Zoek in het forum!
Meer Mods
Beste Clanmensjes,

Na 4 dagen intensief HP trainen is Trekkie1701 eindelijk (na ruim 1,5 jaar in de clan gezeten te hebben) level 6,9. Jaron, ik en Drass hadden ons voorgenomen om Trekkie1701 7 te maken zodra hij 6,9 werd omdat hij al zo lang in de clan zit en de laatste paar dagen ontzettend hard voor gewerkt heeft (Trekkie was een relatieve n00b (sorry pol) en had dus behoorlijk wat werk om de reqs te halen). Ook is Trekkie op de hoogte van zo een beetje alles wat in de clan gebeurt (hij zit altijd in de Skype gesprekken van Jaron en mij en omdat hij al zo lang mee draait weet hij wel hoe CTK/RSR werkt ondertussen). Levels 6,9 niet getreurd aangezien de clan behoorlijk blijft groeien zullen Drass en ik s00n weer nieuwe mods aanstellen.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 20-7-2004 23:24
Antwoorden:
Blizzard Pk

Gewist lid

to bad il never become a mod.
20-7-2004 23:39
Bartho_e

Gewist lid

Woot, congratz Pol! Up to level 9 Plaatje
21-7-2004 02:31
Monnik

Inactief

bliz je moet gewoon afw8ten doek ook en niet gaan zeuren Plaatje
da mo eje zkr nie doen dan stel je het alleeen maar uit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-7-2004 08:39
Motam

Gewist lid

Zeer goede keuze vind ik Plaatje

Ik heb em al enkele weken zeer positief zich zien inzetten op het forum ook. Hij blijft serieus,begint niet te schelden enzo , ...

Echt een goede keuze vind ik Plaatje

Welkom trekkie Plaatje
21-7-2004 12:02
Macgyver

Gewist lid

Tx iedereen. Idd, Bartho, op naar de lvl 9. Iemand ideeen hoe ik Killerbart of Drass uit de weg kan ruimen? (Thulinma niet, die hebben we nodig voor de code) Plaatje
21-7-2004 13:00
Pl

Gewist lid

die code valt te kraken hoor dus... geen probleem

en nog gefeliciteerd hè
21-7-2004 13:36
Bartho_e

Gewist lid

Hmm, geef Drass een boterham met kaas. Dat vindt hij heel lekker heb ik gehoord Plaatje
21-7-2004 13:37
Zharlax

Rune Member (6.9)

Mij omkopen met een HELE groote zak wie.... uuuuhm popcorn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
21-7-2004 13:38
Pl

Gewist lid

achter die wie moet cker nog een t staan (ik loop ff naar de bios waar woon killerbart Plaatje )
21-7-2004 13:41
Macgyver

Gewist lid

De popcorn in onze bios is meestal 2 dagen oud, of ouder. Maar ja, daar kan ik hem wel mee vergiftigen.

En de code van de site is van Jaron, en dat betekent dat het zo ontiegelijk onlogisch in elkaar zit dat ik geen zin heb uit te zoeken hoe ik de site zou moeten onderhouden Plaatje. En hij heeft de server thuis staan, dus...
21-7-2004 13:43
Tijl123

Gewist lid

hoe stijgde eiglijk clearance Plaatje
21-7-2004 13:47
Pl

Gewist lid

jij nu om de 3 dagen 1 sub lvl
voor meer info kijk claninfo=>Clearance_Levels
21-7-2004 13:51
Tt112

Rune Member (6.9)

quote:
Trekkie1701 zei: Tx iedereen. Idd, Bartho, op naar de lvl 9. Iemand ideeen hoe ik Killerbart of Drass uit de weg kan ruimen? (Thulinma niet, die hebben we nodig voor de code) Plaatje

wat dacht je van aanrijden Plaatje en rij ze ff allebij aan dan kan ik ook nog ff 9 worden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
21-7-2004 14:11
Zot Mutske

Gewist lid

ik vond eigenlijk niet dat trekkie 7 moest worden ..
hij moest 8 worden van mij! hij was mij favoriet voor eerst 7 te worden nou gratz trekkie Plaatje goed werk matie
21-7-2004 14:25
Macgyver

Gewist lid

quote:
Tt112 zei:
wat dacht je van aanrijden Plaatje en rij ze ff allebij aan dan kan ik ook nog ff 9 worden Plaatje

Dat vind mijn vader niet leuk. Gaat de auto een beetje stuk van, snap je?

Maar zou me wel 1000 punten per persoon opleveren... Plaatje
21-7-2004 14:29
Antwoord 1-15 van 25 totaal.
>> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.