Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired en nieuwe 8.5’s]
Retired en nieuwe 8.5’s
Het feit dat Rezer88 en Josty niet altijd de tijd hebben om actief te zijn, hebben ze besloten de retired status aan te nemen. Daardoor was er plaats voor 2 extra sub-leaders!

In samenspraak met verschillende leaders hebben we besloten Arnoud X122 en Arjensun te verhogen naar 8.5. Hopelijk doorstaan ze de proefperiode met glans. We hebben het volste vertrouwen in jullie...

Rezer88 & Josty zullen later nog iets posten..

Groeten Leaders.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 5-6-2007 20:04
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

quote:
Cotoneaster zei: Vraag me af hoe lang het duurt voordat ik banned wordt door Arnuub?

Wat een kansloze opmerking...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:02
Juwara

Inactief

DiscriminatiePlaatje
Cat niet omdat ze een meisje is? omg lol

Nah grats both
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:03
Happyland 31

Gewist lid

Ook nieuwe 8`s en 7`s binnenkort?Plaatje
5-6-2007 21:08
Fiftysunit

Gewist lid

gefeliciteerd arny en arjensunPlaatje hopelijk stijgt de macht niet naar jullie hoofd Plaatje naja have fun with even more powersPlaatje
5-6-2007 21:11
f

Gewist lid

Gratz! Plaatje Plaatje Nu komen er toch inderdaad ook twee andere 7`s? vraag me af wie dat gaan worden. Plaatje Moeten we weer gaan stemmen?
5-6-2007 21:15
Viper1215

Gewist lid

OH NOES NOT BOER! mja still gratz both Plaatje
5-6-2007 21:25
Jules

Inactief

Arnoud terug naar 7 en Cat naar 8.5 is veel beter! Plaatje.Anyways, gefeliciteerd knullen, jullie hebben het allebei verdiend. Vergeet niet om af en toe bij ome Jules langs te komen voor een kopje thee en een BAK MET KOTS EN SCHIJT...een koekje dus.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:29
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ty allemaal, ja, allemaal, zelfs JulesPlaatje

En gratz ArjenPlaatje De reden dat Cat geen 8,5 werd is misschien wel omdat ze clearance level 7 is, en omdat wij clearance level 8 waren?Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:34
Kingiman

Gewist lid

gratz, have pfun met et
5-6-2007 21:35
Necaris1

Gewist lid

Wedden dat Cat de volgende 8 is en Arnoud de volgende 9? Plaatje
Veel plezier met jullie nieuwe krachten.
5-6-2007 21:36
Nollie28

Operator (8)

gratz u 2 , jullie verdienen het. jullie zijn namelijk bijna altijd online. maak er wat van jongens.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:41
Flikkerman

Gewist lid

*fluit* I want communism!
5-6-2007 21:44
Arjensun

Rune Member (6.9)

Thanks voor de reacties Plaatje

Arnoud jij ook grats, attention whore Plaatje

quote:
Bloodlover99 zei:Anyways, gefeliciteerd knullen, jullie hebben het allebei verdiend. Vergeet niet om af en toe bij ome Jules langs te komen voor een kopje thee en een BAK MET KOTS EN SCHIJT...een koekje dus.

Zal ik zeker doen Jules!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
5-6-2007 21:45
Kalkan

Inactief

Proficiat, denk toch dat jullie het hebben verdient. Want jullie zitten al zeer lang in RSR en hebben goede dingens voor RSR gedaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 21:57
Nighthell14

Inactief

quote:
Cotoneaster zei: Vraag me af hoe lang het duurt voordat ik banned wordt door Arnuub?

Als hij dat wou, had hij dat allang kunnen doen. In plaats van een nutteloze opmerking te maken kun je ook beleefd gefeliciteerd zeggen, al is dat in jouw geval nogal erg lastig om beleefd te zijn.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-6-2007 22:01
Antwoord 16-30 van 57 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.