Zoek in het forum!
Pol's Oksel
Zow,het was weer even leuk.Maarja aan alle goede dingen komen een eind

xxx
Flik

Stats
Gepost door FlikkermanGewist lid op 12-11-2007 20:49
Antwoorden:
f

Gewist lid

quote:
MacGyver zei: Well, als je `t per sé wil weten...

Een aantal redenen. Hoofdreden is dat ik erg snel, erg veel zweet. Als ik `t warm heb, als ik zenuwachtig ben, als ik gespannen ben, etc. `t Werd nogal genant om 80% van de tijd met twee natte plekken onder m`n oksels te lopen. Je rook `t niet, `t zag er gewoon niet uit. Kun je je voorstellen hoe het uit ziet als je voor 5 docenten en 30 studenten staat te presenteren wat je het afgelopen half jaar in je project hebt uitgevoerd, met 2 donkere plekken onder je oksels?
Daarom ben ik ermee naar de huisarts gegaan, en die gaf me het advies mijn oksels te scheren. En `t werkt fantastisch, dus ik blijf het doen. Heeft niks met "wijf" zijn te maken.
Oh oke, sorry. Plaatje
12-11-2007 22:27
Bert

Rune Member (6.9)

Haha PlaatjeIS NICE IS NICE IS NICE
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
12-11-2007 22:59
Bamberg88

Gewist lid

Best wel helemaal niet grappig gewoon.
13-11-2007 13:05
Tisiptgemak

Inactief

quote:
X Xaphan X zei: Dat is voor een andere keer Riemisje Plaatje.

Zal ik jou en`s lekker in je blaatspoorpedo schijten!?Of heb je dan poep?Poep in je hoofd!

Hé kijk een vlaams belanger die mensen verwijt, haat,... Wat een "toeval`!

quote:
MacGyver zei: Well, als je `t per sé wil weten...

Een aantal redenen. Hoofdreden is dat ik erg snel, erg veel zweet. Als ik `t warm heb, als ik zenuwachtig ben, als ik gespannen ben, etc. `t Werd nogal genant om 80% van de tijd met twee natte plekken onder m`n oksels te lopen. Je rook `t niet, `t zag er gewoon niet uit. Kun je je voorstellen hoe het uit ziet als je voor 5 docenten en 30 studenten staat te presenteren wat je het afgelopen half jaar in je project hebt uitgevoerd, met 2 donkere plekken onder je oksels?
Daarom ben ik ermee naar de huisarts gegaan, en die gaf me het advies mijn oksels te scheren. En `t werkt fantastisch, dus ik blijf het doen. Heeft niks met "wijf" zijn te maken.

Neem het zo serieus niet :$. I shave down below to (okselhaar blijft tho)

Vind et topic best totaal niet grappig overigens :^$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
13-11-2007 14:10
6warhammer6

Inactief

Wist je dat je oksels scheren de kans op borstkk verhoogd? Plaatje (ja, zelfs bij mannen)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
13-11-2007 15:31
MacGyver

Retired Leader (R)

Zeg `t wel even goed, dat dat is als je een aluminium-bevattende deodorant gebruikt meteen na het scheren van de oksels.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

13-11-2007 16:06
Nadavt

Inactief

quote:
MacGyver zei:

En Nadavt... Biedt jij je aan? Dat had ik nu niet van jou verwacht. Bedankt, maar liever niet, ik hou het vooralsnog bij het andere geslacht denk ik. Als dat verandert laat ik het je wel even weten, k?

Was een grapje:$

Maar okselhaar scheren is goed en als je er minder van zweet vind ik het er een voordeel bij, geschoren voelt ook beter en ziet er beter uit maar is mijn meningPlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 16:21
Jostiepower

Inactief

quote:
6warhammer6 zei: Wist je dat je oksels scheren de kans op borstkk verhoogd? Plaatje (ja, zelfs bij mannen)

Van wat krijg je tegenwoordig geen k4nker?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 16:33
T4i4mo

Gewist lid

quote:
Dark Raver50 zei: nerd.
...................

Bedankt voor je geweldige reactie, getuigt echt van niveau Plaatje
13-11-2007 16:37
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Dark Raver50 zei: nerd.
...................
Ken je nog andere woordjes?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 16:43
Arjensun

Rune Member (6.9)

Nou, dit is pas een goed bericht!

En als ik zo goed naar de foto kijk scheer je je borsthaar ook Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
13-11-2007 16:45
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
MacGyver zei: Was de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik Kriek dronk. Doe mij maar gewoon pils, dubbel, tripel, oud, andere speciaalbieren, maar GEEN Kriek.

Altkämpfer Weißner (H) (Zoiets)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 16:55
Paulus55

Rune Member (6.9)

Niet grappig & Het hoort zeker niet thuis in clan nieuws.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 17:50
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Tisiptgemak zei:
Hé kijk een vlaams belanger die mensen verwijt, haat,... Wat een "toeval`!

Neem het zo serieus niet :$. I shave down below to (okselhaar blijft tho)

Vind et topic best totaal niet grappig overigens :^$

ehh?

Paulus,miereneuk neit zo.
13-11-2007 17:52
Xaverius

Inactief

K dit wou ik nu ECHT weten Plaatje maak dan een discussie topic van wat scheer jij Plaatje dan pas hoor je rare dingen Plaatje.

Effe serieus in de sportwereld scheren er veel hun oksels en zelf mannen... Als het hem helpt? Waarom niet? Zweetplekken zijn idd GOOR! Dus als het help... doet ie het maar. Tevens zijn er nog wel mensen in rsr die het doen... Of andere plaatsen scheren? Tevens vind ik die opmerking van dark raver weer zo ontoepasselijk... Als hij denkt dat hij cool en vriendne kan maken op internet heeft hij het mis... E-coole mensen hebben namelijk geen (sociaal)leven en zitten meestal altijd te janken thuis! Dark als je dit leest? Zoek dan maten en dan ga je misschien eindelijk door hebben dat je verkeerd bezig bent en dat we jouw soort mensne hier niet nodig hebben! Kay?

Tevens vind ik ook dat het Pol zijn eigen keus is... En vind ik het wel redelijk onozel dat er een topic over gemaakt wordt. Mjah sommigen zullen dit misschien als grappig beschouwen.

En daarbij al de mensen die hier zitten te klooien met pol houd in je gedachten als JIJ problemen heb met je laatste nieuwe laptop/computer ga je ook EERST bij HEM aankloppen! Dus kegel effe op! En zoek een leven plxors? Denk je dan serieus dat hij je nog zal willen helpen? Dan zullen julie weer heel de chat/forum vol zitten whinen dat pol je negeerd...

Ps: Flik! Je sigPlaatje :@ VB -> racisten! (ja ze zijn er voor veroordeeld Plaatje)

MvG

Xaverius
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2007 18:08
Antwoord 31-45 van 69 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.