.
- Je kan nu geen events maken voor korter dan een week in de toekomst. Deze regel gaat veranderen; mensen die veel goeie events maken krijgen de macht deze regel tot een bepaald niveau te overschrijden. Maak je de beste events in de clan, kan je events organiseren voor een paar minuten in de toekomst, en zelfs events van mensen die alleen maar slechte events organiseren uit de weg trappen om ruimte te maken voor jouw eigen, goeie, event! Dit staat nog niet aan, omdat we nog geen duidelijke metingen hebben kunnen doen voor goeie/slechte events. Komt dus over een paar weken, als alle stemmen binnen zijn.

Nog even een bedankje voor alle mensen die hebben geholpen alle duimpjes over te zetten naar het nieuwe systeem. Ze hebben hiervoor met de hand meer dan 12000 namen overgetikt uit de aanwezigheidslijsten, spellingsfouten gecorrigeerd, en andere stomheden goedgezet. Deze geweldige mensen zijn:
Cat (Ilovearagorn), Arnoud X122, Nighthell14, Just Ne PKer, Sir Mvl, en een heeeeeel klein beetje Glowball02.
[Catedit]EN Nighthell14 of Tony, wiens naam ik dus helaas vergeten was. Zijn naam hoort echt zeker absoluut WEL in dit rijtje. Mijn excuses, Tony.[/Catedit]

Dankzij hun werk zijn er meer dan 400 missende duimpjes teruggevonden, en een aantal ongeldige duimpjes gewist. Heil!

Goed, stemmen dan maar, zou ik zeggen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 13-6-2008 16:27
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Was best tof om al die namen over te zetten hoor.. Plaatje

Hurray, 88 events om te beoordelen ^.^

Ty Thul Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 16:36
Ewout

Inactief

4 paginas, valt nog mee Plaatje
Ohja, als ik op event admin klik loopt m`n browser vast :/
(Safari, ik ben die mac gebruiker weet je nog)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 16:43
Hkboy92

Gewist lid

Ik heb nooit echt een super leuk event gehad... Andere herinner ik me niet meer...
13-6-2008 16:45
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Riemis zei: 4 paginas, valt nog mee Plaatje
Ohja, als ik op event admin klik loopt m`n browser vast :/
(Safari, ik ben die mac gebruiker weet je nog)

Als iedereen gestemd heeft verdwijnt dat event uit je event admin.. Dus dat zou zichzelf moeten oplossen.

GL met stemmen allemaal!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 16:48
Knuffelboom

Gewist lid

2 Pagina`s valt heel erg meePlaatje
Heb nog nooit een event georganiseerd thoPlaatje
13-6-2008 16:50
Stomme Kaas

Gewist lid

Oke...
Ff gestemt op 70 events waarvan ik de helft niet meer wist Plaatje.
Soms is het een vloek zo veel duimpjes te hebben.
En volgens mij heb ik er ook een paar extra ^^
13-6-2008 16:51
Otherwise777

Inactief

Helaas kan ik nu niks doen in mijn events admin, want als ik die probeer te openen loopt mijn fire fox vast.

ohja, dat ene van events schrappen slaat nergens op.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
13-6-2008 16:55
Jules

Inactief

Mooi zo, ik hoop dat we dit systeem in de praktijk goed kunnen gebruiken en mensen nu aangespoord worden om leuke events te maken Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 17:00
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Stomme Kaas zei: Oke...
Ff gestemt op 70 events waarvan ik de helft niet meer wist Plaatje.
Soms is het een vloek zo veel duimpjes te hebben.
En volgens mij heb ik er ook een paar extra ^^
Kijk naar Greg en begin te lachen. Plaatje

Ontopic: EINDELIJK heeft mijn gezeur uitwerking gehad. Goed werk, Jaron Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-6-2008 17:00
Sharonf

Inactief

Goed gedaan!^_^ Helaas herhinneri k me niet meer welk event ik 2 jaar geleden bezocht maar voor de rest vind ik het echt helemaal okay!Plaatje

(dit mag dan ook weer een bewijs zijn dat het MOL team zo nu en dan wel eens naar leden luistert)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
13-6-2008 17:03
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik mis 2 duimpjes verdorie!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 17:06
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Glowball02 zei: Kijk naar Greg en begin te lachen. Plaatje

Rofl idd!

Er staat `Nog [je wilt niet weten hoeveel] pagina`s te gaan hierna!` is dat normaal? Plaatje

edit:Nog een 200-tal events te raten hierPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2008 17:06
Folkie5

Gewist lid

quote:
Glowball02 zei: Kijk naar Greg en begin te lachen. Plaatje

Pardon, ik heb ook geholpen met zeuren!
13-6-2008 17:18
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Gregoryw zei: Rofl idd!

Er staat `Nog [je wilt niet weten hoeveel] pagina`s te gaan hierna!` is dat normaal? Plaatje

edit:Nog een 200-tal events te raten hierPlaatje
Ja dat is normaal. Veel plezier ermee Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-6-2008 17:19
Killerareso

Gewist lid

om eerlijk te zijn snap ik het nut er niet van, maar aangezien de events 2 jaar geleden zijn gedaan heb ik maar op alles geen mening gezegt Plaatje
13-6-2008 17:23
Antwoord 1-15 van 39 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.