Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[Skilltoernooi] Het einde...]
[Skilltoernooi] Het einde...
[Catedit]
Het is voorbij.
Gedaan.
Fini.
Over.

En.... de winnaars zijn:
-TEAM 2 P2P
-TEAM 2 F2P
Plaatje[http://i29.tinypic.com/91jqsp.png]>

De ribbons volgen zo spoedig mogelijk, en de volledige data is op het evenementenboard te bewonderen.

Mijn felicitaties aan de winnende teams namens het Ledenbestuur en het MOL-team.
Ik vond t zelf echt leuk om iedereen bezig te zien, en hoewel er aan het begin wat geklaag was over de teams en over hoeveel xp iedereen haalde, op het eind liep het soepel, iedereen trainde gewoon zonder gezeur, en de spanning, vooral bij P2P, was te snijden.

Dat de underdog, Team 2 P2P, heeft weten te winnen is vooral te danken aan Needlekiller. Op de laatste 13 uur haalde Team 1 gemiddeld 19 963 xp, Team 2 gemiddeld 157 149 xp, en Needlekiller 1 898 953 xp!
Uiteraard verdienen ook andere spelers hulde, zoals Nollie28 uit Team 1 p2p die ook veel xp gehaald heeft. Verder Thexcamelot (P2P 1) en Needlekiller (P2P 2) wegens het aanmoedigen van hun teamgenoten.
Tot slot bij de f2p'ers: ook hier zijn uitstekende prestatie's geleverd door oa Vitesse Nr1 (F2P 2), die elke dag een goed aantal xps haalde en daarmee zijn Team naar de overwinning hielp. En we mogen natuurlijk niet vergeten dat ook Silmarilen (F2P 2) en Glowball02 (F2P 2), die normaal geen runescape spelen, hun uiterste best hebben gedaan!

[/Catedit]

Het einde is in zicht...

Morgenochtend 19 april om 09:00 centraal europese zomertijd zal het groepsskilltoernooi sluiten.

De stand op dit moment is:
Plaatje[http://i30.tinypic.com/w99pw6.png]>
Dus, Team 1 P2P en Team 2 F2P staan in de leiding.

Voor wie nog op het laatste moment wil nolifen, dat kan, maar vergeet niet om 9uur stipt uit te loggen!

Tot morgenochtend vroeg dus Plaatje

-Cat
Namens het MOLB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 18-4-2008 20:12
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Succes aan de deelnemers maar je gezondheid gaat voor, mocht je de hele nacht willen no-lifen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 20:28
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

zo smerig en toch zo lollig grrrr Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-4-2008 20:30
Thexcamelot

Inactief

mooi, het toernooi verliep snel. i had my fun. nu kijken wie er wint
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
18-4-2008 21:51
Jules

Inactief

gem betekend gemiddelde I assume? Plaatje

Want volgens mij hebben sommigen in hun 1tje al zoveel getrained :hash:

Maar goed, netjes gedaan all =P.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 21:52
Paulus55

Rune Member (6.9)

En nu lekker de nacht door rsen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 22:27
Glowball02

Rune Member (6.9)

Noes, 0 xp op de laatste dag Plaatje
Mja, ik haal nu nog wel een beetje ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
18-4-2008 22:30
Otherwise777

Inactief

Maja alles leuk aardig, leuk dat team 1 wint ^^ maar hoe zit het met de banner verdeling, wie die wel of niet krijgen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
18-4-2008 23:08
Kamelescheet

Inactief

team 1F2P kan het nooit meeer inhale
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 23:12
Just Ne Pker

Leader (9)

Het lijkt me nu vrij zeker dat ook Team 1 P2P de overwinning in de wacht sleept. Je kan natuurlijk nooit zeker zijn, maar toch Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-4-2008 23:58
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Bloodlover99 zei: gem betekend gemiddelde I assume? Plaatje

Want volgens mij hebben sommigen in hun 1tje al zoveel getrained :hash:

Maar goed, netjes gedaan all =P.

Het is de gemiddelde xp sinds de begin van het toernooi, gemiddeld over de groepsleden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-4-2008 08:14
Needlekiller

Inactief

Goodfight Team 1... was `n leuk toernooi Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

19-4-2008 09:01
Thexcamelot

Inactief

Gefeliciteerd. Ik heb iig van me xp gekregen,Jammer van het verlies. maar uiteindelijk heeft iedereen die zijn best heeft gedaan gewonnen. ondanks dat team p2p 2 won. hebben de mensen die hard getrained hebben allemaal gewonnen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
19-4-2008 09:31
Needlekiller

Inactief

Daar ben `k `t mee eens Thex, alle mensen die hard getraint hebben zijn er skills en goals op vooruit gegaan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

19-4-2008 09:32
Otherwise777

Inactief

Naja, gelukkig heb ik er geen bakken met geld tegenaan gesmeten ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-4-2008 09:41
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Needlekiller zei: Daar ben `k `t mee eens Thex, alle mensen die hard getraint hebben zijn er skills en goals op vooruit gegaan Plaatje

Precies, en ik denk dat het (opgedrongen Plaatje ) groepsgevoel ook wel goed gelukt is. Iemand die het NIET leuk vond dan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-4-2008 09:51
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.