Kill12 Gewist lid | kon je niet gelijk dat van Stemmen ook doen? dat vind ik ook zo irri 6-8-2004 22:06 | ||
Arutha Ruler Gewist lid | lol give the man a break, hij doet al enorm veel voor deze site. genoeg geslijmd, doorwerken thul 7-8-2004 01:43 | ||
Bloodgoat Gewist lid | wat gaat er met de marktplaats gebeuren? het is nu 4:56 en ik verveel me de hele nacht al dus vraag ik dat maar 7-8-2004 04:57 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | EINDELIJK ik heb al een paar maanden een bericht die ik niet weg wil en krijg ik steeds die friggin pop-up, maar die van stemmen vind ik wel leuk lekker thul 7-8-2004 07:23 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Stemmen moet zo blijvenJe bent immers verplicht om te stemmen vind ik. Nice work thul Wat zou deze clan toch zonder jou zijn Den Boom In 7-8-2004 09:20 | ||
Pl Gewist lid | das ook fijn heel handig (kzweer het (nicht)) 7-8-2004 11:36 | ||
Macgyver Gewist lid | Dat heeft hij ook alleen maar gedaan omdat hij gek werd van de popup. Maar ja, bekijk het ook eens van zijn kant (iemand met CLS): (Een blik in de gedachten van de Thul) A: Ben ik te lui om alle berichten te verwijderen, dus moet ik steeds de popup wegklikken. B: Ben ik te lui om steeds de popup weg te klikken, dus moet ik alle berichten verwijderen. Dus heeft hij het zo gemaakt dat hij geen van beide hoeft te doen 7-8-2004 19:38 |