Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Help wanted!]
Help wanted!
Ja, jullie horen het goed, ik heb jullie hulp nodig.

Sinds kort ben ik begonnen met een update aan de Treasure Trails page, namelijk het online zetten ervan(Ja, ik weet het, RuneHQ en Tip.it etc. hebben ook guides, dus zijn ze nutteloos, bla bla).

Hiervoor heb ik dus jullie hulp nodig! Als je een clue hebt die nog niet op de pages staan, verstuur deze dan naar mijn PM, en ik zal hem zo snel mogelijk online zetten! Versturen kan ook altijd onder - Helpen? onder het Skill Pages menu, maar dit is vrij irritant aangezien die files daaro vooral gevuld zijn met andere dingenPlaatje

Als je een clue verstuurd, vertel me dan wat voor level de clue is(1, 2 of 3), en vertel me alles wat je erover weet.

De nu nog lege Treasure Trails-guide vind je overigens onder Skill pages->Overig->Mini-quests->Treasure Trails Plaatje

Bij voorbaat dank,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 17-4-2008 20:24
Antwoorden:
Otherwise777

Inactief

quote:

Sinds kort ben ik begonnen met een update aan de Treasure Trails page, namelijk het online zetten ervan(Ja, ik weet het, RuneHQ en Tip.it etc. hebben ook guides, dus zijn ze nutteloos, bla bla).

Ik dacht dat dat je zo tegen het gebruik van clue pages was ;p

Maja ik zal je helpen, btw mischien handig om bij somiggen dingen, zoals ridles links naar screens te zetten.

Ben atm met clue bezig dus ik begin te screenen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
17-4-2008 20:52
Y You Run

Gewist lid

Tja, ben f2p dus zal wel nooit wat insturenPlaatje toch suc6 met het verslaan van Tip.it en runeHQPlaatje
17-4-2008 20:52
Just Ne Pker

Leader (9)

Als je hulp nodig hebt met alles te ordenen etc., let me know Plaatje. Verder vind ik het een leuk initatief, maar het gaat (vrees ik) weinig succes hebben, aangezien iedereen de bovengenoemde tipsites al gebruikt om de clues op te lossen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-4-2008 20:53
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

gl arnoud zal je goed gaan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
17-4-2008 22:01
Jules

Inactief

Als ik tijd over heb en me ook nog eens verveel schrijf ik wel eens een guidetje voor iets Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2008 22:03
Otherwise777

Inactief

Miscchien een idee, om de guides ook toegankelijk te maken voor niet rsr? Dan hebben meer mensen er wat aan.

Oja, en een zoekfunctie ofzo zou handig zijn;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
17-4-2008 22:05
Paulus55

Rune Member (6.9)

*Mompelt iets over Hazeel Cult*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 19:40
Otherwise777

Inactief

Oja zet hem meteen bij skill pages bovenaan, of handig leuk, want hij staat nu wel heeeeel erg verborgen. Oja ik ben atme een clue scroll script aan het maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 19:49
Ewout

Inactief

We mogen toch nog altijd guides inzenden voor nadere dingen hé? Plaatje
Ik zal eens kijken wat ik kan doen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2008 21:49
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.