Zoek in het forum!
Pol's Oksel
Zow,het was weer even leuk.Maarja aan alle goede dingen komen een eind

xxx
Flik

Stats
Gepost door FlikkermanGewist lid op 12-11-2007 20:49
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Wat hierop te zeggen? PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2007 20:53
Halve Gek1

Inactief

its better this way kan je der op zeggen greg ik was getuigen der van XD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2007 20:58
Deskjet9300

Inactief

Hoera. Lang leve het scheermes! Lang leve deo! Lang leve Polls okselhaar in de putPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2007 20:59
MacGyver

Retired Leader (R)

Ik gebruik overigens een Philips Bodygroom. Een scheermes is zwaar oncomfortabel, krijg je allemaal ingroeiende haren van en zo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-11-2007 21:01
Mrkuolematon

Gewist lid

Mar Vrijdag heideroosjes Plaatje zegt:
check rsr clannieuws!
][(F).. C hris..(F)][ * It`s Hard to face the truth when you know you are dieing * - Exploring you was never that easy -Plaatje zegt:
huh?
][(F).. C hris..(F)][ * It`s Hard to face the truth when you know you are dieing * - Exploring you was never that easy -Plaatje zegt:
pol got owned xd
Mar Vrijdag heideroosjes Plaatje zegt:
fo sho

You got owned PolPlaatjePlaatje! xdPlaatjePlaatjePlaatje
Ik had er wel nachtmerrie van die dag Plaatje, dat haar bleef me achtervolgen, er was geen einde aanPlaatje! Plaatje
12-11-2007 21:04
Benniebob

Gewist lid

Tsja.. ER zijn OOK mensen die voor de lol een verhaaltje over okselhaar schrijvenPlaatje!
12-11-2007 21:05
T4i4mo

Gewist lid

Good job Pol, nu je hooft kaal en je kan weer zonder schaamte over straat Plaatje
12-11-2007 21:06
Flikkerman

Gewist lid

Plaatje.
12-11-2007 21:10
Just Ne Pker

Leader (9)

Rawr, jij geile beer!
Maar op doktersadvies krijgt het natuurlijk wel een andere context. Waarom is het juist, of is dat privé?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
12-11-2007 21:10
Deskjet9300

Inactief

quote:
MacGyver zei: Ik gebruik overigens een Philips Bodygroom. Een scheermes is zwaar oncomfortabel, krijg je allemaal ingroeiende haren van en zo.

Een scheermes is gemakkelijk. Maar nu kun je het wel weer goed doen bij de vrouwtjes 8). Lang leve DEO! Doe me 1 lol en blijf dat gebruiken Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2007 21:11
MacGyver

Retired Leader (R)

Uh? Met of zonder haar, dat moet toch. Snap niet echt waarom je denkt dat ik dat niet zou doen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-11-2007 21:13
f

Gewist lid

Waarom je okselhaar scheren? Wijf. xD
12-11-2007 21:23
MacGyver

Retired Leader (R)

Well, als je `t per sé wil weten...

Een aantal redenen. Hoofdreden is dat ik erg snel, erg veel zweet. Als ik `t warm heb, als ik zenuwachtig ben, als ik gespannen ben, etc. `t Werd nogal genant om 80% van de tijd met twee natte plekken onder m`n oksels te lopen. Je rook `t niet, `t zag er gewoon niet uit. Kun je je voorstellen hoe het uit ziet als je voor 5 docenten en 30 studenten staat te presenteren wat je het afgelopen half jaar in je project hebt uitgevoerd, met 2 donkere plekken onder je oksels?
Daarom ben ik ermee naar de huisarts gegaan, en die gaf me het advies mijn oksels te scheren. En `t werkt fantastisch, dus ik blijf het doen. Heeft niks met "wijf" zijn te maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-11-2007 21:28
Nadavt

Inactief

Pol gaat sex krijgenPlaatje

Als ie ervoor betaalt:$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2007 21:29
Leon

Gewist lid

Hoe zit het met de Bikinilijntjes?
12-11-2007 21:31
Antwoord 1-15 van 69 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.