Zoek in het forum!
Medals
3 maanden geleden zijn de laatste medals uitgereikt dus werd het hoog tijd om dit opnieuw te doen. Na lang besluit zijn deze leden de gelukkigen:

Blad van Herkenning:
Otherwise
Djerun Xvii

Het LB nam dit besluit:
De Originality Medal:
Nighthell14 met
Plaatje[http://img99.imageshack.us/img99/8190/rsrtelenowfo3.png]>

En voor de eerste keer de Memberpage Medal!
Ilovearagorn

Proficiat!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 28-1-2007 10:15
Antwoorden:
Arjensun

Rune Member (6.9)

Ik wil bij deze Pol alvast nomineren voor de orginaliteits medal ding voor over 3 maanden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
29-1-2007 08:41
Thexcamelot

Inactief

och en dan bij iedereen reclame maken ervoor Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
29-1-2007 08:49
Dave-o

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei:
Das wel bij meerdere Lb leden. Plaatje

maar bij mij ligt het niet aan men LB status Plaatje.
29-1-2007 18:20
Lucasboy5000

Gewist lid

gratz verybody met zijn medal!@@
29-1-2007 22:13
Jules

Inactief

Dat weet ik inmiddels enkele jaren al Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-1-2007 22:13
Woodcut X

Gewist lid

quote:

Djerun_Xvii zei:
Hmm, ik weet eerlijk gezegd ook niet waar ik die BvH aan verdiend heb, ik ben eigenlijk helemaal niet actief op het forum. Ik ben alleen wel elke dag actief op de chat te vinden. Misschien moet de definitie van BvH aangepast worden?

"... kreeg het Blad van Herkenning wegens actiefheid in het forum en/of de chat!"

Gefeliciteerd aan alle anderen met een nieuwe medal, en voor degenen die er geen kregen: zorg voor een originele, leuke sig, avatar of memberpage, en misschien krijg je er de volgende keer wel een
Hoe meer leuke sigs en memberpages we hebben, hoe leuker RSR is, toch?

Het zal wel aan mij liggen maar blad van herkenning gaat het inderdaad om het forum, als je dan je chatmaatje een medaltje wil geven pas dan ook de Medal page aan:

Blad van herkenning
Gegeven voor: Is veel actief (dus bekend) op het forum

Hou je muis op je blaadje en je ziet:
Woodcut X kreeg het Blad van Herkenning wegens actiefheid in het forum.

Eerlijk gezegd wist ik amper dat djerun nog in RSR zat, gewoonweg omdat ik hem nog nooit heb zien posten. Maarja, het zal wel goedkomen, en ik heb er verder geen moeite mee, alleen als jullie iemand zoals Otherwise een blad gaan geven. Want die spamt natuurlijk alleen maar, Oh wacht, hij heeft een blad gekregen, gz ^^

Verder gz aan ilovearagarn, een hele mooie memberpage, en die avatar van nighthell snap ik niet dat die leuk moet zijn, kan iemand me ff uitleggen wat daar grappig aan is?
Kan ik ook zeggen in m`n avatar: RSR zuigt we zijn doodzielige teleers en we kunnen niks anders dan flamen en beggen om geld. Krijg ik nu ook een originality medal?

PS: Het is idd vriendjespolitiek naar mijn mening, want ik kreeg mijn blad net toen dendries MAL was ^^
3-2-2007 09:50
Arjensun

Rune Member (6.9)

PS. de leaders kiezen degene die een blad krijgen, en volgens mij is dries nooit leader geweest, dus je conclusie klopt niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
3-2-2007 11:04
Antwoord 61-67 van 67 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.