Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Probeersel van Intellectuelenbord!]
Probeersel van Intellectuelenbord!
Ja, na een niet zolang beraadslagen maar groot getreuzel hebben we besloten het idee van SharonF uit te voeren, het was al vaker voorgesteld, maar is nu toch geaccepteerd.

De belangstelling die ik de afgelopen dagen in mijn PM`s heb ontvangen was niet altijd even geweldig, maar de belangstelling die er was was wel uniek.

Daarom is besloten om een test van het Intellectuelenbord het leven in te roepen voor jullie, om jullie Intellectuele gevoels te bevredigen. ( Plaatje )

We hopen dat jullie veelvuldig gebruik van het bord zullen maken, maar realiseer je wel dat het een Intellectuelenbord is en geen spambord. Het is voor Intellectuele dingen, en daar willen we het dan ook op houden.

Lees voordat je er post wel even de Meldingen/Sticky`s (Ja, er zijn geen sticky`s, maar misschien komt er later nog wel wat bij) zorgvuldig door en huppa, aan de slag, posten maar!Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 14-6-2007 20:40
Antwoorden:
Sharonf

Inactief

Arnoud! Je bent geweldig!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
14-6-2007 21:21
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Mogen der ook vragen op over schoolvakken? Ik weet wel zowat van alles een beetje van ASO-(VWO?) dingen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
14-6-2007 21:37
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Necaris1 zei: Leuk idee. Plaatje
Geef een erelint aan Sharon? Plaatje

Neeeeee! Anders is mijn medal niet meer speciaal. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-6-2007 22:21
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Red Jannix zei: Een erelint kan, maar meer mensen hebben dit idee ooit gepost, toch?

Ik zal hier dankbaar gebruik van maken. ^^
Dat board bestond vroeger al.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-6-2007 23:36
Tisiptgemak

Inactief

quote:
Sharonf zei: Arnoud! Je bent geweldig!

idd...Nu die naam nog geweldig krijgen Plaatje

intellectuelen bord is wat ongelukkig gekozen niet? Want, wanneer is iemand of iets intellectueel?!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
14-6-2007 23:53
Happyland 31

Gewist lid

Er zitten anders enorm veel spelfouten in de topicsPlaatje
15-6-2007 07:13
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Paulus55 zei: Misschien, héél misschien, zal dit ultieme wapen, het RsR IQ omhoog halen. Plaatje

Wouldn`t count on it Plaatje
Mooi werk hoor, ik ga er zeker af en toe eens een berichtje laten Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
15-6-2007 12:01
Ijmuide 222

Inactief

Ziet er leuk uitPlaatje.
Ik ga er wel eens op kijken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2007 17:33
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

quote:
Rccenter 007 zei: Mogen der ook vragen op over schoolvakken? Ik weet wel zowat van alles een beetje van ASO-(VWO?) dingen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
15-6-2007 17:55
Antwoord 16-24 van 24 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.