quote:
Following yesterday's update to Rule 7 and Rule 9, we have tweaked them both a bit more - to take into account some constructive feedback and thoughts we've had on the matter. Thanks to the people who have been helping us get these right rather than just ranting at us! Particularly our thanks to Strider. We believe the latest revision is still just as good at protecting our users, which is very important to us, but is also less restrictive (which is also important to us!). Please take the time to re-read both rules and make sure you fully understand them. Thanks.
Of course, having said all that we should remind everyone that downloading third party RuneScape programs is potentially extremely dangerous and still not at all recommended. Please be aware that there are programs out there which claim to be a cool RuneScape add-on, but actually install a keylogger on your computer and steal your password! You should also be aware that there are such programs around that won't necessarily be spotted by your anti-virus software. Scanning downloads is, of course, a very good idea but it still doesn't 100% eliminate the risk.
T4i4mo Gewist lid | OMG, dit zuigt echt heel erg, dankzij ss kon ik chatten en rs`en tegelijk, nu zal ik bijna nooit meer op chat zijn, dit is echt een pulkmoslimflikker update van Fagex! 3-1-2007 11:42 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Ik heb dat prog nooit gebruikt, alleen de rs client.. 3-1-2007 11:43 | ||
Sir Four Gewist lid | Boeit me niet echt. Speel 9/10 keer gewoon via de site. SS is handig maar ik denk dat deze update ook z`n goede kanten heeft 3-1-2007 11:43 | ||
Cotoneaster Inactief | Ik ben blij dat hier een topic over gemaakt is , protesteren help niet wij moeten ons aanpassen naar hun eisen niet omgekeerd. [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 3-1-2007 11:48 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Ik speel nu al anderhalf jaar met ss en nu moet ik er opeens mee ophoude. Ik denk dat dit een van de slechte updates ooit is. Ik heb in die anderhalf jaar nooit problemen gehad met het progamma. Het was alleen handig. 3-1-2007 11:50 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Inderdaad. Wees nu NIET zo stom om toch eigenwijs te doen en SS te gebruiken. Ik heb gisteren SS er gelijk erafgegooid, want ik wil niet in de problemen komen en ik had toch alleen ss voor de chat. Download gewoon Mirc en dan kan je ook chatten (Of voor de RSR`ers neem de chat van Jaron) 3-1-2007 11:53 | ||
Deskjet9300 Inactief | @Greg, zei je ook al op de chat. Maar mensen die het GEBRUIKEN zullen uiteraard gaan protesteren. Verder is het onzin, Jagex heeft er nog nooit problemen mee gehad. En enkel omdat 1 Mod het zegt zal het nu dus illegaal worden. Jagex zal dit vast en zeker niet lang doen aangezien heel RS ( spelers ) zullen gaan protesteren en toch doorgaan. Daar ga ik van uit. Greetz Printertje. 3-1-2007 11:56 | ||
Juwara Inactief | Als je boos bent ga naar de forums en spuug in andrews g0w3rz gezicht! 3-1-2007 12:03 | ||
Maximasje Gewist lid | OMGWTFBBQ! BL@@T @ JAGEX nu ff normaal: ik gebruik altijd SS, is uberhandig... nja ik speel wwel gwn via de site dan maar 3-1-2007 12:03 | ||
Lancedh Inactief | quote: ik heb SS er nog op staan, maar ik gebruik atm die rs client. als het ooit terug legaal word heb ik geen goesting (zin voor Arnoud) om het terug opnieuw te installen. en het verbruikt toch maar een klein beetje van je pc. 3-1-2007 12:05 | ||
Nighthell14 Inactief | Ik heb het ook op m`n pc laten staan maar het is de laatste keer dat ik het gebruikt heb. Het is jammer voor de mogelijkheden maar ik zal het niet missen tbh. 3-1-2007 12:17 | ||
Juwara Inactief | Het is jammer voor de irc chat. Ik ga nu ff aan een j mod vragen of ze een irc chat kunnen toevoegen 3-1-2007 12:56 | ||
Daangame Inactief | Dat zouden ze doen zeiden ze in news. Echt dom alleen voor die reclames :$ Is die Adrew nog niet rijk genoeg ? Maarja dat topic had ik al gezien :$ Stond al op RR site :wub:. 3-1-2007 13:45 | ||
Scizor20 Inactief | tja... ik speel nou 2 jaar runescape en ben niet echt van plan om te stoppen erg triest dat ze ss verboden maakt maarja... je moet ermee leven. moet je nou ss verwijderen om je ban te vermijden op runescape? btw thuis hebben we 2 computers ene staat ss op en andere niet de ene pc waar geen ss op staat (speel ik best vaak op) word ik dan nog geband? 3-1-2007 13:55 | ||
Jostiepower Inactief | ach als die chat snel komt, en het is een fijne chat die je tijdens runescape kunt gebruiken is er niets aan de hand lijkt me. 3-1-2007 14:04 |