Sir Mvl Inactief | quote: Jij kan zagen hoor :-/ Dit is helemaal geen slap aftreksel van "voor elk event dat je organiseert krijg je een speciaal duimpje"..? :) Als je bij elk ding dat dan wordt uitgevoerd zo gaat zagen moet je niet verwachten dat er nog iets gedaan gaat worden in het vervolg? :-/ 14-10-2007 10:07 | ||
6warhammer6 Inactief | Maar ik vind van wel. :$ Eigenlijk hoor je events te organiseren met als hoofddoel dat je het leuk vind en ook dat andere mensen het leuk vinden. En niet als hoofddoel voor een of ander plaatje onder je signature. (dit was trouwens ook de reden waarom het idee `duimpjes voor de organisator` werd afgekeurd, ze organiseren alleen nog maar voor de rewards) Mja, das mijn mening erover. 14-10-2007 10:25 | ||
Kratos184 Gewist lid | Ja, en eigenlijk hoor je post te posten om het forum interessant, leuk en gezellig te houden, niete om een blad of een hoge postcount te krijgen. Zeur gewoon niet en wacht wat er gaat gebeuren als het ingevoerd wordt, dan ziet iedereen vanzelf wel of het een goed idee is... 14-10-2007 10:49 | ||
6warhammer6 Inactief | 1. Een blad heb ik al 2. Van jou kan je alleen maar van dat soort zielige reacties verwachten. 3. Volgens mij probeer jij meer een blaadje of hoog postcount te krijgen omdat je steeds zo op elke post reageerd. xD 14-10-2007 11:06 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | idd forum is voor gezeligheid ook neit voor pic onder je signature dus kunnen we netzo goed alle medals en badges weg halen ... stop met zeuren je bent nog de enige die zo hard er tegen ingaat lol... 14-10-2007 11:11 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Eigenlijk was dat van Kratos meer waarheid dan een zielige reactie. Anyway, voor meningen over de Medal zelf kun je nog altijd terecht op het Ideeënbord, dit topic is voor de Wedstrijd van het ontwerpen van het model ervoor. Greetz, Arnoud X122 14-10-2007 16:23 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Goed idee, ik zal later ook proberen iets te maken. 14-10-2007 22:44 |