Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwjaar en Terlum]
Nieuwjaar en Terlum
First of all, een fijn nieuwjaar allemaal.

Dan nu mijn echte aankondiging, en een schandeloos stukje zelfpromotie, mijn spel, Terlum, is nu versie 1.0!

Het is bij lange na nog niet helemaal af, maar het is nu officieel speelbaar, en vooral nieuwe spelers zullen het idee krijgen dat het nu een echt spel is.

Daarom wil ik jullie allemaal uitnodigen om een kijkje te nemen op [www.terlum.com], en als je zin hebt het ook te spelen!

Binnenkort kan ik wellicht nog wel leuke in-game deals regelen voor RSR spelers, dus wie weet...?

Wil je meer informatie over Terlum, kijk dan op hier voor informatie over het spel. Of, ga naar de hoofdsite, [www.terlum.com], en klik op Game Info in het menu.

Een fijn jaar toegewenst allemaal,
Thulinma

Edit:
Voor wie Terlum al eens eerder heeft geprobeerd, het spel werkt nu voor vrijwel iedereen, ook waar het eerst crashte, en er zijn nu ook altijd spelers online. Was het eerst niets - probeer het dan nu nog eens, het is een heel ander spel geworden Plaatje

Plaatje[http://www.terlum.com/inlog.gif] alt="Terlum: The Eternal World">
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 1-1-2007 02:07
Antwoorden:
Nighthell14

Inactief

Tsja, jij bent ook gaar Plaatje.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst en hopelijk heeft iedereen nog 10 vingers Plaatje.

Btw, deed al 15 min erover om in zo`n gat te springen @ heaven Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-1-2007 19:04
Ijmuide 222

Inactief

Heel lang geleden had ik het geprobeerd te spelen maar ik kwam maar niet in het spel. Denk je dat dat nu wel lukt?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-1-2007 19:24
Soldier4018

Inactief

Gelukkig nieuw jaar! Ik ga het ook eens proberen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-1-2007 20:16
Lookalookj

Gewist lid

quote:
Kholdstare 4 zei: Hij doet het niet. Ik heb een account, maar als ik inlog reageert ie niet. Jij ook gelukkig nieuwjaar! Plaatje

Dat probleem heb ik dus ook, voor meer info zie mijn topic in vragenboard.

P.S: Gelukkig nieuwjaar Plaatje
1-1-2007 20:22
T0tal King

Gewist lid

kool, i check it out.
1-1-2007 21:47
Paulus55

Rune Member (6.9)

Waar komt de naam Terlum eigenlijk vandaan?
Heb ik nooit over nagedacht. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-1-2007 21:52
f

Gewist lid

quote:
Nighthell14 zei: Tsja, jij bent ook gaar
Nope
1-1-2007 21:58
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik zal is een kijkje nemen bij terlum Plaatje En ook een gelukkig nieuwjaar iedereen, ook al is het een beetje laat! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
2-1-2007 12:40
Flippo28

Gewist lid

gelukkig nieuwejaar toen ik het een tijd geleden probeerde lukte het voor geen meter was het egt vaak nu nog maar is kijken
2-1-2007 12:43
Lancedh

Inactief

als magic en PK system werkt speel ik het nog wel eens ...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2007 20:37
Ijmuide 222

Inactief

Ik ben het net begonnen te spelen. Nu doet hij het welPlaatje. Vorig jaar deed hij het niet bij mij.

Ik snap het nog niet helemaal maar dat komt hopelijk nog wel.
Kan iemand me precies uitleggen wat ik moet doen als ik tegen Gnomes wil vechten? Ik ben daar 2 keer geweest en daarna kon ik het niet meer vinden.

EDIT: Nevermind, ik weet het al. Het trainen gaat wel lekkerPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2007 22:39
Wizardmag

Inactief

ik snap niet echt wat ik moet doen/wat de besturingen zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
3-1-2007 18:59
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Tutorial he Plaatje
De besturing is vrij simpel; de pijltjes en de W, A, S en D toetsen laten je character lopen. Spatie is slaan/praten. Ctrl is items oppakken. Alt+Enter schakelt tussen windowed en fullscreen (handig als je ondertussen bijv MSN aan hebt staan!). Gebruik de muis om door menu`s te navigeren, of de 1 t/m 9 toetsen om menu opties te kiezen. Enter om te chatten.

Betreft de naam: Terlum is een samentrekking van Terra en Perpetuum. De L zit erin om de uitspreekbaarheid te behouden. Terra betekend aarde en Perpetuum betekend eeuwig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-1-2007 21:45
Geertjen2

Gewist lid

Kzal het nu es proberen Plaatje
edit: ik heb terlum geinstalleert maar telkens ik begin te spelen krijg ik deze error, ik heb al paar x opnieuw installed in de hoop dat het dan wel zou gaan, zonder succes.
Plaatje
met gevolg dat de chars zwarte vakjes zijn.
Plaatje
4-1-2007 10:07
Antwoord 31-44 van 44 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.