Zoek in het forum!
Medaltjes!
Ok, ze zijn misschien wat later dan anders, maar beter laat dan nooit.

Dus, hier volgen ze, de medals!:

Blad van Herkenning:
Pete MT
Riemis

MP Medal:
Sir MVL

Originality medal:
Evolution606 met
Plaatje

Ra Medal:
Ik wil graag namens mezelf en waarschijnlijk namens RA de RA-mals bedanken voor hun inzet voor RA over de hele periode. Daarom is er besloten dat iedere RA-Mal deze medal verdiend heeft. Deze medal gaat op voor:

Lindeboom/Knuffelboom
Halve Gek1
Pk-Jos
Ijmuide 222
Folkie5

Deze RA-medals zijn op voorbehoud; Als ik iemand vergeten ben is dit altijd welkom in mijn PM; Spamreplies hierop(Jullie weten zelf wel wanneer dit zo is) worden niet geaccepteerd.

Er is besloten geen RA-medal uit te rijken aan een RA-lid.

-------------

Dit waren de medals weer voor dit keer, tot over 3 maanden!

Gefeliciteerd winnaars en voor de verliezers, volgende keer beter?

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 1-3-2008 12:22
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Vergeet niet dat er mensen zijn, zoals ik dus, die niet op de chat kunnen komen (het is te zeggen, maar op 1 pc die ik nog met twee anderen moet delen). Dus dat is niet altijd even gemakkelijk.

Wouter; wist je dat je extra sterren bij je BvH kan krijgen? Niemand heeft het maar het staat wel bij z`n omschrijving Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-3-2008 23:20
Paulus55

Rune Member (6.9)

Gelukkig heeft niemand een erelint gekregen. Plaatje

Gefeliciflapstaart allemaal.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2008 23:33
Thexcamelot

Inactief

Gefeliciteerd met jullie medals Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
2-3-2008 08:30
Otherwise777

Inactief

quote:
Just Ne Pker zei: Vergeet niet dat er mensen zijn, zoals ik dus, die niet op de chat kunnen komen (het is te zeggen, maar op 1 pc die ik nog met twee anderen moet delen). Dus dat is niet altijd even gemakkelijk.

Wouter; wist je dat je extra sterren bij je BvH kan krijgen? Niemand heeft het maar het staat wel bij z`n omschrijving Plaatje.

Denk dat dat een beetje vergeten is, want ik ken er niet echt veel met een ster achter bvh.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
2-3-2008 08:50
Sir Mvl

Inactief

Ty en Gratz allemaal < 3

quote:
Paulus55 zei: Gelukkig heeft niemand een erelint gekregen. Plaatje

Gefeliciflapstaart allemaal.

... < _ < Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-3-2008 10:58
f

Gewist lid

Gelukkig maar want dan zou je het weer oneerlijk vinden..
2-3-2008 20:28
Nighthell14

Inactief

Gefeliciteerd iedereen en ben het wel eens met alle medals, vooral die van RA omdat ze toch veel inzet heeft getoond voor RA!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-3-2008 20:35
Ijmuide 222

Inactief

Ik vind het erg leuk dat de medaljes zijn uitgedeeld, het is leuk dat iedereen kreeg wat hij verdiende.

Ik zie dat sommigen het niet eens zijn met de beslissingen van de MAL`s, maar ik meen dat de MAL`s hier goed over hebben nagedacht en ze niet zomaar hebben uitgereikt.

De medalje die ik heb gekregen, heb ik begrijp ik gekregen voor mijn inzet in het verleden. Het is al een verdienste op zich om in het RA-MAL team te belanden, dat betekent dus dat je erg actief bent geweest en daardoor kan je zo``n medal verdienen begrijp ik.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-3-2008 20:05
Folkie5

Gewist lid

En wie vergeet Arnoud weer, Jahoor Folkie, Gratz allemaal en volgende keer beter voor degene die er geen hebben gehad.
3-3-2008 20:08
Knuffelboom

Gewist lid

quote:
Riemis zei: Wewt, m`n 3de medal Plaatje
Ty Mals, zo te zien heeft mijn zagen toch geholpen Plaatje
Ook gefeliciteerd aan de andere winnaars.
Pete Mt: hij zat al zo lang in de clan, hij moest die toch ooit eens krijgen? Plaatje
Sir Mvl: Ook een mooie page, een goede keuze Plaatje
Evo: Een leuke sig, gefeliciteerd.
Ra-winnaars: geen idee hoe actief ze zijn in ra, dat zie ik wel als mijn aamelding geaccepteerd is ^^

[Edit] Ben ik nu het enige lid dat nooit lb/Mal is geweest met 3 gekregen Medals? Plaatje
I`m unique!

Ehh ik tel er 4 schatPlaatje
3-3-2008 20:20
Ewout

Inactief

Knuf, eigenlijk zou ik die Munt niet mogen meetellen, maar nu dat die retired is ga ik dat toch doen Plaatje
4 medals ftw? Plaatje
Jij trouwens ook gratz met je RA-Medal schat :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-3-2008 21:43
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Ijmuide 222 zei: Ik vind het erg leuk dat de medaljes zijn uitgedeeld, het is leuk dat iedereen kreeg wat hij verdiende.

Ik zie dat sommigen het niet eens zijn met de beslissingen van de MAL`s, maar ik meen dat de MAL`s hier goed over hebben nagedacht en ze niet zomaar hebben uitgereikt.

De medalje die ik heb gekregen, heb ik begrijp ik gekregen voor mijn inzet in het verleden. Het is al een verdienste op zich om in het RA-MAL team te belanden, dat betekent dus dat je erg actief bent geweest en daardoor kan je zo``n medal verdienen begrijp ik.
Ja tuurlijk wordt alles goed besproken..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-3-2008 23:57
Antwoord 31-42 van 42 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.