Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [OMG! Het regent updates!]
OMG! Het regent updates!
Ja, eerst de medal, en ook nog eens de ups, maar daar blijft het niet bij!

Nee, want er is besloten dat het Clanevent nu maandelijks wordt, in plaats van 3-maandelijks! Natuurlijk zal het niet vaker plaatsvinden, want daarmee verpesten we de zeldzaamheid van de mooie glimduimpjes.

In ieder geval, jullie zullen vaker Eidor`s plannen moeten dwarsbomen, vaker het dak van Varrock moeten opfikken, en vaker elkaar met sneeuwballen moeten bestoken, en dat allemaal maandelijks! Have fun, maar wees op je hoede, want voor je het weet vergeet je de andere update van vandaag.

De andere update van vandaag is voor sommigen een plaag, voor anderen een opluchting. Ik heb het hier over een nieuwe regel, een anti-newbjes-pest regel. Het is ons de laatste paar maanden opgevallen dat het voor sommige individuen steeds aantrekkelijker wordt om nieuwe leden, gedubt tot newbjes, te pesten, of zelfs weg te pesten. De Ik-ben-old-skool-en-jij-bent-maar-een-nieuweling-mentaliteit maakt plaats voor een nieuwe mentaliteit: De Ik-ben-old-skool-maar-maar-een-nieuweling-als-ik-nieuwelingetjes-pest mentaliteit is de nieuwste trend. Geloof me. Want als je het waagt voor de lol newbjes te pesten, weg te jagen, of wat dan ook, dan zul je zelf maar eventjes opnieuw meemaken hoe je het vindt als Clearance level 1.0; en als dat je overkomt, have fun met het weer terugvergaren van je oude status. Overigens blijven je badges/medals onaangetast.

In ander nieuws, de Treasure Trail page wordt steeds uitgebreider. Er staat steeds meer info op, maar wordt niet al te enthousiast, ik heb nog steeds weinig info. Daarom heb ik nog steeds jullie hulp nodig, dus blijf me info versturen voor de skillpages, of de treasure trailspage onder Overig->Mini-quests, en misschien win jij wel zo`n gewilde Skill Page Star.

Oh, en as a sidenote. Vrees niet, we zijn de Events-medal niet vergeten, deze zal tussen Binnenkort en Ooit in het RsR Databestand worden opgenomen!

Om af te sluiten, volgende maand, zo rond half Mei, staan de medals weer voor de deur, dus aan de slag en ga spammen voor dat blad, zwoegen voor die flame, info versturen voor die ster, of je Memberpage pimpen voor die geweldige Memberpage Medal! En alsof dat niet al genoeg is, of als je geen zin hebt in 1 van bovenstaande dingen, kun je altijd nog een leuke signature maken voor die befaamde Originality Medal!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 27-4-2008 22:02
Antwoorden:
6warhammer6

Inactief

Als newbs zich gewoon achterlijk vertonen met Kratos-gedrag vind ik dat je ze nog steeds mag pesten. Plaatje (dan pesten we gewoon om het gedrag, het newb zijn boeit geen rukPlaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
28-4-2008 13:02
Necaris1

Gewist lid

Sorry Arnoud, maar ik ben nu één van die typetjes die zich niks aantrekt van de trends.
28-4-2008 18:35
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

quote:
6warhammer6 zei: Als newbs zich gewoon achterlijk vertonen met Kratos-gedrag vind ik dat je ze nog steeds mag pesten. Plaatje (dan pesten we gewoon om het gedrag, het newb zijn boeit geen rukPlaatje )

voel je soms aangesproken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-4-2008 20:23
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
6warhammer6 zei: Als newbs zich gewoon achterlijk vertonen met Kratos-gedrag vind ik dat je ze nog steeds mag pesten. Plaatje (dan pesten we gewoon om het gedrag, het newb zijn boeit geen rukPlaatje )

Newbs mogen natuurlijk niet flamen/spammen/w/e. Maar jij moet je niet beter voelen omdat jij geen topic op vragenboard nodig hebt om er achter te komen hoe je een screenshot upload. (oid)

Hoewel me t ook wel leuk lijkt om je op CL 1.0 te mogen zetten Plaatje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-4-2008 20:55
6warhammer6

Inactief

quote:
Pieterjan29 zei:

voel je soms aangesproken Plaatje

Uhm...... ja. :$
Maar ik reageer gewoon op iedereen hetzelfde, ik ben niet extra lief tegen newbsies of w/e. Plaatje

@Cat
Ja meesteres. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
29-4-2008 01:23
Antwoord 16-20 van 20 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.