f Gewist lid | quote:Oh oke, sorry. 12-11-2007 22:27 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Haha IS NICE IS NICE IS NICE Den Boom In 12-11-2007 22:59 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Best wel helemaal niet grappig gewoon. 13-11-2007 13:05 | ||
Tisiptgemak Inactief | quote: Hé kijk een vlaams belanger die mensen verwijt, haat,... Wat een "toeval`! quote: Neem het zo serieus niet :$. I shave down below to (okselhaar blijft tho) Vind et topic best totaal niet grappig overigens :^$ http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 13-11-2007 14:10 | ||
6warhammer6 Inactief | Wist je dat je oksels scheren de kans op borstkk verhoogd? (ja, zelfs bij mannen) 13-11-2007 15:31 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | Zeg `t wel even goed, dat dat is als je een aluminium-bevattende deodorant gebruikt meteen na het scheren van de oksels. 13-11-2007 16:06 | ||
Nadavt Inactief | quote: Was een grapje:$ Maar okselhaar scheren is goed en als je er minder van zweet vind ik het er een voordeel bij, geschoren voelt ook beter en ziet er beter uit maar is mijn mening. 13-11-2007 16:21 | ||
Jostiepower Inactief | quote: Van wat krijg je tegenwoordig geen k4nker? 13-11-2007 16:33 | ||
T4i4mo Gewist lid | quote: Bedankt voor je geweldige reactie, getuigt echt van niveau 13-11-2007 16:37 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:Ken je nog andere woordjes? 13-11-2007 16:43 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Nou, dit is pas een goed bericht! En als ik zo goed naar de foto kijk scheer je je borsthaar ook And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 13-11-2007 16:45 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | quote: Altkämpfer Weißner (H) (Zoiets) 13-11-2007 16:55 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Niet grappig & Het hoort zeker niet thuis in clan nieuws. 13-11-2007 17:50 | ||
Flikkerman Gewist lid | quote: ehh? Paulus,miereneuk neit zo. 13-11-2007 17:52 | ||
Xaverius Inactief | K dit wou ik nu ECHT weten maak dan een discussie topic van wat scheer jij dan pas hoor je rare dingen . Effe serieus in de sportwereld scheren er veel hun oksels en zelf mannen... Als het hem helpt? Waarom niet? Zweetplekken zijn idd GOOR! Dus als het help... doet ie het maar. Tevens zijn er nog wel mensen in rsr die het doen... Of andere plaatsen scheren? Tevens vind ik die opmerking van dark raver weer zo ontoepasselijk... Als hij denkt dat hij cool en vriendne kan maken op internet heeft hij het mis... E-coole mensen hebben namelijk geen (sociaal)leven en zitten meestal altijd te janken thuis! Dark als je dit leest? Zoek dan maten en dan ga je misschien eindelijk door hebben dat je verkeerd bezig bent en dat we jouw soort mensne hier niet nodig hebben! Kay? Tevens vind ik ook dat het Pol zijn eigen keus is... En vind ik het wel redelijk onozel dat er een topic over gemaakt wordt. Mjah sommigen zullen dit misschien als grappig beschouwen. En daarbij al de mensen die hier zitten te klooien met pol houd in je gedachten als JIJ problemen heb met je laatste nieuwe laptop/computer ga je ook EERST bij HEM aankloppen! Dus kegel effe op! En zoek een leven plxors? Denk je dan serieus dat hij je nog zal willen helpen? Dan zullen julie weer heel de chat/forum vol zitten whinen dat pol je negeerd... Ps: Flik! Je sig :@ VB -> racisten! (ja ze zijn er voor veroordeeld ) MvG Xaverius 13-11-2007 18:08 |