Xaverius Inactief | Wat valt mij op? Julie zijn allemaal ZO WIT! -> No offence... Wel tof dat Pol eens langskwam (petje af voor dat!) Xaverius 6-8-2007 22:07 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Dat zullen we maar vergeten pol . 6-8-2007 22:08 | ||
Halve Gek1 Inactief | en ik kon het beste fietsen e voodoo XD ik had altijd die nederlandse kegel die bleef staan 6-8-2007 22:09 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Lol, kan ik ook wel goed hoor ... En beslissingen maken is ook wel een goed ding van mij . 6-8-2007 22:11 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Kom op... Dit is toch niet bedoeld voor clannieuws? In ieder geval... WTF HEBBEN JULLIE DAADWERKELIJK EEN LEVEN?! 6-8-2007 22:13 | ||
Pttim Moderator (7) | Ziet er gezellig uit! Had nog even getwijfeld om ook te gaan. Maar toch maar besloten deze meeting aan me voorbij te laten gaan. Ben gister pas terug gekomen van vakantie en ook het reisgeld (70 euro) stond me wat tegen. Bij een meeting wat dichter bij huis zou ik misschien wel geweest zijn. Die mogelijkheid komt er vast nog wel eens. In elk geval mooi dat jullie het zo gezellig hadden. En veel geluk met jullie "Beer badge"! 6-8-2007 22:23 | ||
Flikkerman Gewist lid | quote: Eerst en vooral jongetje kwam het vorige irl meeting topic net zo in het nieuws. Ten tweede,wat heb jij te oordelen over een leven? Ten derde ben ik blij dat de meeting 16+ was.Dan hadden we dit soort uitspraken niet 6-8-2007 22:25 | ||
Xaverius Inactief | quote: Schatje, van jouw hebben we geen irl pic gezien... Dus don`t complain.. 2de puntje je moet niet jaloers zijn op mensen die een leven hebben. 3de SHH! 6-8-2007 22:31 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Waarom niet? Was de vorige ook. Als je ook had willen gaan, had je moeten gaan, en niet achteraf flamerig gaan posten. 6-8-2007 22:31 | ||
Niels Gewist lid | Twas fijn=D staan we op de bus te wachten, komt er zo een halve gare nederlander afgelopen, `Jullie moet ik hebben?` xD Pol was er , dan ging chris ff zijn fietskunsten tonen door 3x bijna te vallen, dan wat gaan drinke enzo, was 2de met bowl=D maar dan met pool kon ik niet eens meer de witte bal raken:^p, is voor herhaling vatbaar 6-8-2007 22:36 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Mag ik vragen wie die PSP heeft meegenomen? Daar gaan dan wel weer heel wat punten af bij je IRL schema... 6-8-2007 23:00 | ||
Geertjen2 Gewist lid | Ziet er leuk uit, de laatste rl meeting in belgie was alweer 3(?) jaar geleden in brugge en toen zijn we ook gaan poolen 7-8-2007 00:09 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | quote: Ik... Die staat vol met muziek mss? Mijn psp gebruik ik meestal wel om muziek te luisteren, thuis om te gamen. Hier een quote van iemand van men klas: quote: 7-8-2007 07:48 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ja, pest me nog maar wat! SLETTEN! P.S. Niemand boven de 100 punten met bowlen? Damn, jullie zijn slecht I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 7-8-2007 08:36 | ||
Flikkerman Gewist lid | P.S. Je mocht niet weg van je moeder?Damn, wat ben jij slecht. 7-8-2007 09:32 |