Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Wat kleine dingetjes! (Editie 2)]
Wat kleine dingetjes! (Editie 2)
Ja, dit keer geen ups in mijn wat kleine dingetjes-editie.
Eerder wat echt triviale dingetjes.

Ten eerste zijn de Stickies over het LB en de NF van gemengd gehaald(inzendingen gedoe, we hebben tenslotte admins voor die dingen nu!); het LB is altijd te bereiken op de RsR IRC.

Ten tweede zit de revamp van de Mourning`s ends guides er aan te komen: Ik moet alleen nog zorgen dat ik Ranged 60 op MM level 15 haal zodat ik met de screenshots van die guides aan de gang kan.

Ook heb ik een paar edits aangebracht in de creditslist bovenaan de Questspage gemaakt, omdat de Creditslist outdated en inaccuraat was. Daarbij ben ik verheugd jullie te kunnen melden dat de Legacy of Seergaze questguide zojuist is geupload! Rejoice!

Als laatste wil ik nog even vermelden dat we sindskort ook een Thieving pagina hebben, die is gemaakt door Nollie28!

Een prettige dag/nacht/avond/whatever nog!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 14-5-2008 22:25
Antwoorden:
Ewout

Inactief

"Ten eerste zijn de Stickies over het LB en de NF van gemengd gehaald(inzendingen gedoe, we hebben tenslotte admins voor die dingen nu!)"
Zagen op de chat ftw, en is `t niet een thieving page ipc firemaking page door Luc?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-5-2008 22:31
Stomme Kaas

Gewist lid

Netjes arnoud.
Met meer van deze kleine dingetjes maak je rsr een betere plaats Plaatje.
14-5-2008 22:40
Leon

Gewist lid

Mooie Guide Luc Plaatje
14-5-2008 22:58
Nollie28

Operator (8)

Bedankt Leon. Hij staat ook nog steeds op mijn Mp samen met mijn slay guidePlaatje.

Maar Arnoud is ook lekker bezig met die pages. Petje af hoor noud. Je bent er echt druk mee bezig.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-5-2008 23:04
Mats

Gewist lid

Luc for presidentPlaatje!
14-5-2008 23:07
Nighthell14

Inactief

Je gaat al aardig vooruit met al die guides, wie weet komt het allemaal nog wel af ook!

Goed werk! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2008 06:04
Nickalicious

Gewist lid

Geweldig al die skillpages, Plaatje.
15-5-2008 07:22
Just Ne Pker

Leader (9)

Dadelijk zijn we nog een heuse tipsite Plaatje. Mooi werk Arnoud en Luc, fijn ook dat mensen (terecht) credits krijgen, dat werkt motiverend Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
15-5-2008 16:39
1238970

Gewist lid

leuk leuk Plaatje
15-5-2008 16:56
6warhammer6

Inactief

Kleine dingetjes ftw. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
15-5-2008 17:14
Pttim

Moderator (7)

Meer van die `kleine dingetjes"` graagPlaatje Zoals Just Ne Pker al zegt: we beginnen een heuse tipsite te wordenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
15-5-2008 18:43
Folkie5

Gewist lid

quote:
Nighthell14 zei: Je gaat al aardig vooruit met al die guides, wie weet komt het allemaal nog wel af ook!

Goed werk! Plaatje

Dat gaat zeker nog een jaar duren voordat alle Quest-guides af zijn, meer dan de helft mist nogPlaatje
15-5-2008 21:16
Jules

Inactief

Hoezee voor de nieuwe dingentjes!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2008 20:22
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.