Nouno2 Inactief | volgens cat zit ik in andere groep, glowball02 en ik zijn omgewisseld fzo 6de plaats survival toernooi 2008/2009 5-4-2008 12:23 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Go Team 1! Time to burn my 80k Maples Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 5-4-2008 15:09 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: De F2P groepen staan als volgt in de bot: 1 Fighting880 Joowdemannen Frenk_Master Nouno2 Kamelescheet 2 Glowball02 Silmarilen Vitesse_Nr1 Pieterjan29 Deemril (en ik wilde eigenlijk weten wat voor xp ik zelf gehaald zou hebben, dus ik sta in groep 3 ) 5-4-2008 17:23 | ||
Tisiptgemak Inactief | mja gl, de indeling blijft wat `bijzonder`, maar dat is rsr. Met dergelijk grote (arbitraire) teams zijn outsiders bijzonder beïnvloedend... 2-3 inactieven kunnen een team de das om doen, net als 2-3 superactieven een heel ander team de das kunnen omdoen... (ook bij kleinere teams kan dat zo zijn, maar daar kun je elkaar beter controleren & motiveren + vaak niet arbitrair) Maar good luck aan allen die meedoen. Vergeet niet af en toe te eten http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 5-4-2008 20:52 | ||
Jostiepower Inactief | naja ben dit weekend alleen maar aan het en leren niet rsen dus, en ik zie al dat we na dit weekend al geen kans maken-.-, laat dit toernooi maar zitten kzie wel wat ik doe Ik wil maandag nog wel is de tussenstand zien, dan zie ik daarna wel of ik nog sirieus of zelfs gedeeltelijk mee wil doen aan dit toernooi aangezien er een paar flink aan het trainen zijn van het andere team. 5-4-2008 23:06 | ||
Y You Run Gewist lid | quote: volgens mij is het zo dat hoe groter een team is, hoe minder verschil een los persoon uit maakt.. maarja.. ik zit btw nu in groep 3 6-4-2008 18:32 | ||
Tisiptgemak Inactief | t ding is dat de teams niet uit vrije wil samengesteld zijn. Indien actieven onder elkaar zich samenzetten klopt het wat jij zegt. http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 7-4-2008 14:40 | ||
Jostiepower Inactief | naja gezeur over de teams zul je altijd blijven houden, maar acteraf vind ik ze wel goed gekozen, dit gaat nog spannend worden. Beide teams hebben redelijk veel inactieven die irritant zijn maar ook wel actieven die veel geld erin stoppen en dus snel exp halen. Ik denk toch wel dat team p2p 2 wint en niet 1 7-4-2008 14:45 |