Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA-applies en change-log]
RA-applies en change-log
Tja, na wat oude info van m`n PC te schrapen hebk de RA-apply`s ook teruggevonden. `t Bleek dat iemand me ze ge-emailed had en daar ben ik die gene atm kinda dankbaar voor, hoefk ze niet overnieuw te doen!Plaatje

Hierbij dus een melding dat de RA-applies weer werken, je zult helaas wel opnieuw moeten applien. De leden waarvan ik me hun apply kan herinneren heb ik niet meer gekickt bij de nieuwe kick. Let wel op dat er een vraag 18 is bijgekomen die wel van belang is, voor degenen die niet gekickt zijn, dit is de vraag in het pakket: 18. Hiermee wordt dit formulier afgesloten, aangezien we wensen dat je actief bent, hopen we dat je inziet dat je in je eerste maand minstens 8 trips bezoekt. Dit naast de minstens 2 must-come trips. Dit geldt ten alle tijden zonder uitzonderingen, na deze 1 maand hoef je je alleen aan de MC-trip requirement te houden, maar we hebben natuurlijk veel liever dat je vaker langskomt!

Anyway, het streepje is dus voor de verwarring. Anders stond er changelog en dat kan gelezen worden als, hoe raadt je het ook, chan-gelog aka channelgelog. Hoewel dit erg irritant is ga ik het daar maar niet over hebben. Dit is dus een change-log van de Data die ik herstel, ik zal hieronder voor de duidelijkheid de veranderingen aan de voor jullie zichtbare site die ik heb uitgevoerd posten:

-Aanleggen van Change-log ~ 5 Juli 2007 om 6:30.
-Herstellen van RA-applyform ~ 5 Juli 2007 om 6:30
-Het Herstellen van de Questpage uit Back-ups(NO Data loss at all!) ~ 5 Juli 2007 om 6:34
-Het Herstellen van de Cooking-page uit Back-ups(NO Data loss at all!) ~ 5 Juli 2007 om 6:36
-Het Herstellen van de Page Overig, met als hoofddoel de Stronghold of Security guide. ~ 5 Juli 2007 om 6:39
-Het VOLLEDIGE herstel van RA-applicantspage ~ 5 Juli 2007 om 6:55
-Het herstellen van de goede RA-leden binnen RA, als ik je per ongeluk gewist hebt, heb ik dat per ongeluk gedaan, of je apply heeft me niet zo onder de indruk gezet dat ik hem herinnerde(gelieve opnieuw te applyen in dat geval). Ik vrees dat er ook apply's zijn die er niet waren maar die toch een indruk op me maakten, das dan geluk voor die leden. ~ 5 Juli 2007 om 7:02
-Het herstellen van de hervormingen binnen RA die tekstbased waren ~ 5 Juli 2007 om 7:41
-Het maken van een nieuw Claneventduimpjestopic, gelieve screenshots te reposten ~ 5 Juli 2007 om 7:46
-Het contacten van Nollie28 om te vragen of hij zijn Barro.ws(donder op met je rotemotePlaatje ) Event duimpjes even kan herstellen, en het contacten van Ilovearagorn om de logs op te vragen, waardoor de vergaderduimpjes kunnen worden hersteld ~ 5 Juli 2007 om 7:50
-Lijst van vergaderduimpjes opgesteld, alle aanwezigen krijgen ASAP een vergaderduimpje. ~ 5 Juli 2007 om 10:13
-Vergaderduimpjes uitgedeeld!(Thanks to Josty en de DatabasePlaatje ) ~ 6 Juli 2007 om 13:37

Uhm, en btw, jullie zijn waarschijnlijk wat postcount verloren, degenen waar ik het over heb merken het vast wel. Heb geen nood, er zal genoeg om over te spammen zijn, tis alleen 3 weken terug de tijd in. Have fun.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 5-7-2007 06:32
Antwoorden:
Bv202

Inactief

quote:
Zou ik in mn log zetten: Wordt gestoord door noobje ~ 5 Juli 2007 om 7:52?

Nou, doe het, maar zet er dan wel bij wie het noobje is Plaatje

Gl met alles te herstellen en mooi dat je zoveel moeite doet Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 08:04
Ilovearagorn

Leader (9)

Go Noud, en let me know if I can help.

quote:

[10:58:47] HelpDesk: FFSPlaatje
[10:58:53] HelpDesk: Niemand replied @ mn clannieuws topic
[10:58:54] HelpDesk: Plaatje

YW.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 11:00
Just Ne Pker

Leader (9)

Gelukkig heb je alles nog terug kunnen vinden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
5-7-2007 11:04
f

Gewist lid

`t Gaat denk ik wel even duren voordat alles weer in orde is ! Plaatje
5-7-2007 11:14
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Just Ne Pker zei: Gelukkig heb je alles nog terug kunnen vinden Plaatje

Mja, niet alles.

RA apply-form hadk TOEVALLIG in e-mailPlaatje

En de skillpages enzo heb ik back-up van sinds `Het Ongeluk` Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 11:19
Paulus55

Rune Member (6.9)

`Het ongeluk`? Bedoel je HAZEEL CULT?!
Gister en eergister had je niet zo`n goed humeur. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 11:42
Jostiepower

Inactief

pff mijn 2 dragon chainbody`s in 25 trips topic is uit het gemend fora verdwenenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 12:53
Den_temmy

Gewist lid

ik wil godverdomme men den_temmy naam terug :@
5-7-2007 13:11
Jules

Inactief

Daar gaan m`n 80 posts badges en duimpjes enzo PlaatjePlaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 13:45
Ilovearagorn

Leader (9)

Niet zeuren, dr is al 1 badge terug.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 14:53
Den_temmy

Gewist lid

ik heb meer posts dan voordien XD
alleen nog men vergaderduimpje en clanevent duim en dan heb ik alles terug

thanks greg voor namechange
5-7-2007 16:54
Necaris1

Gewist lid

M`n column, sig, clanevent duimpje, 3 RA-duimpjes en een vergaderingsduimpje zijn weg. xD
5-7-2007 16:58
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Rejoice, de vergaderduimpjes van de afgelopen vergadering zijn hersteldPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-7-2007 13:42
Necaris1

Gewist lid

Ik heb dat duimpje nog niet terug. En ja, ik was er en ik heb op tijd ingelogd voor dat duimpje.
6-7-2007 13:53
Sir Mvl

Inactief

Normaal gezien heb je het wel gehad nec, als je toch 100% zeker bent dat je er 15 nu moet hebben.. pm josty/greg/.. =$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-7-2007 16:48
Antwoord 1-15 van 15 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.