Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Peilen van interesse voor 2 Boards]
Peilen van interesse voor 2 Boards
Hey,

Ik dacht dat het weer eens tijd werd om iets van me te laten horenPlaatje

De laatste tijd hebk vooral wat dingetjes met skillpages gedaan enzo, en de normale Admin-dingetjes, maar ik regel ook een paar andere dingetjes.
Hieronder vallen het peilen van de interesse voor een Intellectuelenboard, en het vragen om vrijwilligers voor het herleven van Bart`s Nieuwtjes.

Omdat Bart aka Drass weer inactief is gegaan, hangt z`n board d`r een beetje zielig en leeg bij. Er zullen genoeg mensen zijn die dit board weer actief willen maken, en dus wil ik jullie vragen met te pmen als je mee wilt helpen dit board te herleven.

Je zult dan speciale rechten krijgen die je toestaan om op dit board te posten, maar je krijgt geen speciale rank ofzo. Wel kan ik evt. voor een sticky zorgen waar de `redacteurs` van het board instaan. Dat is meer voor de duidelijkheid dan voor de faam, want je moet het doen voor je lol, niet voor de reputatie. We zoeken mensen die zich willen inspannen dit board actief te houden met leuke algemene nieuwtjesPlaatje Meld je maar snel aan als je je geroepen voelt dit te doen!Plaatje

Als tweede is er de laatste tijd belangstelling geweest voor een intellectuelenboard. Hiervoor is meer belangstelling dan dat ik daadwerkelijk aan mijn pm-box heb gemerkt, daarom alsnog, weer, een verzoek me te pmen als je interesse in een dusdanig board hebt. Alleen moet dit board dan natuurlijk wel actief blijven, en geen tijdelijke hype zijn. Meer info hierover volgt wanneer dit board er komt(áls het er komt) Plaatje
Ook voor dit onderwerp moet je mij, Arnoud_X122, een pmetje sturen met waarom je dit board wilt, en of je er actief zult zijn, als je het niet wilt hoef je me natuurlijk niet te pmen, maar een mening erover in mijn pm is altijd welkom.

Voor nu, tot de volgende post, ik laat wel weer eens wat van me horen op clannieuws...Plaatje En niet vergeten, men pm-box is altijd vrij voor jullie NUTTIGE commentaar, bans wegens pm-spam voorbehoudenPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 24-5-2007 21:10
Antwoorden:
Tisiptgemak

Inactief

vouching for intell. bord!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
24-5-2007 21:12
Nilfalath22

Gewist lid

IK BARST VAN HET RANDNIEUWSPlaatje
Maak mij auteur pl0xie Plaatje
24-5-2007 21:14
Nighthell14

Inactief

Ik zie graag iemand terug komen op het nieuwtjes board Plaatje, vind het altijd wel leuk om te lezen ipv die spam op verhalenbundel ed Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-5-2007 21:19
Stomme Kaas

Gewist lid

Is er iets mis met de spam op de verhalenbundel Plaatje.
Leuke update ook leuk dat de leden er bij betrokken worden Plaatje.
24-5-2007 21:21
Tisiptgemak

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Ik zie graag iemand terug komen op het nieuwtjes board Plaatje, vind het altijd wel leuk om te lezen ipv die spam op verhalenbundel ed Plaatje.

op intellectuelenbord kun je ook interessant doen over interessant nieuws :x
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
24-5-2007 21:30
Skills Jo

Gewist lid

We just want Bart back Plaatje
24-5-2007 21:37
Kjellieboy

Gewist lid

ken da lik zo eind geleden voorgesteld op ideen board dat van barts nieuwtjes en het werd afgewezen

en nu zie ik plots dat jullie het toch doen Plaatje
24-5-2007 23:02
Paulus55

Rune Member (6.9)

Dit idee van maximaal een week oud wordt eerder uitgevoerd dan mijn idee van 7 maanden? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-5-2007 23:11
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Jouw id van 7 maanden heeft erelintje verdient en moet dan ook voldoende uitgewerkt worden zodat je dat lintje echt wel waard bent he Plaatje
Doe maar intellectboard
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
24-5-2007 23:14
6warhammer6

Inactief

Intelectuelen bord word een tijdelijke hype. Dat kan ik je nu al zeggen.

Ps. Ja ik leef weer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
25-5-2007 01:02
Ewout

Inactief

arnoud, broodoo shield staat nog steeds niet op de crafting page!
toch veel geluk met het laten heropleven van de boards Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2007 08:21
Xaverius

Inactief

Er is maar één probleem aan het intelectuelenbord... We hebben nood aan intelectuelen op rsr?

Zoals war zegt zal het maar een tijdelijke hype worden...

Maar:

Ik had meer gedacht aan een board voor 17+ mensen ofzo daar kan je al iets van intelegentie verwachten... of een 6+ board? Zoals je wenstPlaatje Maar intelectuelen op rsr? ROFLPlaatje

MVG Xaverius
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2007 17:24
Den_temmy

Gewist lid

een 17+board zie ik idd wel zitten XD
nouja, check je pm box arnoud.
@xav zei:Er is maar één probleem aan het intelectuelenbord... We hebben nood aan intelectuelen op rsr?
volledig mee eens, en dat zal het grote probleem worden.
er zullen ofwel zeer ingewikkeld gekopieerde stukken gepost worden(die de auteur zelf niet begrijpt), ofwel stukken die voor niemand intressant zijn en daar gezet zijn om toch maar iets te posten.
dat nieuws board lijkt me dan weer wel wat en wil ik mij ten volste voor inzetten.
25-5-2007 17:37
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik stem best wel voor het intellectuelenbord, maar ik weet nu al dat ikzelf zelden een topic ga maken, en vooral ga antwoorden, omdat ik zo nogal een beetje lui ben Plaatje
Over het Nieuwsbord, dat wil ik eventueel wel doen. Da`s toch alleen maar kopiëren en plakken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
25-5-2007 21:38
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Stomme Kaas zei: Is er iets mis met de spam op de verhalenbundel Plaatje.
Leuke update ook leuk dat de leden er bij betrokken worden Plaatje.

Dat lijkt maar zo Plaatje.
25-5-2007 21:42
Antwoord 1-15 van 26 totaal.
>> Volgende 11

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.