Zoek in het forum!
Clanevent
De geplande datum, in other words, de datum van morgen(29-12-'07), bleek ongeschikt te zijn. Jullie hebben dan ook nog geen nadere info over het clanevent gekregen en ik zal jullie helaas moeten meedelen dat dit clanevent dan ook komt te vervallen.

Dit clanevent komt nog wel, maar de datum hebben we helaas nog niet vastgesteld. We hopen alleen niet dat jullie het vertrouwen in het 3-maandelijkse(ahum) clanevent zijn verloren. Het komt namelijk nog wel.

Een prettige avond verder nog,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-12-2007 23:30
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei:
MAL*, geen LB. Vertraging komt door een bepaalde niet nader genoemde persoon die plotseling een totaal andere datum voorstelt en daarna niet meer post.

Post dan gewoon Gregoryw Plaatje en over dat posten. Ja jij hebt vakantie en ik niet Plaatje
quote:
Kalafar1 zei: kratos heeft helemaal gelijk.....waarom luisteren naar 1 onozele persoon jeez....
Ja luister naar me.

Ik moet zeggen die datum was te kortbij + er was nog niets geregeld voor dat event. Ik wilde geen chaos clanevent zoals de eerste editie met deze verplaatsing zal alles veel beter voorbereid zijn..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2007 22:39
Bv202

Inactief

Kalafar haalde het in z`n hoofd je "onozelaar" te noemen, Greg Plaatje

Laat je dat zomaar gebeuren?Plaatje

Nouja, ik had verwacht dat dit ging gebeuren.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2007 23:41
Otherwise777

Inactief

Bericht automatisch vertaald van engels naar nederlands (dus let niet op de vele fouten!):

Gelukkig, wat later dan kan ik nu houten pen meedoenÖP
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
2-1-2008 11:06
Bv202

Inactief

Een houten pen meedoen? Rofl @Jaron`s vertaler.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2008 11:26
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.