Vroman4 Gewist lid | ik vind het jammer dat je weg gaat, ook al zit ik nog maar 1 week in rsr, kheb al verschrikkelijk veel van je gehoord, ksnap niet dat mensen andere mensien zoiets kunnen aandoen. :'( kom trug:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( mensen stop eens met denken dat dit fake is, als het nu eens echt is zitten jullie hem gewoon uit te laggen 6-2-2007 20:38 | ||
Ck Bond Gewist lid | Vroman,de wereld is hard.En dit is niks anders dan een fake.Als je er langer dan een week in zat dan zou je dat wel begrijpen.Vooral omdat hij nog als 8 in de lijst staat. 6-2-2007 21:09 | ||
f Gewist lid | Oke het is niet nep, WANNEER gaat hij dan weg? 6-2-2007 21:24 | ||
Cotoneaster Inactief | hey Hallo Ik wil je echt even een ding vragen Begrijp me niet verkeerd... Maar die poging om Arjen te laten lijken dat ie down is is BEHOORLIJK mislukt Goed dat ik hier niets van wist Daar gaat het niet om het MAL-team heeft zo proberen te laten lijken dat ze democratisch zijn Dat is ook mislukt En in mijn/veel leden hun ogen worden ze slechter Kan zijn.. Ik zou dit niet gedaan hebben Nou ik ook niet,want als mal team een beetje nep doen over dat een MAL gedownd wordt is niet zo fijn Er zijn noobjes die het geloven Maar ik moet eerlijk zeggen,dit is de slechtste fake ooit Ik kon erook niet méé lachen Nee daarom ls je even aan de MAL`s die er bij betrokken zijn wilt melden, [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 6-2-2007 21:26 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Ik HOOP dat het waar is ffs... 6-2-2007 22:22 | ||
Necaris1 Gewist lid | Ik denk dat hij ons wil laten beseffen dat we hem nodig hebben ofzo... 6-2-2007 22:25 | ||
f Gewist lid | Hee Cotoneaster die tekst die ken ik! ^^ Wanneer gaan ze toegeven, als ze dat al gaan doen dan. 6-2-2007 22:32 | ||
Kippendoder Inactief | Als hij werkelijk weggaat, waarom is hij dan nog steeds een 8? (no offense) Er zijn wel meerdere van cl 8 weggegaan zonder dat er een topic in het clannieuws werd gemaakt. Dat was toch bij mij het geval. hey! 6-2-2007 23:57 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Arme Arjen, hij was een goed lid Maar ja, tis de democratie hé Greetz, Arnoud X122 7-2-2007 00:29 | ||
Ck Bond Gewist lid | quote: Omgawd dat is mijn msn gesprek na-aper 7-2-2007 07:52 | ||
Sir Four Gewist lid | triest 7-2-2007 08:58 | ||
Ferrari289 Gewist lid | quote: Hij heeft punten nodig voor Beste Lid van RSR . Ik vind dit echt laag, nog nooit meegemaakt, behalve Dark. 7-2-2007 09:20 | ||
T0tal King Gewist lid | redelijk mislukt. nee, het IS mislukt... net als de santana appels... word volwassen? warhammer, wat is de link van jou sig? die wil ik ook. 7-2-2007 11:40 | ||
Djsjoeri Inactief | Natuurlijk is arjen, als nr 5 ofzo bij beste lid van rsr door iedereen gehaat. dus omg doe dit dom topic weg 7-2-2007 13:34 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | *kuch* Kijk eens naar mijn sig. RSR is allesbehalve een democratie, dit is gewoon om ons nog even in te wrijven dat we eens moeten nadenken voor we iets doen. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 7-2-2007 16:38 |