Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het DM toernooi.]
Het DM toernooi.
Goedenmiddag leden van RSR!
Vandaag is het eindelijk zo ver, het Ledenbestuur brengt u...
*tromgeroffel*

Het DM toernooi!

Ondanks dat jagex de wildernis heeft verpest, heeft het LB toch nog een oplossing kunnen vinden (Deels dankzij Jagex, geluk bij een ongeluk!) om het DM toernooi door te laten gaan in f2p. Het toernooi blijft f2p, en de DM`s zullen plaats vinden in de Duel Arena ten oosten van Al Kharid.

Je kan je dus vanaf nu inschrijven voor het DM toernooi, maar eerst zul je een aantal regels moeten lezen.
~RSR DM toernooi reglement~
-Het DM toernooi begint over 3 weken, zodat iedereen nog genoeg tijd heeft om in te schrijven ook als de vakantie is afgelopen.

Inschrijving:
-Je moet voor het inschrijven minimaal 50+ defence zijn, geen cb req.
-Het inschrijven wordt gedaan door iets op het dm toernooi topic te posten op het ``player killing`` board, dan word je erbij gezet.
Klik hier om naar het inschrijvings topic te gaan.
-Als je iets op het topic zoek ik je combat op en zet ik je bij de lijst, dus je hoeft die er niet zelf bij te zetten.

De regels:
Allereerst is dit dm toernooi is f2p, je bent verplicht om de DM’s te houden in full rune met ‘’melee’’ wapen naar keuze. Je DM wordt geobserveerd door een MALBer (ledenbestuur, moderator, admin of leader), je kan dus geen DM doen zonder toezicht van een van deze personen. (Je kan een MALBer NIET DWINGEN om te komen). De MALBer gaat dan op de toeschouwers plek van de duel arena staan.

Het eten dat je mag gebruiken zijn lobsters, en je mag 1 strength pot meenemen(doses naar keuze). Je inventory wordt gecontroleerd voordat je de duel arena in gaat, dus valspelen zal moeilijk gaan.

Protect prayer MAG NIET, als de scheids dit ziet wordt je onmiddelijk gediskwalificeerd. Je tegenstander heeft dan ook automatisch gewonnen.

Je mag pas beginnen met het gevecht als de scheids klaar staat op de rand van de arena, hij/zei geeft ook het startsignaal.

De handicap is 1 lobster om 1.5 combat levels verschil. Dit betekend bij 1 combat level verschil 1 lobster minder en bij 2 en 3 combat levels verschil 2 lobsters minder. Het maximaal aantal lobs dat de ander dan minder kan hebben is 7.

De dm’s:
De DM’s worden gehouden in poules van 4, je wordt ingedeeld in deze poules gebaseerd op je combat, zodat je tegen mensen moet die ongeveer even sterk zijn. De winnaar van zo`n poule is pas bekend nadat alle groepsleden met elkaar hebben gevochten. Alleen de nummers 1 en 2 gaan door, de rest is uitgeschakeld.

De nummers 1 en 2 gaan vervolgens door in een afvalrace, om het allemaal wat te verduidelijken is hier een illustratie:

Plaatje

Voor elke DM heb je een week de tijd, doe je je DM niet in 1 week tijd dan heb je die DM verloren. Om het allemaal ook meteen wat duidelijker te maken; Degene die wel contact heeft opgenomen met de ander gaat door, als allebei de personen dit niet hebben gedaan liggen ze er allebei uit. Dit betekent een nederlaag in de poule. Als dit later in het toernooi gebeurd, in de eindronde dus, dan heeft er iemand een vrije doorgang naar de volgende ronde.

edit: voor de dm´s die je in een poule doet heb je 2 weken de tijd

-Het LB.

[edit]
Je mag cabage gebruiken tijdens de dm's.
[/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
Gepost door Otherwise777Inactief op 22-12-2007 16:26
Antwoorden:
f

Gewist lid

Mooi zo ! Plaatje

Nu pken dood is, heb ik genoeg tijd om even een DMetje te doen. Er staat niks over stakes, die zijn gewoon niks? Ook nog is niks te verliezen: Ik wil graag meedoen. Plaatje

Ps: Paint ftw! En goed initatief ! Plaatje
22-12-2007 16:44
De Z Warrior

Inactief

mooi maar is de vorige toernooi al afgelopen dan ?Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
22-12-2007 16:45
f

Gewist lid

Nope.
22-12-2007 16:47
Cotoneaster

Inactief

quote:
De Z Warrior zei: mooi maar is de vorige toernooi al afgelopen dan ?Plaatje

rofl true Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
22-12-2007 16:49
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Red Jannix zei: Mooi zo ! Plaatje

Nu pken dood is, heb ik genoeg tijd om even een DMetje te doen. Er staat niks over stakes, die zijn gewoon niks? Ook nog is niks te verliezen: Ik wil graag meedoen. Plaatje

Ps: Paint ftw! En goed initatief ! Plaatje

Er is geen prijs of inschrijfgeld wegens Jagex` aankomende trade cap.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2007 16:52
Folkie5

Gewist lid

Ik doe mee!Plaatje
22-12-2007 16:59
Jules

Inactief

Wat een leuk initiatief van dat oh zo coole LB Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2007 17:36
Breakermar

Gewist lid

Hehe idd mooi initiatief, maar verlies je niks of is er geen inzet ? Plaatje

anders doe ik wel mee hoor Plaatje
22-12-2007 18:28
Mrkuolematon

Gewist lid

ZomfgPlaatje! Wat een paint skillsPlaatje Wie heeft dat getekent? Plaatje

Anyway: Ik doe mee, ik ga mss nog wat cb trainenPlaatje
22-12-2007 18:29
Sir Mvl

Inactief

/me = in.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2007 19:03
Otherwise777

Inactief

quote:
Breakermar zei: Hehe idd mooi initiatief, maar verlies je niks of is er geen inzet ? Plaatje

anders doe ik wel mee hoor Plaatje

Waarom denk je dat er zoveel tekst staat -.- LEZEN!

quote:
Pete Mt zei: ZomfgPlaatje! Wat een paint skillsPlaatje Wie heeft dat getekent? Plaatje

Ik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
22-12-2007 19:11
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Sir Mvl zei: /me = in.

/me != in, want /me heeft geen 50 def Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
22-12-2007 19:38
Habbostery

Inactief

je zou hem wel VOOR summoning moeten doen Plaatje je zou opeens al die combat lvls moeten zien rijzen, want ik train meestal nieuwe skills meteen naar 50+, dat is dus alweer 6 combat lvls Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2007 01:04
Jules

Inactief

Voor dat probleem hebben we al een oplossing gevonden Habbostery. We hanteren simpelweg de oude combat formule en vanuit dat gegeven combat level kiezen wij een handicap.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2007 10:34
Skills Jo

Gewist lid

Leuk, alleen vind ik een skill toernooi leuker en omdat mijn combat niet zo hoog is doe ik maar niet mee Plaatje
23-12-2007 10:36
Antwoord 1-15 van 22 totaal.
>> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.