Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[Skilltoernooi] Het einde...]
[Skilltoernooi] Het einde...
[Catedit]
Het is voorbij.
Gedaan.
Fini.
Over.

En.... de winnaars zijn:
-TEAM 2 P2P
-TEAM 2 F2P
Plaatje[http://i29.tinypic.com/91jqsp.png]>

De ribbons volgen zo spoedig mogelijk, en de volledige data is op het evenementenboard te bewonderen.

Mijn felicitaties aan de winnende teams namens het Ledenbestuur en het MOL-team.
Ik vond t zelf echt leuk om iedereen bezig te zien, en hoewel er aan het begin wat geklaag was over de teams en over hoeveel xp iedereen haalde, op het eind liep het soepel, iedereen trainde gewoon zonder gezeur, en de spanning, vooral bij P2P, was te snijden.

Dat de underdog, Team 2 P2P, heeft weten te winnen is vooral te danken aan Needlekiller. Op de laatste 13 uur haalde Team 1 gemiddeld 19 963 xp, Team 2 gemiddeld 157 149 xp, en Needlekiller 1 898 953 xp!
Uiteraard verdienen ook andere spelers hulde, zoals Nollie28 uit Team 1 p2p die ook veel xp gehaald heeft. Verder Thexcamelot (P2P 1) en Needlekiller (P2P 2) wegens het aanmoedigen van hun teamgenoten.
Tot slot bij de f2p'ers: ook hier zijn uitstekende prestatie's geleverd door oa Vitesse Nr1 (F2P 2), die elke dag een goed aantal xps haalde en daarmee zijn Team naar de overwinning hielp. En we mogen natuurlijk niet vergeten dat ook Silmarilen (F2P 2) en Glowball02 (F2P 2), die normaal geen runescape spelen, hun uiterste best hebben gedaan!

[/Catedit]

Het einde is in zicht...

Morgenochtend 19 april om 09:00 centraal europese zomertijd zal het groepsskilltoernooi sluiten.

De stand op dit moment is:
Plaatje[http://i30.tinypic.com/w99pw6.png]>
Dus, Team 1 P2P en Team 2 F2P staan in de leiding.

Voor wie nog op het laatste moment wil nolifen, dat kan, maar vergeet niet om 9uur stipt uit te loggen!

Tot morgenochtend vroeg dus Plaatje

-Cat
Namens het MOLB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 18-4-2008 20:12
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

Gefeliciteerd Pascaeh, Team 2!
Ik had al heel lang het gevoel dat team F2P 2 ging winnen, maar van team P2P 2 had ik het niet gedacht. Verder ziet het er wel goed uit, 2 van de 14 dagen op kop staan en dan toch nog winnen...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-4-2008 22:17
Antwoord 31-31 van 31 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.