Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Skillpages enzo.]
Skillpages enzo.
Goedenacht luitjes!

Ik heb zojuist de Treasure Trail guide wat gepimpt, en heb gezorgd voor een directe link in het skillpagesmenu. De page begint redelijk af te raken, en naast het feit dat de Level 1 Clues page vrijwel af is, is nu ook de Level 3 Clues page bijna af!

Natuurlijk is de Level 3 Clues nog niet geheel af, en extra info wordt altijd gewaardeerd. De Level 2 Clues page blijft momenteel nog wat zielig achter, omdat vrijwel niemand deze clues doet. Mijn dank voor hulp met de Treasure Trail pages gaat vooral naar Simon(Mzzlaersword) en Cat(Ilovearagorn).

Verder zullen sommigen van jullie misschien hebben opgemerkt dat de questpage wat gepimpt is. Dit komt dankzij een code-verandering uitgevoerd door Cat en Mij(Vooral Cat), die er voor heeft gezorgd dat het voor zowel ons als voor jullie makkelijker werkt! Er is nu ook duidelijker zichtbaar welke page al is gemaakt, en welke questguide nog niet bestaat, voorheen was dit voor ons onbegonnen werk omdat de code van de voorpagina van quests zo onoverzichtelijk en onhandig was dat je uren werk had om bij iedere nieuwe quest alle online staande guides weer goed en duidelijk zichtbaar te maken.

Verder wil ik jullie erop attenderen dat Ilovearagorn binnen een uurtje vond waar ik dus al maanden om zocht, de Questguide-Bug die vele pages off-line haalde. De bug bleek hem te zitten in de enige tag die ik wel vertrouwdePlaatje. In ieder geval zijn alle guides die er horen te zijn, nu ook weer online(Op de 3 guides na die ik ooit per ongeluk tijdens `Het Ongeluk` wiste dan(Aanschouw, de reden dat ik nu back-ups maakPlaatje )).

Overigens heb ik, zoals ik al eerder zei op de vergadering, een paar questguidejes geupload. Dit zijn voor zover ik me kan herinneren 4 questguides, namelijk:

Elemental Workshop II by Bloodlover99
Fishing Contest by Babyman
Tears of Guthix by Arnoud X122
Jungle Potion by Arnoud X122

Meer guides zullen in de toekomst volgen, waaronder een As a first Resort guide die ik momenteel aan het schrijven ben.

Verder staan er wat major questguide revamps voor de Mourning`s ends part I en de Mourning`s ends part II guide op het programma, de witte vlekken in de screenshots staan me niet zo aan, en de schrijfwijze van de Mourning`s ends part I guide is vrijwel gelijk aan mijn The Giant Dwarf Questguide die ik momenteel ook aan het herschrijven ben; dus wacht af: sidder, beef, aanschouw.

Ik heb ook nog een verzoek of mensen Quest Complete-images van de volgende quests hebben: Jungle Potion, Tears of Guthix, The Giant Dwarf en As a First Resort.

Last but not least wil ik jullie attenderen op de geweldige Hunter-page, gemaakt door Ilovearagorn, en de daar niet voor onderdoende Slayer-page door Nollie28 -> Ze zijn het bezoeken waard; maar wees niet te kritisch over de Slayerpage, die is nog niet af en Nollie28 en ik zijn die page nog aan het revampen.

[Xedit] Overigens is het misschien wel handig om te vermelden dat ik zojuist het Questbord een nieuwe functie heb gegeven -> Jullie kunnen er nu zowel vragen over quests stellen áls dat jullie er vragen over jullie skillpage-inzending kunnen stellen![/Xedit]

Ik wens jullie nog een prettige nacht(en dag, want jullie lezen dit toch pas als jullie wakker worden)!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 6-5-2008 02:48
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Ah goed werk, gisteraaf toch nog de zin gevonden om al die #3 clue data in te vullen Plaatje

Wel typisch bij die minimaps van coords lol, je kan precies zien welke screens van mij zijn door de summoning-stat ernaast.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 08:13
Just Ne Pker

Leader (9)

Zeer mooi werk Arnoud, Cat en andere helpers! We worden zowaar een heuse tip-site Plaatje. Ik zal eens zien of ik ook wat kan doen voor die pages...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
6-5-2008 09:18
Rutgerino

Inactief

Wow, nooit gedacht dat `t zó snel zo gaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 09:26
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

netjes mensen keep up the hawt work
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
6-5-2008 09:33
Han Slo

Gewist lid

gj ga zo door Plaatje
6-5-2008 09:36
Pttim

Moderator (7)

Ze zien er echt netjes uit. Ik zal ook eens even mijn best gaan doen om info te leveren. Doe soms nog wel eens een level 2 clue namelijk...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-5-2008 09:49
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Mooi werk Arnoud en Cat Plaatje Nu alles mooi verder afwerken en updates toevoegen..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 10:58
Folkie5

Gewist lid

Wat zouden we toch zonder Cat moeten!Plaatje

En Arnoud en andere helpers natuurlijkPlaatje

Gj all!

PS. Ik en Riemis schrijven atm een FoG guide!
6-5-2008 11:03
f

Gewist lid

Ze zien er heel mooi uit! Mijn complimenten! Plaatje
6-5-2008 12:17
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei:
Wel typisch bij die minimaps van coords lol, je kan precies zien welke screens van mij zijn door de summoning-stat ernaast.

Haha, inderdaad Plaatje

Maar echt, de pages zien er netjes uit, en de questpage is inderdaad lekker duidelijk, welke guide er wel en niet is.

Ga zo door!
(doe vooral de quests die ik nog niet gedaan heb, dat zijn er een hoopPlaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
6-5-2008 12:38
Jules

Inactief

Oeh mijn elemental workshop part II questguide is helemaal de bom Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 12:53
Ewout

Inactief

quote:
Folkie5 zei: Wat zouden we toch zonder Cat moeten!Plaatje

En Arnoud en andere helpers natuurlijkPlaatje

Gj all!

PS. Ik en Riemis schrijven atm een FoG guide!

Inderdaad, ik ga vanavond hunted afwerken Plaatje
Leuk Arnoud, nu nog broodoo shields en de duel arena voor f2p Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 16:56
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Rutgerino zei: Wow, nooit gedacht dat `t zó snel zo gaan.

Ik kan ook best snel werken als ik wil?Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 23:07
Paulus55

Rune Member (6.9)

En nog steeds geen Hazeel Cult! Schande!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-5-2008 00:55
Antwoord 1-14 van 14 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.