Zoek in het forum!
Echt niet?
Hebben jullie nu allemaal serieus NIETS beters te doen met kerst dan RSR te browsen? Ik kom even langs om de achtergrond te bewonderen en er zijn zowaar mensen online...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gepost door MacGyverRetired Leader (R) op 26-12-2006 02:36
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Josty zei: Wat meer het punt is dat je met Kerst niet gelovig hoeft te zijn om er een leuke tijd van te maken buiten RSR om. Nu wil je het `gezeur` van je oma niet aanhoren, maar als ze volgend jaar overleden is dan mag niemand het woord in de mond nemen waaraan ze gestorven is, want dan sla jij ze wel even...

Met dit soort dagen moet je genieten van die momenten i.p.v. 23 / 24 op RS / RSR aanwezig te zijn en dat is wat Pol jullie hier duidelijk wilde maken.

Echter blijkt het teveel gevraagd met die 5 speciale dagen op jaarbasis.... RS(r) is to addicting.

Tja, et is nou juist die mooie lag-achtergrond die de meesten vandaag weghoudPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 22:19
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Belg1990 zei: ik ga hier rustig blijven maar wil tog ff iets mededelen.
mss dat je dat niet weet maar in belgie(mss in NL ook) word er tegenwoordig meer kerstavond(24december) gevierd dan kerstdag zelf.
hier is het feest de 24ste savonds geweest en op de 25ste niks speciaal.
dat je hier rond half3snachts op rsr toekomt voorspelt ook al weinig goeds(wie zit er nu snachts achter zen pc als ie niet Addicted is:/
genoeg hierover, als dit bedoeld werd als grap vind ik het totaal niet gepast. Kerstmis is gewoon een dag zoals een ander en moet niet veranderd worden omdat een of andere onnozelaar dat zegt of iets geboren werd 2007jaar geleden.
kerstmis is eigenlijk dikke bullshit, mensen doen allemaal happy en zien elkaar amper in het jaar en doen dan als het kerstmis is of er niks gebeurd is en vieren samen feest.
laat iedereen doen wat ze zelf willen. Als jij kerstmis wilt vieren is dat goed voor jou maar dat je dan nog openlijk gaat verkondigen wat rsr zou moete doen vind ik erover.
vriendelijk getekend:belg1990

Klopt volledig
26-12-2006 22:20
Vincent20001

Gewist lid

Nog steeds geen request van PolPlaatje Hij is kerst aan het vierenPlaatjePlaatje Maar Belg heeft wel gelijkPlaatje Iedereen voor de laaste 1½uur een goede kerst gewenstPlaatjePlaatje
26-12-2006 22:34
Just Ne Pker

Leader (9)

Waarschijnlijk zit Pol dit nu te lezen en denkt ie "Het is weer gelukt; ik heb ze weer eens kunnen laten discussieren over niets"....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
29-12-2006 12:14
Jules

Inactief

Pol ziet ook dat je een trema bent vergeten. ^_^.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2006 15:03
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Just Ne Pker zei: Waarschijnlijk zit Pol dit nu te lezen en denkt ie "Het is weer gelukt; ik heb ze weer eens kunnen laten discussieren over niets"....

Het gaat eerder over de free postcount denk ik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2006 15:54
Antwoord 31-36 van 36 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.