Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired en nieuwe 8.5’s]
Retired en nieuwe 8.5’s
Het feit dat Rezer88 en Josty niet altijd de tijd hebben om actief te zijn, hebben ze besloten de retired status aan te nemen. Daardoor was er plaats voor 2 extra sub-leaders!

In samenspraak met verschillende leaders hebben we besloten Arnoud X122 en Arjensun te verhogen naar 8.5. Hopelijk doorstaan ze de proefperiode met glans. We hebben het volste vertrouwen in jullie...

Rezer88 & Josty zullen later nog iets posten..

Groeten Leaders.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 5-6-2007 20:04
Antwoorden:
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

quote:
Josty zei: Arnoud en Arjen (volgorde is van geen belang), hopelijk doen jullie meer voor rsr in de komende week als Geoff en ik de laatste maanden deden. Al denk ik niet dat ik hieraan hoef te twijfelen als ik jullie zelf naar voren heb gebracht Plaatje. Mjah anyways, zorg ervoor dat de leden merken dat jullie (suPlaatjeleader zijn en dat je er dus ook voor ze bent wanneer nodig.

Heel erg veel succes namens mij.

Waarom Geoff en ik nog in de ledenlijst staan, we zijn dan wel Retired, maar nog niet vergeten Plaatje

aan wat had je gedacht (merken van subleader zijn)

quote:
Ferrari289 zei: Gratz ermee Arnoud en Arjen!
Jammer van Rezer en Skiller, maar ja..
Ben blij met Arnoud en Arjen Plaatje.

Ps: die tabel onder iedere pagina mag wel eens worden geupdate..

ja wat nieuwe bloed in de leader dinges status
grates Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-6-2007 12:55
Golten

Inactief

proficiat allebei met jullie promotie.
Ik ben ervan overtuigd dat jullie dat zeer goed gaan doen.
veel succes ermee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
6-6-2007 15:20
Knuffelboom

Gewist lid

Gratz0rsPlaatje
Ik hier gister net een discussie over met Tony en voilla, 1 dag later heb je 2 nieuwe subsPlaatje
6-6-2007 18:01
Cotoneaster

Inactief

quote:
Pepper The 1 zei:

mooi gezegd Plaatje.

@ coton ga een bezinningstopic maken, ben blij als arNOUD
je bant zijn we ook weer van jou gezijk en pc noob pics af.

Nice levels hoor pepper? SAD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
6-6-2007 18:32
Ijmuide 222

Inactief

Ik ga steeds meer de oude MAL`s missenPlaatje.
Ik vraag me af hoe Arjensun ervan af brengt, aangezien hij volwassener is dan de meesten hier heb ik redelijk goede verwachtingen over hemPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-6-2007 20:44
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ijmuide, dat is juist een slecht teken! Dan krijgen we zo`n poep leader die niet tegen grappen kan. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2007 16:14
T0tal King

Gewist lid

Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatz@!
Hebben jullie nu toegang tot rsr doneer?
7-6-2007 16:40
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Paulus55 zei: Ijmuide, dat is juist een slecht teken! Dan krijgen we zo`n poep leader die niet tegen grappen kan. Plaatje

Dat is juist veel beter dan zo`n kinderachtige persoon lijkt me. En ik had vernomen dat Arjensun wel gevoel voor humor had.

Persoonlijk vind ik Arnoud X122 soms wat kinderachtig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2007 17:47
Otherwise777

Inactief

lol ijmuide ben et eiglk wel met je eens Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
7-6-2007 19:00
King Theum

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei:
Dat is juist veel beter dan zo`n kinderachtige persoon lijkt me. En ik had vernomen dat Arjensun wel gevoel voor humor had.

Ik moest quote van cammyPlaatje:
ijmuide,dat arnoud kinderachtig is is beslist niet waar. hij gaat altijd heel volwassen om met zaken.binnen ra bans etc. maar dat hij weinig gevoel voor humor heeft is overduidelijk? al moet ik zeggen dat hij toch eens wat meer gevoel voor humor heeft af en toe. hij is dan 15 jaar oud geloof ik en arjensun 19? of 20? dus het is logisch dat arjensun zich volwassener gedraagd.en wat dat kinderachtig
betreft mischien is dat wel de reden dat ik zelf nu niet post toch arnoud ;p. nou ik wil arnoud en arjensun beiden feliciteren. en ik wens jullie beiden veel succes bij wellicht nieuwe taken? zo niet arnoud,jij kan nog zat doen -.- ik weet ook dat jullie dit beiden verdient hebben en dat weten de meesten hier wel. dus arnoud arjensun gefeliciteerd! en voor geoff,josty een welverdiend pensioen? en theum free postcount ;p gj greg goeie keuze

7-6-2007 20:16
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Ijmuide 222 zei:

Arnoud is een 15 jarige boer. Hij is een uitzondering!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 14:06
Antwoord 46-56 van 57 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.